Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de nem, abban tényleg igaza van, hogy olyankor nem nagyon van alapjárat se. (legalábbis nekem nem volt, igaz az enyémben konkrétan nem is volt szimmeirng
meg ne próbáld kilopni az enyémből, mert letöröm a kis kacsódat :D
Nem fogy ehh? Mert mennyit mentél vele azóta? 4000 km-t? Pár 10 km nem is fogod észerevenni, ráadásul a másik oldalon is van szimmering! Cseréld csak ki!
agip speed 2t 2200Ft
agip racing 2t 2800ft (ricinus alapú)
hát köszi!főtengelyszimering tuti jó mert az olaj nemfogy a váltóból ráadásul akkor alapjáraton is füstölne és büdös volna....csapágyak rendbenvannak mert szépen szól a blokk nem csörög nem zörög....én még a membránra gondoltam meg gyújtás....mindenesetre köszi szépen!
Hihi pörög mint az állat? Szerintem nem kell megijedni, valószínűleg felakadt valahol a bovden :) Általában a porlasztó tetején lévő feszítőnél akad fenn. Mindenesetre meg kell nézni a holtjátékot, és beállítani, mert tuti, hogy folyamatosan húzod a súbert. Persze érdemes az olajpumpánál is ránézni, nem változott-e a működési tartomány! (általában van két jel a pumpán, azok között kell lennie alapjárat-teli gáz között)
hello MINDENKI!HELP!

Múlt héten,éppen úton voltam,és megszorult a gázbovdenem:valszeg elpattant egy szál,és se ki-se be a bovden!Szal kb félgázon megszorult,megse birtam mozditani,aztán ugy álltam meg,hogy fékeztem,és lefullaztottam a motort!(tudom igy utolag belegondoltam,hogy ott volt a vészleállító,mondjuk elvileg erre kéne használni,nah mind1....én a simohoz voltam szokva,ott nem volt ilyen )Na és ma megjött a másik bovden,kicseréltem,de csak azt a részt cseréltem ki ahol csak egy bovden van,szal ami kijön a gázcsutkából,és ott szétakasztottam a bovdeneket ahol szétcsatlakozik!Na szal azt az egy bovdenes szakaszt cseréltem ki,most meg inditottam volna be....beindult,de pörgött mint az állat! Ez most mitől lehetett?
én gondoltam mondjuk arra,hogy karbiban lehet vmi huncutság?
De sajnos van egy olyan sanda gyanúm,aminek naon nem örülnék,hogy főtengelyszimering?De az lehet hogy ezektől megadta magát a szimering?
Létszives mindenki irjon,akinek van vmi ötlete!

stephan01:azt irtam e-mailen,hogy utalok 1600-at hogy te se járj olyan rosszul!Csak nem küldtél bankszámlaszámot,pontos nevet,bankot,hogy hova küldjem!Szal azt kéne elküldened!
Amugy most érettségizek,és a napi 12 óra tanulás kicsit betesz... kb hajnal 2kor meg kora reggel van időm gépezni...a napi izgalmam az,hogy milesza következő tételben!
Amugy megvan még a simson,mamámnál áll a garázsban!Őt is felkéne már kissé ujitgatni
Szerdán lesz vége az egész hóbelebancnak!Utána csinálok képeket,meg rendbe váfok mindenkit!(simson,nsr)
A west-es képekből mé'nem raksz fel az adatlapodra? Az a szimó ami az első képeden van, megvan még?
Nem tudom sajnos megnézni, mert a cégnél le van tiltva a freemail. El tudnád küldeni ide: LASZLO.NAGY3@ALCOA.COM
köszi!
stephan,email!
Vagy esetleg a nagyobb kompresszió miatt szétrázza a főtengelycsapágyakat. (jártam már így)
hello

nekem volt az!Ha érdekel küldj e-mailt!
karakter01@citromail.hu
Hümm régi dugattyúra, hengerbe raktatok új gyűrűket? Háát az nem éppen jó megoldás volt. Simsonnál rendben, de NSR-nél. Mindenesetre szeritnem a nyagobb elősűrítés a forgattyúsházban kinyírta a főtenmgelyszimemringetket, eszi a váltóolajat, az lehet a baja. CSeréld ki as szimmeringeket! Aztán reméld, hogy a nagyobb kompresszió nem csapja el a főtengelyt, és a dugattyú még nem kopott annyira, hogy hamar tönkremenjen.
Légszűrő jó? Vagy nem lehet hogy túlzásba vittétek az olajzást?
számos baja lehet. úszószint rendben van? gyertya jó? főtengely szimeringek nem sérültek? eltömődött auspuff, nem megfelelő bejáratás(legalább 500 km óvatosba).
hello!szeretnék segítséget kérni!van egy 50 es NSR-em!most lett összerakva a gép mert új gyűrűket kapott meg egy pöpp tuningot:P
Amikor összeraktam járatgattam egy pár napot kicsit összekopjanak az új cuccok!aztán elkezdtem használni rendesen!nem volt vele semmi gáz 1-2 napig és utána elkezdett olyat csinálni hogy 4000 fölé nem pörög!füstöl meg minden és az alapjárat is tökéletes,kompresszió is van benne bőven!az elején tötyörög így hogy nem pörög fel és kidolgozza ezt és utána tökéletesen megy!ezt csinálja 3 napja és már ott tartunk hogy nem is akarja kidolgozni!nemtudom mi baja lehet!légyszi segítsetek!köszi
elég valószínű hogy igen
úgy már jobb
srácok kereklámpás nsr nek a km óra meghajtója jó a macskalámpáséba?
Pontosan!
Bocsi hülye vagyok, 13 l a tank, 3 liternél kell tartalékra kapcsolni, és nekem 220-230 km után kell tartalékra kapcsolni, ez azt jelenti h 230 km az 10 l, szal 100 km az kevesebb mint 5
Hát 200 km-n eszik 5 litykót, szal ha úgy vesszük akkor 100 km az 2,5 l
karakter01, de asszem már megvan a vevője. Azért keresd meg nyugodtan.
Csak mellékesen említem hogy van egy alig használt Giannelli-m eladó ... ha visszatekersz egy vagy két oldalt van róla egy rakás kép.
Hello kinek volt az nsr kipufogója eladó? aki mondta hogy a régit beszámolja mennyiért?
innentől pedig elég gyenge olajozással megy,mert 3 literes fogyasztással már csak 1:90es lenne