Sziasztok!
Van ,nem pici problémám!Légyszives segitsetek! meghalt mocimban valami!Nem vagyok jártas szerelésben és nem is igazán szeretnék hozzányulni, de jo lenne tudni mégis hogy mi okozza mielött elviszem szerelöhöz és a bört is lehuzzák rollam ,hogy mégis mire készüljek! A vas pöc-röf indul , elketyeg alapjáraton,söt a magasabb fordulatot is veszi,csak valami irtózatosan csörög benne,szörnyü hangja van, nem tudom sebessségben hogy viselkedik mert nem szeretném kinyirni szegényt!Az igazsághoz hozzátartozik hogy elöte meg lett hajtva szegénykém lehet ,söt valszinü ,akkor szállt el valami!A kérdésem csak az lenne hogy mi?és mekkora kárt okozhatott?
A válaszokat előre is köszönöm!
Hello,
Nekem vannak a folytatlanhoz való fúvókák. Eredeti csomagolásban, bontatlanul, egyenesen a Dell'Orto-tól, + van hozzá tömítésszettem is.
4500 HUF (+posta)
Ha szarakszik ajánlom a következőt... vedd ki pattintsd le a műanyag házat és a relé érintkezőjét (ami mozog fel le) fújd le valami elektronikai tisztító spray-vel utána rázd ki belőle várj egy picit hogy száradjon és nézd meg jó-e nekem se működött de pár hónapja egyszer megpucoltam így azóta jó...
hát a szervízesek aztmondták a srácnak akinek most csinálom a motorját hogy normális dugót tesznek bele, de egyébként valami noname taiwan vagy magyar dugó lehet a 3000 ft os árkategóriából.
és egyébként az is természetes hogy a hátsókuplungot ráragasztották a kuplung tengejére/végáttételre? és az anyacsavart is ami a kuplungot fogja, mert elnyírták rajta a menetet, és még a variátor csapszege, amin ki tud csúszni a variátor, az is rá volt ragasztva valami rohadterős zöld ragasztóval , nemtudom mi lehetett talán csapágyragasztó, mást nem nagyon tudok ami ennyire erősen tart hogy a fordulattól sem engedi el.
HAd védjem meg kissé a szervízt.
Előfordul, hogy az a nyomorult drótzéger, minden igyekezet ellenére kijön, és lerendezi a dugót.
Rendesen heGeszteni én nem tudok, megtaknyolom amit kell, de másnak nem szívesen, nem értek hozzá, ha rendes hegesztés kell, én is szakemberhez viszem.
VAn jó aluhegesztő barátom is.
kikérem magamnak én is tudok motort összerakni:D
hát igen elég balfaszok a szervizesek, dobok fel mindjárt képet a dugóról, okuljatok mit csinál egy szervíz.
vazze azt neked vettem, az volt a tartozásom, így is jóval kevesebbet kérsz el, mint amennyit elkérhetnél, nem nagy ügy, majd veszek a 2000res ből, vagy megvárom míg lesz D-3. Ritkán csinálnak olyat, hogy kölcsönadnak mondjuk pénzt, aztán amikor azt visszakapják, a felét odaadják annak akitől kapták :) Mondjuk MSN re feljöhettél volna, de nem baj, majd beszélünk holnap vagy amikor ráérsz. Majd heggeszteni is kéne valamikor egy idomtartó vasat, arról is kéne még külön beszélni.
Amúgy megint villantottak a csepeli szervizesek, ne tudd meg mit csináltak. rosszul raktak be egy robiba egy zégert a dugóba, az kipattant, képzelheted... Néha tényleg úgy érzem, hogy rajtad kívül más nem tud motort összerakni :D
Van ,nem pici problémám!Légyszives segitsetek! meghalt mocimban valami!Nem vagyok jártas szerelésben és nem is igazán szeretnék hozzányulni, de jo lenne tudni mégis hogy mi okozza mielött elviszem szerelöhöz és a bört is lehuzzák rollam ,hogy mégis mire készüljek! A vas pöc-röf indul , elketyeg alapjáraton,söt a magasabb fordulatot is veszi,csak valami irtózatosan csörög benne,szörnyü hangja van, nem tudom sebessségben hogy viselkedik mert nem szeretném kinyirni szegényt!Az igazsághoz hozzátartozik hogy elöte meg lett hajtva szegénykém lehet ,söt valszinü ,akkor szállt el valami!A kérdésem csak az lenne hogy mi?és mekkora kárt okozhatott?
A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem vannak a folytatlanhoz való fúvókák. Eredeti csomagolásban, bontatlanul, egyenesen a Dell'Orto-tól, + van hozzá tömítésszettem is.
4500 HUF (+posta)
ha kell jelezz valahogy
Szóval akkor keresnék az NSR-emhez (Delorto PHBH28FS) gyári, eredeti méretű fúvókákat. Vagy esetleg segítséget, hogy hol kaphatok újat.
Előre is kösz.
és egyébként az is természetes hogy a hátsókuplungot ráragasztották a kuplung tengejére/végáttételre? és az anyacsavart is ami a kuplungot fogja, mert elnyírták rajta a menetet, és még a variátor csapszege, amin ki tud csúszni a variátor, az is rá volt ragasztva valami rohadterős zöld ragasztóval , nemtudom mi lehetett talán csapágyragasztó, mást nem nagyon tudok ami ennyire erősen tart hogy a fordulattól sem engedi el.
Normálisakkal szinte soha nem fordul ez elő.
Előfordul, hogy az a nyomorult drótzéger, minden igyekezet ellenére kijön, és lerendezi a dugót.
Rendesen heGeszteni én nem tudok, megtaknyolom amit kell, de másnak nem szívesen, nem értek hozzá, ha rendes hegesztés kell, én is szakemberhez viszem.
VAn jó aluhegesztő barátom is.
hát igen elég balfaszok a szervizesek, dobok fel mindjárt képet a dugóról, okuljatok mit csinál egy szervíz.
Amúgy megint villantottak a csepeli szervizesek, ne tudd meg mit csináltak. rosszul raktak be egy robiba egy zégert a dugóba, az kipattant, képzelheted... Néha tényleg úgy érzem, hogy rajtad kívül más nem tud motort összerakni :D
Elfeleztük volna?
Ezen mit értesz?:D
HA mondod, hogy kell, elfeleztük volna:)
itt a kép: