Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sok sikert!
aha értem.
Nem tudod a dugót üzemi hőfokon tartani addig sem, amig a gyertya helyére becsavarod a nyomásmérőt, mivel a dugó tömege kicsi, a hengeré, és a benne lévő vízé meg nagy.
De mondom, még, ha lehetne is, akkor sincs sok értelme, elgfeljebb azt lehet megállapítani, hogy van e benne gyűrű bagy nincs:) szóval a drasztikus elváltozásokat, mert mint mondtam, ha a MOTOR JÁR jóval nagyobb a csúcsnyomás, mint ha nemjár, mert a rezó dolgozik, nem is kicsit.
Nyomásméréssel legfeljebb a szarrákopott/használható infotartomáynt lehet meghatározni, de azt sem nagy biztonsággal.
De ha meg melegen megmerem, ugy hogy rainditozok, akkor nem kapok valosabb erteket?
köszi már sikerült megoldani
Kossz az infokat.
Maga a szelep nem is szokott elállítódni, hanem csak a bowdenjei. Mondjuk én még olyat sem láttam.
igen, de én már emzoli hozzászólására írtam, mert aszonta nsr ben nem állítódhat el szelep. pedig de, a powerszelep
de emzoli meg arra írt
ha jobban megnézed a válaszom nem is a kérdésre ment, mert az előzményben emzoli hozzászólása van, nem pedig a kérdés.
De nem "power szelepekről" szólt a kérdés...
a power szelepek elálíltódhatnak
NSR en meglehetősen ritkán állítódnak el a szelepek.
hello sziasztok srácok kéne segitség sürgősen honda cb 125 4 ütem szelephézag méret kéne pontosan az évjáratot nem tudom 89-90
Arról nem is beszélve, hogy 2t motornál a motor működéséből fakadóan MŰKÖDÉS KÖZBEN eleve nagyobb hengertültés, ezért nagyobb sűrítési végnyomás keletkezik mint hidegen lassan átforgatva, de mondjuk ha ad abszurdum megpörgetnénk egy fúrógéppel vagy valamivel, akkor is jóval kisebb nyomást mérhetnénk, mint ami valójában üzem közben keletkezik, még akkor is, ha ezt üzemmeleg motornál tennénk.
Arról nem is beszélve, hogy üzemmeleg motort mérni annyira nem egyszerű, mivel a kis tömegű dugattyú gyorsan lehül, és megintcsak elmegy az illesztés, szóval ennek nem sok értelme van.
Aki meg akar tudni valamit a motorjáról, szedje le a hengert, fogjon mikrométert, és mérjen a hengerben illetve a dugón, ez mindent elárul.
Jól elbeszélgettem magammal
Ezzel a "kompresszió mérés" című történettel kapcsolatban azt kell megérteni, hogy a kis köbcentis 2t motorok mindenképpen viszonylag magas fordulaton dolgoznak, ide vannak méretezve.
Namost, egy mezei nyomásmérővel HIDEGEN MÉRVE teljesen fals érték keletkezik, mivel a magasabb fordulatu, és keverékkenésű motorok illesztése viszonlyag laza, így teljesen értelmetlen hidegen alacsony fordulaton-netán kézzal átfordítva- sűrítést mérni.
Mellesleg, egy 2t motornál a valójában mérhető legnagyobb sűrítési végnyomás, alig ad valami infót a motor belső állapotáról.
Viszont végzetes hiba, a kompresszióVISZONYT összekeverni a SŰRÍTÉSI VÉGNYOMÁSSAL.
Ez azért van, mert minimum 3 féle "kompresszióviszony" számítás létezik!

Európában a hyagyományos(geometriai) kompresszióviszonyt szokták alkalmazni, a japánok viszont konzekvensen a valóshoz közelebb állót azt, ami úgy jön ki, ha akipucsatornát már éppen elzárta a dugó.
Simán lehetséges, hoyg egy európában 10-12 re megadott motor japán számítás szerint 8 alatt van, inkább 6 körül.
nekem azt mondták 8 körül van a gépbe, és most már végképp nem tom, h jó e vagy kevés..
szervizkönyv az arányt 7.0:1 nek írja
nekem is.
én 10re tippeltem volna
nekem az egy kicsit kevésnek tűnik
Az internet szerint 6.8 a macskalámpásé.
Helló mindenkinek honda nsr 125-öst szeretnék venni lehetőleg baranya megye és közelében adnék cserébe egy hangrendszert 350 wattos erősítő egy 300 wattos amcsi mélyláda 2*100 watt mélyközép és 2* 150 watt magas vagy egy simsont adnék cserébe , ha jó a motor müködik és tipp topp össze van rakva akkor még a kettőt is oda adom cserébe ezeknek az össz értéke együtt kb 200 ezer forint!. olyan motor érdekelne ami teljesen fedett még a blokk is! várom a válaszokat üdv: Tamás
MSN:patamas@citromail.hu
E-mail:crunch92@freema
il.hu
Nem tudjátok, hogy nsr hengerébe, mennyinek kell lennie, a kompressziónak?