na srácok lenne egy fogos kérdésem most találtam itthon pakolás közbe egy aksit elméletileg valami riaszto rendszerhez volt anno nyomatnék pár adatot rola és megmondhatnátok h jó e az ns125F embe!SLA BATTERY DJW12-7.0(7.0Ah/12V) cycle use: 14.5-14.9V(25fok)
initial current less than 2.10A
karbantartásmentes újratölthető
nemtudom hány kilóméter lehet benne mer én ezzel a hengerrel annyit mentem csak amíg hazahoztam (120-valahány kilóméter). a nicasil nincs lekopva. a gátnál van kis hajszálrepedés mindt minden használt hengernél szinte. amúgy erő van benne. én tulajdonképpen azér válok meg tőle mer amiröl ezt levettem arra újat tettem mer azt pöpecre csináltam nagyon.
Meg az is vicces, írja hogy sport dob van rajta, erre ott egy rozsdás olajos horpadt szar a cső végén :D Az ilyen hirdetőket vicces felhívni, és beszélgetni velük egy kicsit :D
Nem beszélve arról, hogy az NSR eknél alap nincs is ez sehova vezetve, főleg nem a légszűrődobozba, ahogy kéne legyen.
A körlámpás R nsreknél még cső sincs, a macska R nsreknél pedig van cső, de az sincs sehova vezetve, maximum a henger hűtésére lenne használható, de arra meg ott a vízpumpa. Asszem a Mito legutolsó két modelljében van működő aero..., mert azok ducattik másolása, de azoknál sem biztos, hogy be van vezetve,,,
Igen egyszerű légszűrődoboz van rajta. Az a két levegőbeömlő csak dizájnelem rajta, semmi plusz erőt nem ad . Viccesek az ilyen hirdetések, a 40 lóerő sem túl valós
Biztos valami gubanc van a visszajelzővel. Ha leszeded az oldalidomot, és látod a teljes tartályt, akkor látni fogod, hogy a motor eleje felé van egy kis elvékonyodás. Akkor kell elkezdenie jelezni amikor az olajszint olyan magasan van a tartályban mint az elvékonyodás magassága.
üdv
nemrégen vettem egy nsr-t, és az lenne a problémám hogy az olaj visszajelző kijelez, hogy kevés az olaj. de megnéztem, és még kb félig van az olajtartály... . Ez normális dolog, vagy vmi hiba lehet vele?
Akkumlátor zselés!