Van tolómérőd? Ha igen, mérd meg. Ha 33,6 mm alatt van a hossza, akkor cserés, ha a körül akkor nem biztos, hogy ez a baj, ha felette akkor valószínűleg jó. olyat próbálj megmérni, amit előtte nem húztál szét.
akkor ez most nem tuti ?Ma szétszedtem a motort húztam a rugókon reménykedve abban hogy nem fog annyira csúszni, kivittem a motort megkergettem de nem javult semmit.Akkor cseréljem ki a rugókat?Vagy az alátéteket hova is rakjam pontosan?
Válaszodat előre is köszi
Sziasztok ! olyan problémám van hogy van egy '87 Honda NS125Fem amin van egy 160as malossi és a kuplung nagy fordulatnál el kezd csúszni! lamellák most lettek cserélve igaz használt de szerelő aszonta tök jók...nah szel ezekkel a lamellákkal lettek összerakva de még mindig csúszkál... mit tudok neki csinálni hogy necsússzon meg? válaszotok előre is köszike
Hali! Nekem szivató okozott ilyet a napokban.. feszült a bowden így a szivatót is behúzva tartotta... Nem nagy dolog átnézni, de nagy fejfájást tud okozni..
Hát kicsit köhögött, próbálkozott, de nem indult. Próbáltam gázt adni, egy picit, de úgy sem. Ma is próbálgattam mindig beindult, de volt mikor nem elsőre. Nah majd elviszem ezt én egy mesterhez, had nézze az át rendesen.:) Mi minden van vele.
Na most ezt nem igazán értem önindíto nincs benne 87 es a gép berugós am télleg kevertem az ampert az amper orával bocsi !Na sz.val 7.0Ah/12V ami ha jol értelmezttem 70Ampert tud 6 percig leadni sz.tem akkor ennek mindenféleképpen jonak kell lenie!(am ami a link alatt volt csak egy hasonló nem pont ugyanaz
)na mind1 mostanság beleteszem a gépbe és megnézem klappol e csak most nem nálam van hanem tesomnál ö szerelgeti ha van pénze,meg ideje...Na de visszatérve önindíto nincs valszeg nem is lesz akksi jo e?
Én nem vagyok egy elektroszaki, de azt tudom hogy nem véletlenül nem 100 Ah-s aksit tett bele a gyár , tudom hogy mi kell bele és azt is vettem bele amikor már elegem volt hogy mindig lemerült a gyári. Kifogástalanul működik, könnyedén tekeri be, sőt.... elmondanám, hogy amit kivettem belőle, egy napi tötés után könnyedén betekerte az XT600-at, ott meg egy picikével több lovat kell felhergelni mint az nsr-nél, szóval nekem ez a nem tekeri be a 160-as hengert duma kicsit hülyeségnek hangzik
(ezt most nehogy magadra vedd, nem te írtad)
Gyorsabban kapja a fordulatot, Nem gondolkozik annyit. Egyébként meg így indul hidegen meglegen pöcre. Bár ha a hőmérő mutató már közép állásban van, egy "induri pinduri" gázt nem árt neki húzni indításkor így gyorsabban indul egy picivel.
Amugy meg ha azt vesszük hogy 3000-es fordulat alatt nem érdemes elindulni a géppel,,,, nekem így kényelmes.
De a gyári ajánlás 1500 körül van. Precízebben úgysem lehet beállítani. Ha meg annyira bizonytalan 1000 es alá vennéd az alapjáratot ritkább levegős környéken nem lenne alapjáratod .
A nem igazan akarozott beindulni alatt mit ertesz? "Rofogott" azert vagy se kep se hang? Nekem mindig van valami bajom vele... A nem-beindulas mindennapos sajnos kis hisztisemnel, hatha egyezik a " diagnozisod" valamelyik enyemmel... :)
Szisztok!
Most vettem egy 98-as NSR-t(majd dobok fel képet.). Amint hazaértem (35km) leállítottam a motort, de lejött öcsém, és mondta h gyújtsam be, meg szeretné hallgatni a hangját. Én persze próbáltam is, de nem igazán akaródzott. Aztán hagytam, had pihenjen, majd egy óra múlva kb. azonnal beindult, elsőre. És aztán sokszor próbáltam még. Meg órákkal később is rögtön idnult. Nem értem mi lehetett vele. Majd viszem egy mesterhez amúgy is, hogy nézze át. Gondoltam megkérdem itt is, h:
Nem tudjátok-e hogy mi baja?
Sajnos nagyon kezdő motros vagyok, de igyekszem minél többet olvasni, okosodni, hogy jól bánhassak vele. :)
Namost ez az aksi nem lesz neketek jó előre szólok. Lehet hogy több ideig bírja, de az csak világításra jó. az azt jelenti hogy hány óráig világít a lámpa 1 amperes terheléssel.
De valójában egy Indítás olyan 30A vesz fel. A 4AH-s MOTOR akksi max 40 Ampert bír leadni elvileg 6 percig. 4 ampert 1 óra hosszáig elvileg.
Szóval a lényeg ezeknél az indítóáram!
És az az akksi amit mutattál valószínű egy 15 amernél többet nem bírna leadni egyszerre. Indítózásra nem alkalmas.
Nah, újra itt, sajna mindig ilyen későn mert sok a meló...
Szóval hétvégén megvolt a tesztkör, tökéletes lett a HF felújjítás, már egyáltalán nem melegszik, minden patent. A srác azt mondta a dugónak és gyűrűknek meg a hengernek semmi baja, úgyhogy hazafelé tegnap ki is próbáltam a végét, hosszú egyenes, enyhe part 140-145 között . Mostmár csak a fogyasztást kell lejebb vinnem mert ez a 6-7Liter nem túl gazdaságos... De most hétközben nem lesz időm lekapni a karbit, majd hétvégén. És akkor mindent visszaállítok gyárira. Vagy ha az nem oldja meg akkor lesz egy eladó Arrow redszerem hamarosan... Pedig szép hangja van
Ez igaz, ésszel kell használni, hiszen az indítómotort úgy méretezték, hogy egyszerre egy 10-30 másodperces tekrést bír ki, de nem szerettem volna túlbonyolítani, mivel ez egy motoros fórum, nem pedig egy elektroteknikai. De ha már itt tartunk az ampernek(A) és az amperórának(AH) ilyen vonatkozásban köze nincs egymáshoz, szóval a kérdés is helytelenül volt feltéve, hiszen a kérdező amperről beszélt, az akkumulátoron meg amperóra volt feltüntetve .
Meglátom találok e valamit