elvileg csavarva van, és van is rajta ilyen tekerős dolog, amire rá lehet rakni a csavarhúzót, csak az a baj, hogy a tengelyt nem tudom megfogni a másik oldalon, mert rendkívül elmés módon műanyag fogaskerék van a tengely végén.
na a kocka el van vetve, stephan mindent megrendeltem azok alapján amit írtál, én mostmár csak imádkozni tudok, hogy ne legyen tévedés a rendszerben, mert ha bármi is nem stimmel, akkor lesz a vége
a jobb oldali (kuplungoldali) főtengelyszimmeringem 1mm el vastagabb volt annál amit te írtál (32x44x8 amit írtál, és 32x44x9 ami benne volt) Biztos nem félreírás volt?
na látod pont ez a különbség. Te berakod fordítva, aztán megnézed, rájössz, hogy mi a baj, megcseréled és jó lesz.
Én berakom fordítva, nézem, hogy valami nem jó, de aztán azt gondolom jó lesz az úgy, összerakom, és ha nem megy simán, hát kalapáccsal. Vízpumpát ezek szerint nincs kedved kifejteni, de nem baj, nem úszod meg, amikor találkozunk, úgyis megkérdem.(ez lett volna az a kérdés, ami nem jutott eszembe amikor tegnap voltam a tengelyekkel)
Jó, de én akkor azt azért vettem mert azt mondták az életben nem lesz vele gond.
Egyébiránt meg gondolom azért te sem rutinnal a zsebedben születtél, rutint talán csak így lehet szerezni.
Meg az is biztos, hogy az a gyűrű nem alattam törött el, szóval valószínűleg a henger is szar volt már amikor megvettem.
Dehamár így itt vagy : Vízpumpa lapátjának mennyire szabad szorulnia, és mennyire szabad kotyognia? Mert lehet, hogy kiderül, hogy még a hűtés sem működött a motoromon, akkor tényleg beszarok :D
Mert eleve döglött lovat vettél drágán, ráadásul a rutinod sem nagyon nagy (hogy finoman fogalmazzak:)
Egy érettebb szaki azzal indított volna, hogy amit lehet kívülről,m azt szétdönti, kipucolja, beállítja.
Vélhetpően még azzal a hengerrel menne, amivel vetted.
Nem baszoigatás, csak egyszerűen sok a rutinodhoz az a motor.
Na van egy érdekes dolog :
90601-360-000 : CR125 Blokkjában a 20 mm es zéger.
90605-200-000 : valami berugó zéger, ugyan úgy néz ki, szintén 20mm es. most akkor mi is van?
Én sem fogom senkinek ajánlani, de hidd el hogy vannak olyan nsr-ek amikbe csak olaj meg benya kell aztán kész. A legtöbb el van hanyagolva csúnyán, meg szét van hajtva.
ha úgy vesszük, akkor én meg az NSR ekről vagyok ilyen véleménnyel, hiába mondja mindenki, hogy jó motor, én el vagyok vele, de az életben nem fogom senkinek ajánlani, mert annyi bajom van vele.
Ez nálam olyan mint másnál a Honda buziság. Megvan a véleményem/tapasztalatom pl az skf csapágyról. Volt már olyan régebben az előző valamelyik gépemnél hogy pár hónap alatt 2-3 pár főtengely csapágy fogyott. A koyo-val nem volt ilyen. skf-el max a szomszéd kutyáját dobálnám meg.
azért az NTNT sem lehet olyan rossz... Meg amiket felsoroltam, hogy mik voltak kilátásban azok közül az összeset dicsérik. Meg ebben a szettben van 2 NTN (Balanszer nem tűgörgős meg a kuplungtengelyé.) meg egy olyan aminek a márkáját sem tudom a kuplungkosár felé abba a vasdologba.
Igazából nem volt annyira egyértelmű, először NTN- t akartam (az a gyári is) aztán FAG ot, majd úgy nézett ki, hogy SKF et kapok. Aztán amikor bementem a boltba, akkor láttam csak, hogy KOYO lett.
az a helyzet, hogy talált rá, csak ahogy a mailben is írtam, nem azt amit kellett volna, hanem egyéb alkatrészeket.(sima alátétet a zéger helyett, meg ilyesmi) De ma felhívom a honda szallerbecket, és megpróbálok velük is egyeztetni, hogy hátha ők megtalálják ez alapján.
Én berakom fordítva, nézem, hogy valami nem jó, de aztán azt gondolom jó lesz az úgy, összerakom, és ha nem megy simán, hát kalapáccsal. Vízpumpát ezek szerint nincs kedved kifejteni, de nem baj, nem úszod meg, amikor találkozunk, úgyis megkérdem.(ez lett volna az a kérdés, ami nem jutott eszembe amikor tegnap voltam a tengelyekkel)
Egyébiránt meg gondolom azért te sem rutinnal a zsebedben születtél, rutint talán csak így lehet szerezni.
Meg az is biztos, hogy az a gyűrű nem alattam törött el, szóval valószínűleg a henger is szar volt már amikor megvettem.
Dehamár így itt vagy : Vízpumpa lapátjának mennyire szabad szorulnia, és mennyire szabad kotyognia? Mert lehet, hogy kiderül, hogy még a hűtés sem működött a motoromon, akkor tényleg beszarok :D
Egy érettebb szaki azzal indított volna, hogy amit lehet kívülről,m azt szétdönti, kipucolja, beállítja.
Vélhetpően még azzal a hengerrel menne, amivel vetted.
Nem baszoigatás, csak egyszerűen sok a rutinodhoz az a motor.
90601-360-000 : CR125 Blokkjában a 20 mm es zéger.
90605-200-000 : valami berugó zéger, ugyan úgy néz ki, szintén 20mm es. most akkor mi is van?
90601-360-000 : http://www.cmsnl.com/products/...
90605-200-000: http://www.cmsnl.com/products/...