én azt tudom, nézek előzményt, csak mondtam, hogy korlátozás alatt én is azt a fura hangot értem, de szerintem oylankor nem is tud emelkedni a fordulatszám...
Ha víz miatt volna azt érdekesnek találnám, mert múltkor kb 250-280 km-t tettünk meg kisseb megszakításokkal. gondolom azért ez idő alatt csak melegszik :)
hát de a következő hozzászólásodban meg pont azt mondod, hogy a termosztát miatt dadorászik be, én is arra gondoltam, csak rosszul fogalmaztam meg akkor, a lényeg, hogy olyan fura hangja lesz...
Pont akartam mondani, hogy talán a power van mindig nyitva, és nincs elég nyomaték a fordulatszám emeléshez, de azt megcáfolta az a kijelentésed, hogy nem érzed akkora erővel amikor nyit a power.
Az meg azért van, mert a régebbi NSR ek 1 adott fordulatnál nyitják ki a powert (asszem valahol 7000 környékén) Míg az újabbak állítólag 2 fázisban nyitják fel a lapátokat, így sokkal finomabb átmenetet képezve a fojtott és a fojtatlan állás között. Ha éreznéd, hogy 7000 felett gyakorlatilag egyet rántva emelkedik fel a fordulat, akkor lenne az, hogy állanfóan nyitva van a powerszelep, ezért nincsen nyomaték az alsó tartományban, ezért nem emelkedik a fordulat.
Sziasztok. :) most vettem 2000-es kiadású Nsr 125-t.
Ebben még nem látom át a dolgokat ,(bár volt már futurám, gilera kz-m, phazerem.... ) nem minden alkalommal forog el rendesen (úgy 6000-7000 környékén bedadorászik és akkor csak nehezen megy át ezen a ponton) de amikor átlépi megy mint a barom. Úgy egyébként szerintem kellően erős, szépen jár, csak ciki amikor visszapakolsz és nyúlás helyet csak dadorog. Mi okozhatja? Kevés lenne az anyag, a powert sem érzem olyan erővel belépni mint a régebbi kockalámpásnál...
a fúróban még nem láttad szikrázni a szénkefét?
amúgy meg le írtam hogy nem tudom hogy működik a relé, honnan tudnám hogy mit szabad neki meg mit nem, szart nem értek az elektronikához, de ennek a motornak valami kurvanagy tré van az egész elektronikájával.
Szerinted normális hogy szikrázik? Ez igazán hülye kérdés...
"pedig az önindító az jó, a test jó, és az akksi is jó. "
Na akkor kizárásos alapon mi az ami rossz? ...
ez mind szép és jó, csak, ha valamit megcsinálok akkor más romlik el. és nincs pénzem hogy mindent megcsináljak, és már kedvem se, fasz kivan az egész motorral........
nem tudom hogy miért mondod te is hogy szar. Lássuk be hogy te se tartottad karban azon kívül hogy jó olajat kapott. A dugót ami eltört, már egy éve ki kellett volna cserélned. Azon kívül mióta is járkálsz első teló olaj nélkül? Nem csoda hogy széttört az összes idomtartó fül. És mióta nincs power? Egyébként meg egy 10(?) éves motornál (50-60, kituggya hány ezer km-el) szerintem elfogadható ha néha van egy kis baja, mint az önindító. Ja és mióta megvetted azóta rossz benne a termosztát is, sose mész vele üzemi hőfokon. Mondom mindezt a nélkül hogy meg akarnálak bántani. És tudom hogy a pénz nagy úr, de akkor is olcsóbb időben megcsinálni és megelőzni a bajt szerintem.
hát nem tudom, amint írtam mind a 6 áttétel működik, nem tudom, hogy sorrendben vannak -e, alkatrész nem maradt ki, még a görbe zégereket is visszaraktam, ami most így eszembejutott, lehet hogy a csiszolt csapágyak zörögnek, bár nem biztos
Amugy minden egyes alkalommal bedadog amikor 6-7000 ret atleped vagy csak az elso par alkalommal?
Az meg azért van, mert a régebbi NSR ek 1 adott fordulatnál nyitják ki a powert (asszem valahol 7000 környékén) Míg az újabbak állítólag 2 fázisban nyitják fel a lapátokat, így sokkal finomabb átmenetet képezve a fojtott és a fojtatlan állás között. Ha éreznéd, hogy 7000 felett gyakorlatilag egyet rántva emelkedik fel a fordulat, akkor lenne az, hogy állanfóan nyitva van a powerszelep, ezért nincsen nyomaték az alsó tartományban, ezért nem emelkedik a fordulat.
Ha gyengebbnek erzed mint a kockalampasod az azert van mert valszeg a mostanid folytott valtozat!
Ebben még nem látom át a dolgokat ,(bár volt már futurám, gilera kz-m, phazerem.... ) nem minden alkalommal forog el rendesen (úgy 6000-7000 környékén bedadorászik és akkor csak nehezen megy át ezen a ponton) de amikor átlépi megy mint a barom. Úgy egyébként szerintem kellően erős, szépen jár, csak ciki amikor visszapakolsz és nyúlás helyet csak dadorog. Mi okozhatja? Kevés lenne az anyag, a powert sem érzem olyan erővel belépni mint a régebbi kockalámpásnál...
amúgy meg le írtam hogy nem tudom hogy működik a relé, honnan tudnám hogy mit szabad neki meg mit nem, szart nem értek az elektronikához, de ennek a motornak valami kurvanagy tré van az egész elektronikájával.
"pedig az önindító az jó, a test jó, és az akksi is jó. "
Na akkor kizárásos alapon mi az ami rossz? ...
milyen évjárat?