Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is az ujfajta nsr-em van(macska),és hátra direkt 18'-as felnit raktam,semmi külömbség nincs szerkezetre,csak nagyobb vmivel...
értem!
hát úgy elég nehéz lesz valóban!
Nem csapágy, hanem nem jegyez temeg mi hol, milyren sorrendben volt.
ímodttzam neki, hogy fényképezzen, fényképezett is, csak keveset, a drótrafűzős trükköt meg nemismerte, úgy hogy most legózik:)
Az enyémben nem zörög semmi, nem lehet hogy valamit nem szorítottál le, vagy valami kimaradt?
Igazából lehet mondani hogy full ugyanaz, a váltója talán másképpen van áttételezve, nem ugyanazok a fogszámok, meg talán a főtengelye is erősebb/nehezebb egy kicsivel. De lényegében szinte 100%-ra ugyanaz.
(csak ugye az nsr önindítós, a cirmi meg berúgós)
de ha kérdez én meg tudtam volna mondani hogy melyik csapágy hova megy
Mondjuk el,hogy nem megőrültünk, hanem én javasoltam, hogy rakd össze könnyen a helyér menő csapágyakkal, ha már nem jegyezted meg mi hol volt.
Ezért kellett egy le-ki csiszolt csapágykészlet
Üdv!

Érdekelne hogy az NSR és a CRM blokkja között van e különbség? Sok helyről hallom hogy ugyanaz. Ez tényleg így van?

Köszi
persze nem a te váltódobod szedtem ki titokban, hanem az enyémet szóval a mondat helyesen "a váltódobot is kiszedtem"
Ma összeraktam az emzolinak köszönhető csiszolt csapágyakkal, aminek az eredménye 6+1 működőképes sebességgel (1n23456)
A baj csak az, hogy miután összeraktam, fogtam és megráztam a blokkot, és zörögnek benne az alkatrészek. Az jólvan úgy?
Ja meg a váltódobod is kiszedtem még anno, és most nem tudom hogy azt valahogy szinkronba kell -e hozni a kukactengellyel, meg a váltó másik részével, vagy elég csak simán visszacsavarni.
rakod már összefele a blokkot?
Az előzőt neked akartam.
Az nincs sajnos. Próbáld meg a csetényi bontót.
A kettő szinte ugyan az xD
bontó, vagy stephan 01
Helló Mindenkinek.

1991-es nsr 125 f -hez keresek hengerfejet. Aki tud segíteni kérem írjon. e-mail címem: tuboly3@gmail.com
Szevasztok

Egyolyan kérdésem lenne hogy a régebbi nsrnek 18" a felnije, az enyám ujabb és ennek 17 es , a régire felmegy az ujnak a felnije?
ugyanakkora a tengely átmérője?
Vagy belenyugszol és tologatod pályamocikat is tologatni kell..a feeling már megvan /Tudtátok, hogy versenymocizó gyerköcöket szokatni kell arra, hogy betoláskor ne huzzanak már tögázt... minden egyes indításkor le kell öket szidni, egyszer majd csak megértik /
egyszer már megbeszéltük hogy ott a dolgokat tovább kéne mérni, ami aztán valószínűleg ahhoz vezetne, hogy rossz a relé. Csak aztán nagyon belemerültünk az idomok csavarásába, és nem mértük tovább. Kölcsön kéne kérjél valakitől egy olyan relét ami jó a tiedbe , aztán kipróbálni azzal. valószínűleg megjavulna tőle nagy hirtelen.
szevasztok, egy kérdés nem indul öninditora a motorom, ha nyomom a gombot kattog a relé eszeveszettül, és csak 1-2őt forgat a motoron az öninditó, pedig az önindító az jó, a test jó, és az akksi is jó.

a relé nem tudom hogy működik de multkor szétszedtük just-al és ahogy nyomtam a start gombot a relében belül vmi szikrázott mint állat, szerintetek az egészséges? vagy mi lehet a gond? mit nézzek még meg? én nekem már nincs ötletem és jól fel is húztam magam ezen a szar motoron, énse fogom senkinek ajánlani, mint ahogy alul írtátok. semmivel sem jobb mint egy aprilia... pff help plsssssss
azt most inkább mellőzöm, majd holnap hívlak.
Más: 9,5x16x4 es szimmering az milyen már? Könnyen beszerezhető, vagy szopni fogok vele? (olajpumpánál lévő tömítésnek ez a mérete...)
Amúgy kiderült hogy mégsem rendeltem meg mindent, holnap még hozzá jön a 15ezres listának a végére egy 5ezres tűgörgőscsapágy, és akkor már tényleg megvan minden, kivéve ezt a fránya szimmeringet.
Kész a szarod, vidd a faszba
A C3-as csapágyat szted mire tervezik?