JA, és valaki esetleg tud nekem mondani gyári számokat a fúvókákra? Fófúvóka, normál, és power fúvókára?
A membránt is megnéztem amikor leszedtem a karbit, az is tökéletes.
Még egy kérdés: A benzin adagoló csavar is úgy működik mint az alapjárat? Hogy: befelé tekerve dúsít, kifelé pedig elvesz az anyagból?
nekem is hasónló a problémám az NSRel, mint neked.
Üzemmelegen, 6000felett amikor nyitna a power, egyszerűen bedadog, nálam ez ezer százalékig azért van mert iszonyat sok benzint locsol bele a karbim, ha megállok vele iszonyatosan benzin szaga van.
Én is már darabokra kaptam a karbit, átnéztem mindent, minden ok vele. Maximum az lehet hogy a fúvókákat kicserélték amikor megkapta az arrow rendszert.
Tegnap este kimentem egy körre hogy majd beállítom, próbálgattam is, egyszer majdnem sikerült, már egész jó volt, de aztán elcsesztem és a sötétben már nem láttam mi volt az a beállítás. Elvileg gyárilag két és fél fordulatnyi kitekerést ír a kézikönyv de nekem ez nem jó. Mivel mindig nézem a gyertyképet és úszik a benzinben meg olajban sosem egy szépen kiégett gyertya, pedig elvileg nem szar a gyertya.
Szóval lehet hogy neked is csak valami ilyesmi a problémád, a gyertyád milyen ilyenkor, amikor bedadog?
Hellosztok. En vettem egy uj dugot meg a gepbe osszel, es mentem ayota vele kb 1000km/t. Az lenne a kerdesem, h ha en huvelyeytetni akarom a hengert, akkor jo/e bele ugyan ez a dugo
Hali, jó hogy látlak itt fórumon, ha minden jól megy holnap kapok pénzt, és akkor holnap vagy hétfőn megveszem azt a zöld lötyit amivel tartozom. Amúgy ma elkezdtem összerakni a hajtóművet, és nem kis problémákba, ellentmondásokba ütköztem, majd kicsit segíthetnél hogy mi hogyan is kell legyen, mert nekem tippem sincs.
Hellosztok. En vettem egy uj dugot meg a gepbe osszel, es mentem ayota vele kb 1000km/t. Az lenne a kerdesem, h ha en huvelyeytetni akarom a hengert, akkor jo/e bele ugyan ez a dugo.
Szivatót leellenőriztük. A bowden nem feszes, alap állapotban enyhén laza. Viszont jól húz ha kell. Azért köszi az ötletet. Már majdnem biztosak vagyunk hogy a trafó lesz a gáz.
Hmm, kicsit elbizonytalanodtam most : Mindenképpen elmegyek megnézni, aztán meglátom milyen a motor. Csak azt nem értem, ha ez a motor Suzuki akkor miért írta volna az eladó, hogy Honda. Nem hiszem hogy így drágábban el tudná adni... fura
szia shade, nekem volt ilyenem ez egy honda ns125r az enyém 87es volt, és ha rám halgatsz alkudsz belőle, mert én 120ért vettem anno fel újítótt motorral és friss fényezéssel.
Köszönöm a segítséget, akkor ezek után meggondolom érdemes-e megvenni, mert nagyon tetszik, csakhát így elég átverés szaga van a dolognak, meg olcsó is a motor (135e), ahhoz képest, hogy kitűnő állapotnak örvend (az eladó szerint).
Hali
egy biztos, ez sose 1994-es , mert akkor már rég macsakalámpásak voltak, ez maximum '89 vagy még inkább az előtti .
Meg asszem ez Honda NS 125 , vagy NS125R hát azt most nemtom de sztem nem is olyan fontos
Szeretnék venni egy motrot, és a Honda NSR-eket néztem ki. Kaptam egy ajánlatot a képen látható motorról. Állítólag 125ös és Honda NSR, 1994-es, és kitűnő állapotban van.
A kérdésem az, hogy szerintetek tényleg Honda NSR ez? Bocs ha nem ismerem fel, még csak most kezdek ismerkedni ezekkel a gépekkel.
Hali nálam hasonló problémám volt még anno simónál igazábol mai napig nem tudom miért csinálta mert ahogy kijött a hiba rajta pont eladásra került és gyorsan tuladtam rajta jo áron,de sz.tem gyujtotekercs vagy karbi,elöször karbit kéne szépen alaposan ki tisztínai minden egyes szelepet és szarságot,aztán a többi sajnos az ilyen agyonkínzott régebbi kis gépeknél a karbi minden szart beszed és hamár egy "homokszem" bekerül akkor már meg akar halni nézd meg a karbit elöször sz.tem hamég nem néztétek!
Én a szivatót is megnézném nincs e felakadva. bowdent megnézni nem huzza e egy kicsit. szerintem a kormánynál szabadítsd ki a bowdent, karbiból csavarjtok ki, nézd meg hogy nicns húzott állapotba, vissza a karbiba és így egy próba. ha jo mehet össze az egész ügyelve arra hogy ne húzódjon. ha nem oldódott meg akkor a szivató okés, hiba máshol. Csak egy ötlet
A membránt is megnéztem amikor leszedtem a karbit, az is tökéletes.
Még egy kérdés: A benzin adagoló csavar is úgy működik mint az alapjárat? Hogy: befelé tekerve dúsít, kifelé pedig elvesz az anyagból?
nekem is hasónló a problémám az NSRel, mint neked.
Üzemmelegen, 6000felett amikor nyitna a power, egyszerűen bedadog, nálam ez ezer százalékig azért van mert iszonyat sok benzint locsol bele a karbim, ha megállok vele iszonyatosan benzin szaga van.
Én is már darabokra kaptam a karbit, átnéztem mindent, minden ok vele. Maximum az lehet hogy a fúvókákat kicserélték amikor megkapta az arrow rendszert.
Tegnap este kimentem egy körre hogy majd beállítom, próbálgattam is, egyszer majdnem sikerült, már egész jó volt, de aztán elcsesztem és a sötétben már nem láttam mi volt az a beállítás. Elvileg gyárilag két és fél fordulatnyi kitekerést ír a kézikönyv de nekem ez nem jó. Mivel mindig nézem a gyertyképet és úszik a benzinben meg olajban sosem egy szépen kiégett gyertya, pedig elvileg nem szar a gyertya.
Szóval lehet hogy neked is csak valami ilyesmi a problémád, a gyertyád milyen ilyenkor, amikor bedadog?
Valakinek van elado Főtengelye vagy egész blokk vagy henger vagy ami van?
Szivatót leellenőriztük. A bowden nem feszes, alap állapotban enyhén laza. Viszont jól húz ha kell. Azért köszi az ötletet. Már majdnem biztosak vagyunk hogy a trafó lesz a gáz.
A karbi az elsők között volt amit megnéztünk és kipucoltunk. Nem ő a hibás. Azért köszi.
Hmm, kicsit elbizonytalanodtam most : Mindenképpen elmegyek megnézni, aztán meglátom milyen a motor. Csak azt nem értem, ha ez a motor Suzuki akkor miért írta volna az eladó, hogy Honda. Nem hiszem hogy így drágábban el tudná adni... fura
egy biztos, ez sose 1994-es , mert akkor már rég macsakalámpásak voltak, ez maximum '89 vagy még inkább az előtti .
Meg asszem ez Honda NS 125 , vagy NS125R hát azt most nemtom de sztem nem is olyan fontos
Szeretnék venni egy motrot, és a Honda NSR-eket néztem ki. Kaptam egy ajánlatot a képen látható motorról. Állítólag 125ös és Honda NSR, 1994-es, és kitűnő állapotban van.
A kérdésem az, hogy szerintetek tényleg Honda NSR ez? Bocs ha nem ismerem fel, még csak most kezdek ismerkedni ezekkel a gépekkel.