Ja, meg még valami. A jelet a hőgombától kapja, nem a termosztáttól. A henger tetejébe van beletekerve, és egy szál fekete kábelje van.
A hőfokmérőnek üzemi hőfokon középen kell állnia.
Amúgy le tudod tesztelni a termosztátod. Tegyél fel egy adag vizet forrni. Vedd le azt a tömítőgyűrűt a termosztátról, aztán ha felforrott a víz, dobd bele. Ha kinyílik, fasza.
Ez szintén hamis.
A termosztátnak az a szerepe, hogy indítás után, ameddig hideg a motor, nem enged vizet a hűtő fele. Amikor elér egy bizonyos hőfokot, kinyílik és a víz tovább tud haladni a hűtőbe.
Vágod?
Nem nyitnak azok 2 fázisban. Ez így helytelen állítás. Az enyém akkorát ránt hogy kiesik a kormány a kezemből.
2000 körül van nyitva, amikor indulsz, meg 7900 körül is nyitva van. NA akkor megjön a hangja is...
Nem, azt már nem! Van egy diesel Golf III 1.9 kilátásban, és elég valószínű hogy meg fogom venni. Az nsr-t azért passzolom el mert már nagyon kicsinek találom, meg aztán amíg nem jön össze a pénz egy 600RR-re vagy 6R-re, addig ott a másik. Már csak 1-2 hét és kikészítem a lakosságot...
Nagyon szép, gratulálok. Nemsoká én is dicsekedhetek, bár még koránt sincs mutogatható állapotban(tegnap még csupasz volt a váz). Az nsr-em viszont négykerekűre váltom.
Jah hat pesten en is cumiztam vele, abban az idoben meg nem volt divat a venti ezeken a mocikon ma meg rarakjak minden jottment 125 osre. Mondjuk nekem pesten is csak 3/4 ig ment fel kb..
Hát nem tudom nekem tavaly dugóban a piros mező felé is lazán kiment, volt olyan ,hogy félreálltam a körútról (budapesten) és toltam a mocit, hogy hűljön.
Mondjuk az más kérdés, hogy szarrá volt benne a dugó meg a henger meg a gyűrű. Azért lehet inspektálom a termosztátot is. Gondolom az az a dugasz aminek cső van a tetején és a hengerfejre van rácsavarva
ja, és gondolom akkor meg túlhűti, hát érdekes, nagyon nem találkoztam még ilyennel, meg ha el van zárva, akkor a lapátok azok hogy keringetik a vizet? Csak úgy forog, és közben a víz meg nem mozog körbe?
Hat olyan is lehet, hogy nem nyit ki es felforr a moci de az ritkabb. Altalaban az a jellemzo, hogy nem a megadott 70 fokon nyit hanem sokkal hamarabb, evek soran ez is elhasznalodik..
basszus. pedig még tavaly nyáron (amikor működött még a motorom)
és egyszer csinált egy ilyet, még néztem is, hogy de okosak, hogy nem engedik hidegen túlpörgetni.
hmm. az érdekes. merthát a rossz termosztát miatt nem pont mindig melegednie kéne túlzottan (hiszen folyton elzár, szóval túlmelegszik)
Vagy akkor hogy is működi kez?
A hőfokmérőnek üzemi hőfokon középen kell állnia.
A termosztátnak az a szerepe, hogy indítás után, ameddig hideg a motor, nem enged vizet a hűtő fele. Amikor elér egy bizonyos hőfokot, kinyílik és a víz tovább tud haladni a hűtőbe.
Vágod?
2000 körül van nyitva, amikor indulsz, meg 7900 körül is nyitva van. NA akkor megjön a hangja is...
Mondjuk az más kérdés, hogy szarrá volt benne a dugó meg a henger meg a gyűrű. Azért lehet inspektálom a termosztátot is. Gondolom az az a dugasz aminek cső van a tetején és a hengerfejre van rácsavarva
és egyszer csinált egy ilyet, még néztem is, hogy de okosak, hogy nem engedik hidegen túlpörgetni.
Vagy akkor hogy is működi kez?