Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok eladnám simsonom nagyon megy most lett felújítva képet stb tudok róla küldeni megkímélt állapotban, fűtött garázsban tárolt, új fényezéssel, indexel mindennel ez fel van szerelve nem ugy mint a többi ha valakit érdekel akkor hívjon fel 06/70-42-63-110
e-mail:crunch92@freemail.hu
30ezer?
Megveszem neked a csapágyszettet, és még egy kurvára is telik, és még pénzem is marad:)
Akkor keress rá.
Mellesleg, eléggé gyári kinézetűek voltak benne (NTN)
ja, csak tudod, hogy azok hol belevalóak... Azért lenne jó a gyári t tudni, bementem egy csapágyboltban, 30ezerből hoznának bele szettet, csakhát mindegyikből olyat ugye amilyen benne is volt, abban meg nem vagyok biztos, hogy az jó lenne bele. Megha már így itt vagy pls a lötyi nevét írd le, van pénzem, tudok venni neked, és akkor annyival is kevesebbel tartozom.
Amiket kiszedtél, azokon rajta van.
várom még mindig a csapágyszámokat. Már megvan a lovetta, jó lenne összerakni a szarkupacot
Hidegen nincsenek leragadva? Hol van ez a vezérlő elektronika. Már egy Power motort cseréltünk a mociban.
Hát igen.. ha össze vannak keverve a fúvóka méretek az tud okozni érdekes dolgokat.
De ahogy visszakerestem, nem nagyon egyezik ez a gyári cumókkal, mert írtátok hogy folytottan: 132, 55, 38 folytatlanul meg: 138, 65, 42 a fúvókák száma.. Ez elég érdekes az én számaimhoz képest...
A powernek van egy vezérlőelektronkája, lehet hogy az szart be, de az is lehet hogy csak simán le vannak ragadva a power nyelvei.
Ja, és elfelejtettem, hogy megnéztema a fúvókákon a számokat.
A manual szerint a következőket találtam:
Main Jet: 132 INC,
Power JET: 80 v. (30 nem látni pontosan) Inc
Slow Jet: Y80,
Starter Jet: 60
Ezekből kitud valaki valamit hámozni?
Igen huzigálja még hidegen és ki is nyitja, sőt melegen is hozigálja látszik hogy akar valamit de melegen már nem húzza annyira meg hogy az ki is nyiljon. Viszont mozgás az látható.
Na, megvolt a próba, meg az állítgatás...
A schiebert kettővel feljebb raktam, de sajnos nem javult sokat a helyzet, melegen megint ugyan azt produkálja, bár kissé beszűkült a tartomány, és nem annyira durván dadog, hanem csak kicsit és 7500-8000között második harmadikban, viszont feljebb lépve 4-5ben már érezhetőbben dadog, aztán főleg hatodikban ha 6000fölé menne a tartomány teljesen bedadog, a gyertyakép javult valamit, már annyira nem tocsog a naftában, bár nekem túl olajosnak tűnik a keverék. Emiatt produkálhat ilyet? Még esetleg azt megpróbálom hogy kap egy gyári gyertyát ehelyett a "tuning" BR9EIX helyet, hátha az segít.
A power motorom tökéletesen működik, gyújtás ráadáskor, hallható zúgással. Lassan ott tartok hogy eladom, szétbontom vagy valami, semmi kedvem ennyit szívni vele...
Talán, ha megnéznéd, hogy a powermotor huzigálja e a bovdent...
Nem tud valaki eladó NSR-t a következő paraméterekkel:

R-es változat, még a macskalámpás előtti, lehetőleg nem tricolor és Rendszámos? 200 körüli áron?
89 előti mindenképp... a három küllős felni miatt
Üdv,
Honda NSR 125R (1988-1992 között gyártott típus)
a pontos évszámot sajnos nem tudom.
hello
milyen tipusu az nsr-ed?
attól hogy nem nyit a power még ugyan úgy le kéne forogja üresben a 10-12 ezret.
Üdv,

Köszi az ötletet. Beállítottuk a karburátort az alapjárati keverékcsavart és a power motort a maualban leírt pontos értékekre. Semmi változás. A motornak nincs benzin szaga, a gyartya nem úszik a naftában. Üzemmelegen nem pörög 6000-nél többet. Valami felmelegszik rajta aminek talán nem kellene. Mivel nem pörög pont 6000 fölé ezért azt gondoljuk hogy nyilván a powermotor nem nyit, nem rángatja a bowdent, tehát a powermotor nem kap jelet hogy rágasson. Tehát a baj a power előtt van (powert egyszer már cseréltünk) annál ami adja neki a jelet hogy nyisson. De mi az és hol van? Valami kis kondenzátorra gyanakszunk. Amikor ez a hiba legelőször jelentkezett rajta, közvetlenül előtte hosszú órákat állt a napon. Talán ez is közre játszik. Ha valakinek van ötlete örömmel várjuk.
ha mindne egyszerre halodik akkor lehet testkábel? biztoosítékoknál gáz?
Vagyis először csak 1el..
ok, akkor kipróbálom úgy hogy 2vel feljebb teszem. Kösz
de igen, a schieber tűt mindenképp tedd feljebb, így kapja a leg többet ha teljesen lent van rajta a gyűrű
Ja, és még egy dolog amit találtam, hogy a síber, vagy mi a neve ennek a tűnek a főfúvóka felett a legnyitottabb állásba van rakva, tehát legalulra, így zár gondolom legkevésbé. Ez így jó lesz? Nem lehet hogy ezért is kap nagyon sok benzint?
H1N1 elérte a motorod.