hai. Holnap vagy holnap után le tudnád írni a szimmeringek méretét, amiket írtam, kiegészítve a vízpumpájéval és az olajpumpájéval?
(emlékeztetőül:D amik ezen kívül kellenek : két főtengely, véglehajtás. váltótengely, powertengely, kiegyensúlyozótengely)
Kösz az infot stephan! Hjahh de bizom benne hogy elég a hajtokart kicserélni! !annak volt ,van függöleges holt mozgása ,az adta azt a rémes hangot! A fene sem gondota iyen macera kivenni a blokkot, mi lehet ha holnap szét is húzzuk ! De ez olyan jo dolog hogy amikor elromlik valami,akkor tutira lekell bontanod mindent hogy hozzáférj!
Ok ha megkérdeznéd a haverodat akkor megköszönném, itt az e-mailem: gviktor@t-online.hu
Egyébként nem basztam szét nem azért kell az alkatrész,csak egyszerűen 44000 van benn és megérett a cserére, egyébként szerintetek jobban járnék ha a maradék alkatrész, beleértve az egész motort kiárulnám a neten, vagy jobban járok ha megcsinálom, és ugy adom el?
Egyik havernek van egy használt, használható állapotú főtengelye, vagy legalábbis pár évvel ezelőtt volt, szerintem megvan, biztos eladja, ha érdekell!
az igen, mit tettél te ember?:D
Használtan asszem a német e-bay ről lehet olcsón cuccot szerezni, újonnan meg tényleg ne próbálkozz, most a hondánál a a teljes hengerszett szerintem olyan jó 100.000 forint körül lehet (és abba még nincs hajtókar meg főtengely)
Normális állapotú használt hengerre,dugóra, hajtókarra és főtengelyre lenne szükségem, vagy az is jo ha tudnátok mondani linekt vagy árat hogy ezek mennyibe kerülnek.
Kösz
viktor
oké, nem tudom mennyire vagytok jó barátságban, szólhatnál neki, majd, hogy egyet rakjon félre, mert a bu*i hondások már megint drágították a hengerüket, nekem megy egy darabig a felújítás után nem lesz pénzem, de az új henger kötelező sajnos (valószínűleg)
Még valami.
Akinek gyári zsír új henger kell, a Torják Zolinak van belőle nem kevesebb mint 300 db. (Bakonymotor)
Egyéb bontott alkatrésze is van mindkét típusú nsr-hez.
Ha kell valakinek az elérhetősége megadom.
Amúgy üzenném az okostojás motoros kollégának, aki vett tőlem izzót, utána meg lehordott mindenféle hülyének, mert neki 5öse van fizikából és tudja hogy egy szabványos izzó nem ilyen, és az egy szar, stb... hogy nekem azóta is az van a motoromban és műszaki vizsgán semilyen problémát nem találtak vele, kifogástalanul működik. Ja meg annyi, hogy sokkal jobb fénye van éjszaka, mint a sima izzónak.
Ma délután ránézek a dologra!
Szerintem ha hosszútávra tervezel a motorral(1-2-3 év) vegyél bele gyárit, mert annak egészen biztosan stimmelni fog a mérete, minősége és nem fog ereszteni sehol.
Sziasztok eladnám simsonom nagyon megy most lett felújítva képet stb tudok róla küldeni megkímélt állapotban, fűtött garázsban tárolt, új fényezéssel, indexel mindennel ez fel van szerelve nem ugy mint a többi ha valakit érdekel akkor hívjon fel 06/70-42-63-110
e-mail:crunch92@freemail.hu
értve ezt úgy, hogyha valamikor ráérsz, e-mailben várom a szimmeringek méretét, vagy számát, amelyik neked egyszerűbb, akár az msn címem is funkcionál e-mailként.
A szimmeringek amik kellenének : két főtengely, kiegyensúlyozótengely, lánckerék mögötti (asszem véglehajtás?) Váltótengelyé, powertengelyé. Remélem kijövök a pénzemből, sajnos pl holnaptól nem járhatok motorral suliba, hogy ne kelljen benzint vennem :S
(emlékeztetőül:D amik ezen kívül kellenek : két főtengely, véglehajtás. váltótengely, powertengely, kiegyensúlyozótengely)