egy felső tűgörgőscsapágy még jelen viszonyok között sem kerül többe 3000 forintnál, a szalonból. Nem azt mondom, hogy olcsó, de ha éppen mást nem akarsz venni, akkor 1x 3000 forint az nem olyan nagy tétel, hogy ne lehessen kifizetni, és legalább nem kell keresgélni, tehát gyorsan beszerezhető...
Sziasztok! Mennyi lehet most egy uj tűgörgö ? a hajtókarba kelene 125 nsr-hez? és a szimeringek? néztem e-bay-t de nem igazán igazodtam el rajta!lehet tudnom kellene németül?
Valami magyar megbizható oldal?hátha olcsobban kijövök mintha boltban venném..
mondjuk kétlem, hogy ennyi szimmering + a 3 zéger + az alátét amit még messengeren írtál + a balanszer tűgörgőscsapágya kijön 35.000 forintból :S : ( De mindenképpen nagyon remélem.
köffi szépen, hétfőn megrendelem őket. Ja, a tolómérős méregetést azt vágom, csak azért nem csinálom, mert a mocimban már tuti nem az eredeti méretek vannak, és pl tudod, a bal oldali főtengelyszimmeringem is 1 mm el vékonyabb volt, benned meg bízom, hogy helyes méreteket mondasz.
Bontós nem biztos hogy átveszi, max valami nevetséges összegért. A motor.hu-n ha meghirdeted sztem lassanként széthordják. De itt is van az oldalon apróhirdetés rovat egyébként.
Ha elkezded javítgatni, kurva sokba fog kerülni, és soha nem hozza vissza az árát!
vízpumpa: 12x22x5
power tengely: 9x18x7
főtengelyé:
32x44x8
24x36x8
váltó: 12x22x7
balansztengely: 24x37x5
véglehajtás: 20x34x7
a blokk oldalán lévő kuplungkaré: 12x18x3
az olajpumpáét nem találom!
de ha kiveszed a helyéről meg tudod mérni tolómérővel a méreteket.
Fogd meg a tengelyét valamivel, aztán tegyél egy kulcsot a közepén lévő csavar alakú valamire, és tekerd visszafelé, mintha egy csavart akarnál lehajtani. Így elég nehéz lesz levenni, sokkal könnyebb ha még a helyén van.
enyém is majdnem hasonló, jó egyik oldalán van karc, meg fojtások is benne vannak még, majdnem fele annyiért hirdetem és még így se kell senkinekse ...
Mivel folyamatosan hajtja a főtengely naná hogy "szorul" amikor forgatod miért akarod te lehúzni? Tengellyel együtt jön csak ki ha jól tudom. Másik oldalt a fogaskereket kell levenni vagy mittom én
Ha tudtok lécci segítsetek.
NS125R-hez kellene olajat cserélnem. A motoros boltban Motult ajánlottak, vettem is belőle motorolajat, meg váltóolajat. Itthon néztem csak, hogy a váltóolaj 4T 10W-40es, a 10W-40 az még oké, mert ez van a motorra is írva, de 4T az négyütemű nem? Utánanéztem a Motul keresőjével ( http://www.ew2.lubesinfo.com/f... ) hogy melyiket írja a motorhoz, és ez van odaírva, de ez a 4T valahogy nem hagy nyugodni. Mit gondoltok nyugodtan töltsem bele, vagy vigyem vissza?
vízpumpát hogy a fenébe lehet szétszedni?
Nem tudom leszedni róla azt a barna lapátot. Nameg az normális, hogy a lapát nagyon szorul? (erőt kell kifejteni, hogy megforgassam)
Valami magyar megbizható oldal?hátha olcsobban kijövök mintha boltban venném..
Ha elkezded javítgatni, kurva sokba fog kerülni, és soha nem hozza vissza az árát!
power tengely: 9x18x7
főtengelyé:
32x44x8
24x36x8
váltó: 12x22x7
balansztengely: 24x37x5
véglehajtás: 20x34x7
a blokk oldalán lévő kuplungkaré: 12x18x3
az olajpumpáét nem találom!
de ha kiveszed a helyéről meg tudod mérni tolómérővel a méreteket.
Ha tudtok lécci segítsetek.
NS125R-hez kellene olajat cserélnem. A motoros boltban Motult ajánlottak, vettem is belőle motorolajat, meg váltóolajat. Itthon néztem csak, hogy a váltóolaj 4T 10W-40es, a 10W-40 az még oké, mert ez van a motorra is írva, de 4T az négyütemű nem? Utánanéztem a Motul keresőjével ( http://www.ew2.lubesinfo.com/f... ) hogy melyiket írja a motorhoz, és ez van odaírva, de ez a 4T valahogy nem hagy nyugodni. Mit gondoltok nyugodtan töltsem bele, vagy vigyem vissza?
Köszönöm a segítséget!
Nem tudom leszedni róla azt a barna lapátot. Nameg az normális, hogy a lapát nagyon szorul? (erőt kell kifejteni, hogy megforgassam)