Ehh azt tudod, hogy ezért jól megbüntethetnek? 15 napon belül át kell iratni a amotort! Erre csupán akkor kaphatsz felmentést, ha olyan állapotban van, hogy a műszakiztatást halasztani kell, és írsz egy kérvényt.
Egyébként a törzskönyv, amit kaptál semmire nem jó, mivel tulajdonosként nem a te neved szerepel benn. Ennek ára 6000 Ft, ileltve az új forgalmié is 6000 Ft, + illeték (ha jól emlékszem 18 ft/ccm) + eredetiségvizsga. Abban az esetben, ha a motort simán átiratod!
De ha nem irattad át, akkor a következő tulajnak duplán kell átiratni, dupla költségen!
Azt kell mondjam, hogy SAJNOS sokan vannak, akik megspórolják az átírást, és ezzel egy csomó rendszámos motort illegalitásba nyomnak, hiszen ki vállja vételkor a dupla átírás maceráját, költségeit? Mert gondolom nem tervezed, hogy bepótlod ezt az elmaradást!
A "régi forgalmi" -ból is van több, már mind zöld volt....amit te réginek hívsz (szürke) olyan a 30-éves autóknak van...ez a motor 97-98-as akkor már jó húsz éve nem adtak ki szürke könyves forgalmit!
Nem értem miért akadtál fent a törzskönyven?
Ha átíratod, amihez kell az eredetvizsga, adnak törzskönyvet! - De Hívd fel az önkormányzatot és kérdezz utána! - nincs értelme ide-oda leveleznünk, én nem rádsózni akarok egy használhatattlan valamit! - erre nincs is nagyon időm, de ha gond lenne vele visszaveszem!
Tavaly vettem egy utánfutót, 10éve át sem volt íratva, és nem volt törzskönyve sem, mindent el tudtam intézni....
Keverék a tankba, motort beindít, a pumpa karját max állásba kell forgatni, és az olajvezetéket ami a karbira megy azt beledugni egy kis üveg 2t olajba, a puritánabb megoldás ha csak megpróbálod befogni...
azért kell széthúzni a blokkot mert a forgalmiban nem csak alvázszám hanem motorszám is van, ami a blokköntvényen van feltűntetve, így a te blokkodat nem tudod beletenni a rendszámos vázba, mert a motorszám nem fog egyezni, de a srác adja hozzá a megfelelő blokköntvényeket, neked csak át kell puzzle-zni az összes alkatrészt 1től 1ig a másik öntvénybe, jó móka, énis most fejezem be a blokkfelújítást, így nekem is szét volt húzva, de tegnap már összeállt. de ha van időd és egy kicsit is értessz hozzá, nem lehetetlen. szoval röviden ezért kell széthúzni a blokkot.
Elsöre az jutott eszembe, hogy rakj bele eleve keveréket.. mondjuk fél liter 1:40-est, mire kifogy szerintem megérkezik a pumpába is az olaj.Így tuti nem ragadsz meg. Ez csak egy tipp, biztos van valami profibb megoldás.
szevasztok, egy olyan kérdés lenne hogy olajpumpát hogyan kell légteleníteni? mert most ki van szedve a blokk, teljes fel újítás miatt, de holnap tervezem összerakni a motort, és indításnál nem örülnék ha megszorulna, mert nem kapott olajat, és így hogy le húztam az olajcsövet ki folyt ami a csőben volt, és ha így dugnám vissza a karbira, sok idő lenne mire újra fel szívná odáig, és vagy 10-15percig járna emiatt a motor olaj nélkül, szóval valami ötlet?
Nekem az a problémám, hogy nem tudom forgalomba helyeztetni a mocit, ezért arra gondoltam, hogy bontóból, vagy valahonnan szerzek egy alvázat, ami valamikor forgalomban volt, átpakolok bele mindent a mostaniból és úgy lerendszámoztatom. Csak nem tudom hogy ez működőképes megoldás-e, és eddig még vázat sem találtam. ('96 os macskalámpás egyébként) Ebben kérném a segitségeteket.
Amúgy minden úgy megy mintha, megvennél egy motort...kötelező biztosítás kötés(6000ft/év) ,eredet vizsga (17000ft), műszaki (5000ft), új forgalmi (6000ft), törzskönyv (6000ft), átírási illeték (pontosan nem tudom kb 5000-9000ft)
Egyébként a törzskönyv, amit kaptál semmire nem jó, mivel tulajdonosként nem a te neved szerepel benn. Ennek ára 6000 Ft, ileltve az új forgalmié is 6000 Ft, + illeték (ha jól emlékszem 18 ft/ccm) + eredetiségvizsga. Abban az esetben, ha a motort simán átiratod!
De ha nem irattad át, akkor a következő tulajnak duplán kell átiratni, dupla költségen!
Azt kell mondjam, hogy SAJNOS sokan vannak, akik megspórolják az átírást, és ezzel egy csomó rendszámos motort illegalitásba nyomnak, hiszen ki vállja vételkor a dupla átírás maceráját, költségeit? Mert gondolom nem tervezed, hogy bepótlod ezt az elmaradást!
Ha visszább olvasol ebben az ügyben levelezgetek, itt nézd meg:
http://www.vatera.hu/honda_nsr...
Nem értem miért akadtál fent a törzskönyven?
Ha átíratod, amihez kell az eredetvizsga, adnak törzskönyvet! - De Hívd fel az önkormányzatot és kérdezz utána! - nincs értelme ide-oda leveleznünk, én nem rádsózni akarok egy használhatattlan valamit! - erre nincs is nagyon időm, de ha gond lenne vele visszaveszem!
Tavaly vettem egy utánfutót, 10éve át sem volt íratva, és nem volt törzskönyve sem, mindent el tudtam intézni....
Én csak úgy vágnék bele ha amugy is blokkgenerált csinálnék, meg lenne rá pár hetem nyersen.
http://www.vatera.hu/honda_nsr...
Gondolt
ma rá de már megvettem egy kereklámoásat papírokkal.
Amugy mit gondoltok mennyivel jobb a macskalámpás konstrukció a kereklámpás JC20 nál?
Valakinek nincs kapcsolási rajza körlámpás NSR-hez?
Nekem az a problémám, hogy nem tudom forgalomba helyeztetni a mocit, ezért arra gondoltam, hogy bontóból, vagy valahonnan szerzek egy alvázat, ami valamikor forgalomban volt, átpakolok bele mindent a mostaniból és úgy lerendszámoztatom. Csak nem tudom hogy ez működőképes megoldás-e, és eddig még vázat sem találtam. ('96 os macskalámpás egyébként) Ebben kérném a segitségeteket.
Engem lehet érdekelne a hátsó sárvédő! Képet ha tudnál dobni fel az jólenne.
http://www.autoroncs.
hu/lepore...
ilyen az újabb! ha azis ilyen akkor kell hozzá a törzskönyv különben én semmit nem érek el simán a forgalmival!
ez meg a régi: http://www.autoroncs.hu/regi_f...
nah ehez már nem kell a törzskönyv