valakinek volt már elektronikai problémája nsr en? mert az enyémen kezd minden meghalni..... először a power vezérlés, aztán a lámpák halványodtak, csak fordulaton világítanak jol, aztán kiderült hogy az inditito is azért nem teker mert nem kapja folyamatosan az áramot, és ma már a visszajelzőpanelem is elment, van valakinek ötlete hogy miért kezd meghalni a motoromban minden?:D
Na, itt van a kezemben a karbi, ismét szétkaptam.
Szóval ha jó értelmezem, a manualban szereplő beállítást, akkor 24mm-nek kell lennie a szelep záródásának, e fölött már csak a szelep alján lévő apró rugós tüske mozog, de ahhoz már komoly erő kell hogy benyomódjon, és most ha az is benyomódik, még akkor sem ér hozzá az úszó a karbihoz.
Amikor szétszedtem, teljesen koppanásig ment simán az úszó, erőltetés nélkül... . Na akkor gyorsan összedobom meglátjuk javul-e a helyzet
kétütemű naná hogy keverékkel működik ... amúgy ott van az ülés alatt az olaj tartály benzinszintmérő nincs rajtuk felesleges bár hiányolom én is de azért van a csapon tartalék
hali, bocsi hogy ide irok de nem akartam ezért egy NSR 50 topicot nyitni, jövő héten elvinnénk egy motort és a véleményeteket kérdezném róla: http://www.hasznaltauto.hu/2877989_honda_nsr_1996 160-ért odaadná. nah meg a műszerfal, '96-os motornál még nincs benzinmérő? ma egyeztetek időpontot ezeket tőle is megkérdem, gondoltam titeket is.
hali nekem van egy blokkom csak a gyujtás hiányzik belőle a főtengely tökéletes de viszont a henger nem jó!írj egy árat hogy neked mennyi ér.vagy vegyél fel msnre:kispudingsimo@windowslive.com
biztos megeggyezünk
aham, akkor majd próbálkozom vele holnap valahogy
Még egy kérdésem lenne, mégpedig az hogy a keverékhez az olaj adagolását lehet állítani vagy az fixen tolja be azon a kis csövön és kész (most gyorsan kerestem a manuálban de még nem találtam) mivel, nekem úgy nézem attól is tocsog a gyertyám és egy liter olaj kb. 400Km-ig elég, igaz benzinből is belefolyik 6-7L
Én justét mezei tolómérővel állítottam be.
Fej kell állítani a karbit, és megmérni, hogy az ufó a saját súlyától lenyomva a tűszelepet milyen mélyen van a tömítőfelülettől.
Elég közel esik az öntvény teteje, ha beleér az úszó, akkor nem tudja elzárni a tűszelept, justnál is ez volt.
Az ufó max löketét szintén be kell lőni.
HA túl kicsi szintet állítasz, meg fog ragadni.
Ok, megkerestem a manualban, de nem teljesen értem, azt írja hogy úgy mérjünk hogy az úszó karja épphogy a szelephez érjen, ahogy a képen mutatja. Ezt most vízszintesen méri vagy ez a felső vagy alsó állása az úszónak?
Bocs, de még sosem csináltam ilyet..
Ne a fúvókákat maceráljad egyelőre, hanem be kellene állítani az úszószintet, ami vélhetően magas, és a karbi túlfolyik.
Szervízmanuálban benne van az érték, aminek 1mm en belül pontosnak kell lenni.
Aham, akkor az.. és akkor most mit csináljak ezzel a szarral hogy ne álljon a gyertyán a lé, ha azt nem lehet szabályozni csaka légmennyiséget? Fúvóka csere lesz a megoldásom?
Szóval ha jó értelmezem, a manualban szereplő beállítást, akkor 24mm-nek kell lennie a szelep záródásának, e fölött már csak a szelep alján lévő apró rugós tüske mozog, de ahhoz már komoly erő kell hogy benyomódjon, és most ha az is benyomódik, még akkor sem ér hozzá az úszó a karbihoz.
Amikor szétszedtem, teljesen koppanásig ment simán az úszó, erőltetés nélkül... . Na akkor gyorsan összedobom meglátjuk javul-e a helyzet
biztos megeggyezünk
Még egy kérdésem lenne, mégpedig az hogy a keverékhez az olaj adagolását lehet állítani vagy az fixen tolja be azon a kis csövön és kész (most gyorsan kerestem a manuálban de még nem találtam) mivel, nekem úgy nézem attól is tocsog a gyertyám és egy liter olaj kb. 400Km-ig elég, igaz benzinből is belefolyik 6-7L
Fej kell állítani a karbit, és megmérni, hogy az ufó a saját súlyától lenyomva a tűszelepet milyen mélyen van a tömítőfelülettől.
Elég közel esik az öntvény teteje, ha beleér az úszó, akkor nem tudja elzárni a tűszelept, justnál is ez volt.
Az ufó max löketét szintén be kell lőni.
HA túl kicsi szintet állítasz, meg fog ragadni.
Bocs, de még sosem csináltam ilyet..
Szervízmanuálban benne van az érték, aminek 1mm en belül pontosnak kell lenni.
Jellemzően nem a benzin, ahnem a levegő mennyiségét szabályozza.