Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kokain csempészet vagy striciskedés?
engem inkább az érdekel hogy mit értesz biznisz alatt
mennyibe került?
185 centim soknak bizonyult az nsr-re csutka kormánnyal. görnyedtem, elfáradt a karom stb stb. uj kormánnyal egyenes háttal tudtam ülni az ugy jó. Mondjuk 600-ason már megtart a menetszél... de maradnék a túra vonalon. meg ne kövezz
Jah az mas en utalom a tura mocikat, aszittem teis!
Köszi a segitséget ma összeraktam nehezen indult aztan kiporgettem most jónak tünik valszeg nem kellet volna összedugni a két csövet:D
Nem szeretnék gyorsaságit. nsr is kapott túra kormányt... Túra moci kell mint pl a cbx
Kb. Ilyen arba mennek a 400 as VFR ek is amik viszont fenyevekkel jobb mocik. Nezegesd meg oket..
Melo/biznisz.. 300 ropit adott kolcson muter azt majd vissza kell perkalnom, tobbi sajat love.
Valami régebbi Hondát fogok nézni pénztárca miatt. Cbx 550 meg társai. Igazából még nincs kinézve. juniusban rutin, meg forgalom vizsga és lehet szemezgetni
18 évesen honnan futotta ilyen mocira?
Hat jogsi nelkul meg csak itt a varosban majomkodok vele... Regivel volt minden, Tigris, Ausztria, Balcsi korut, Pest, Csesznek, suliba jaras.. de varosba is eleg sokszor vagyok, ha van vmi elinteznivalom akkor mindig moccal megyek. Kb. hasonlo lesz az RR el is, Horvátba akarunk kiugrani ha minden osszejon.
Te merre szoktad terelgetni a vasat?
Akkikel en kezdtem itt a forumozast mar szinte mindenki nagyobb gepre valtott.. Neked mi lesz a kovetkezo?
Hello Mindenki! Ma elvitték az nsr-em. (160e). Látszólag már nem leszek nsr-es(azért próbálok Hondás maradni), de be-be nézek majd hozzátok! Baleset mentes motorozgatást mindenkinek
sziasztok! nagyon nagy problémám lenne.... a nsrem szarakszik.... van hogy beindítom és 6000 en pörög a alapjárat aztán leugrik és lefullad.... ha nem rakok rá szívatót akkor mindig lefullad....mit csináljak vele? az úszóval van a szar? eddig jó volt meg minden semmi baja nem volt mostmeg indítás után 1 órát kell várni míg szívatóval normális alapjárat lesz... ha elveszem a szívatót akkor lefullad....
ja, mert most valószínűleg az történt, hogy ugye a túlfolyócsövet összedugtad valamivel, így a benzin nem tudott rajta keresztül kifolyni, ígyhát miután a porlasztó megtelt szépen elkezdett folyni a szívócsonkon keresztül a hengerbe, onnan meg a kipuba. Nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem ha álló helyzetben a membránon át tud folyni a benzin, az sem biztos hogy jó dolog.( bár nem tudom egy membránnak mennyire szabad zárt állapotban eresztenie, ugyanis az enyém miliméterekre eláll az öntvénytől, szóval azt is cserélnem kéne :D).
Egyébként lehet, hogy az úszó nem akadt fent, simsonban láttam olyat, hogy a tűszelephez bekapott valami kisebb koszt (rozsdát vagy festéket nem tudom már) és amiatt nem zárt el.
Azok a csövek mindegyike túlfolyó, és ne dugd össze őket!
A karbiddal 10000% hogy az a baj hogy fennakad az úszó, és nem zár el, ezért folyamatosan folyik a benya. Szedd szét és nézd át az egészet, meg állítsd be az úszószintet. A tólfoylócsöveket meg csak simán lógasd le valahol a blokk hátuljánál.
Sziasztok, lenne egy kérdésem 3 liter benzint öntöttem ki a kipubol... az egész ott kezdödött hogy elkezdett folyni a benzin valami csőből ami a karbi legaljából jön ki na most gondoltam lecsuszott vagy ilyesmi ezért hát kerestem valami hozzá valot talaltam még egy csővet ami a karbi jobb oldalábol jon ki és ugy lattam össze illenek hát összedugtam... az eredmény az lett hogy nem folyt a benzin viszont fulladozott nehezen indult leállt mentem vele pár kilometert majd megint folyt valami most a vizem folyt hát raktam bele(ez nem kizárd mivel házilag szerkesztett kupak van rajta) amint ujratöltöttem nem folyt a viz, viszont a motor ugyanolyan volt. most este szétszedtem inditozni kezdtem és benzint fröcskölt a kipu hát felemeltük és kb 3 liter benzin kifolyt... a tankom pedig teljesen üres volt a motor jopár orát állt mielött szétszedtem és a benzin csapom is nyitva volt... fogalmam sincs mi lehet... a következökre szeretnékválaszt kapni azok a csövek mik lehetne mert egyiksem ugy nezett ki mint egy tulfolyo bár lehet tévedek. mitöl telhetett meg a kipum benzinnel? elöre is köszönöm a válaszotok.
elvileg 3 napig még azt is visszavihetem, amit előtte láttam ,és úgy vettem meg, hátmég így, hogy látatlanban. Holnap rájukcsörögök megint, és megsürgetem kicsit az eseményt. DUOt adtak, azt is rakom bele, csak emeddig nem az volt benne... De hiába teszem vissza az oldalát, tudod, hogy a főtengelyem sincsen bent ; ) Úgy próbáltam leszedni, hogy a vízpumpa fogaskerekén van 4 lyukacska. egyikbe csavarhúzót döftem, és addig forgattam amíg meg nem akadt az alu részben. utána gyenge erőkifejtéssel próbáltam leszedni, nem sikerült. Abban igazad van, hogy tiszta víz lehetett benne valamikor, az egész hengerem belülről rozsda színű volt (még a régebbi hengerem). Az új csapágyat és szimmeringet már emgvettem hozzá, már csak szét kéne szedni.
Remélem nem lesz szükség utánrendelésre, a csiszolásnak mindenképpen be kell jönnie, de lehet, hogy csiszolás nélkül is fel fog férni a zéger. Csak lehet akkor kicsit szorulni fog a fogaskerék.
Amúgy az az érdekes, hogy az ábrán nekem is 3 körmös volt(amit a cikkszámra kidobott), aztán mégis mást hoztak helyette. (mondjuk ilyen kis alkatrésznél még megérthető, de a szimmering az szerintem felháborító.)
hát hengerszetet újonnan már hallottam 70 ér is meg 100 ér is. tömítést azt nemtudom hogy külön lehet e kapni. kompletten 4 5 ezer forint egy szet. hengerfejem viszont van hibátlan.
használhatónak az enyém is mondható de nem tökéletes így nincs értelme kicserélni. az új milyen árba lehet(henger ,dugó,gyűrű,tömítés készlet)?
az enyémét most viszik el de beszéltem haverral és van egy még használható de azér nem hibátlan ha esetleg érdekel.
érdekelne. utána tudnál nézni hogy meg van-e,és milyen állapotba van. na persze mennyiért válnál meg tőle?
hello! hengerfejem van de lehet tudok hengert dugót is. ha még megvan.