Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a motor jól van összerakva akkor mosás ellenére is működnie kell mindennek bárhol is mosod.
A központi telohoz beverethetek slaggal? nem lessz baja attól ott valaminek? csakmert tiszta retek jólenne lemosni
Igen, néha nekem is fel szok akarni kisebb púpokon az alja,, mert nagyon le van víve. De nekem is le van az alja lapítva. Azért furcsálltam. A lemez az rézzel van oda hegülve.
Mert a hasznaltmotoron 730 ezerért a régivázas NSR miért volt 2003 mas?:D
ez mitől 1998as nsr?
Kettővel még bőven lehet használni, ha visszaemlékszel egészen februárig nekem is csak kettő volt benne.
De ha gondolod gyere át, nekem van most 3 is, kölcsön adhatom. De gondolom ma lesz meg az új csavar, szóval mindegy.
na lassan összeáll a motorom, tegnap már be indítottuk, de sajna várok egy blokktartó csavarra még, így nem tudok menni vele......
Helló Karakter
ha eltudod küldeni a linket akkor megköszönném
helló
Na, szétnéztem za ebayen, az gyárilag hengeres, csak ugye az ütések..
Amúgy újonan 300Euro, használtan 80... pfff, nem semmi
Hát nem tudom mivel tud többet a gyárinál, mivel igy vettem kb. 1,5hónapja. Az biztos hogy jobban megy mint a gyári kipuval, mert lazán vitte enyhe emelkedőn a 140-145öt viszont enni is szivesebben eszik, sőt fal... Bár ennek még nyomozati jelleggel utána kell néznem, hogy mekkorák benne fúvókák, mi van a membránnal, mert néha annyi benyát kap hogy bedadog és bűzlik a benzintől...
Az alja pedig azért lapos mert az előző gazdája leütötte, nem is kicsit és nem is egyszer, ezért össze van hegesztgetve, meg kipótolva (gányul), de ha esetleg leütöm, akkor kijavíttatom normálisan hogy ne ilyen gány legyen és akkor újra kerek lesz, vagy neked ütés nélkül lapos?
Akkor lehet azért lapos hogy ne érjen le, mivel ugye látszik hogy igy is nagyon lelóg a normálhoz képest.
Amúgy mi van akkor a csavarokkal a tárcsafékemhez? lesz belőle vmi? Vagy esetleg a Hondánál hozassak?
Mert nekem csak pár db kellene.
Szép lett a gép.
Látom a rezó alja a tieden is lapos, és a tetején is van horpadás. Nekem is van egy éppen ilyen darabom, amit fel akarok rakni majd.

Milyen hatása van a rezonátornak? Mivel tud többet a gyárinál? Jobb mint a gyári. Miért van benne az a lapulás, nem jobb hengeresen áramlás szempontjából?
közben megoldodott a probléme,de azért köszi
Amugy ha kell vkinek komplett kapcsolási rajz leszedtem egy tök jót!Elmagyaráz mindent képekkel,meg a végén van egy komplett kapcs.rajz!
Köszönöm a válaszokat. Én is ezt az oldalt néztem, itt találtam legolcsóbban az olajakat.
Én is most cseréltem az olajakat, nálam a váltó:
Castrol Power 1 GPS 4T 10W40-t kapott innen:
http://www.formula3000.hu/shop...
innen rendeltem, szerintem a legjobb árakon vannak az olajak itt és ha van raktáron 2 nap alatt megjön.
Ha még rendelsz a keverékhez is olajat, meg mondjuk láncsprayt akkor tutira megéri még futárral együtt is ami 1200FT.
Castrol Actevo GP 4T 20W-50
Na srácok, megvolt a mai projekt, lefújtam a kipuffot hőálló mattfeketére. (a karbi szétszedés még várat magára, ma nem volt hozzá túlsok kedvem.) Itt a végeredmény:
Hali!
Megérett az NSR-em egy váltóolaj cserére. Ti milyen olajat szoktatok rakni bele?
hali! van eladó indexem 2pár 1pár=4000 huf ha vkit érdeekel szóljon küldök képet is! köszi
Nekem is ugyan ez a helyzet. Vagy mindkettönknek rossz, vagy ez gyári gagyiság.
Szevasztok!
Ugyebár a lámpakapcsolón 3 helyzet van, a 2. a parkolólámpa, elméletileg ennek égnie kell ha kihúzom a kulcsot, vagy rosszul tudom? mind1, nekem nem műxik!
Valami ötlet?
nem olyan nagy meló az... vizet leereszteni vízcsövet lekötni.... hengerfej le és mehet össze az új tömítéssel max fél háromnegyed óra
Nagyon helyes!
Nem is neked írtam!

Egyébként az üzembentartói annyira nem gond ebből a szempontból, mert az hivatalos!
csak utána 2 nappal később megint szétbontani fejtömítést cserélni...