Ok, este 8-9 körül leszek, majd akkor felveszlek MSN-en.
Amúgy a Kistarcsai bontóban vettem a cuccokat, (most bontottak vagy 3-4 NSR-t főleg F-et), igaz nem túl olcsó, de nem tudok jobbat és nekem közel is van. Most megyek le barátnőmhöz (50Km), legalább meglesz a próbakör...
prstreet vegyél már fel msn re mert épp én is egy 125F el bajlodok és jól jönne néha csöpp segítség pl írtad h bontóba vettél tükröt melyik bontó és hol van mert nekem sajnos kéne az is hűtőt se találok ami nem szanaszét strappállt állapotba van:S
Na fiúk lányok, összeállta Hf-em
Hát eléggé nemtörődöm lehetett az előző tulaja, mert szét volt cseszve a Henger teteje is, valaki belekarcolt a gépműhelyben, és azért volt szar most is. De szerencsére hozzáértőkhöz került és szépen lesíkolták a HF-et is meg a hengert is, kapott új HF tömítést, összeraktuk és tökéletesen muzsikál, nem forr a viz, szerencsére a dugónak és gyűrűknek semmi baja nem lett akkor amikor forralta, mivel szépen visszahűtöttem, úgyhogy tökéletes a blokk..
Most a kuplunggal szivok, mert F-es a kicsike és letörték a visszapillantó tartóját, na bumm go bontóba, kukáztam egyet, kaptam hozzá állító csavart is, ám ez valahogy nem passzol a régi bowdennel, mivel ott nem volt ilyen csavar és bement a bowden vezetőrúdja a menet helyére, ahol az állító csavar lenne. És ha betekerem az állítócsavart és úgy akarom használni, akkor állandóan kiemel még ha alul kilazítom teljesen a blokknál az állítót akkor is, megpróbálok szerzni egy gyári bowdent hozzá, hátha azzal jó lesz. Mivel használható igy is állító csavar nélkül, de powernél kiemel a kuplung :S és tuti hogy emiatt, mert a régi karral meg jó...
A másik pedig a bedadogós tünet, az nem múlt el, néha rájön melegen, ha fél állásban van a hőfokmutató akkor is (szóval nem az az a baj hogy nincs benne termosztát) Bár lehet veszek bele, mennyi most egy új tudja valaki? Állítólag a membránnal lehet valami a karbi után úgyhogy jövő7en karbi szétszedés...
És ha már szétszedem, beállítom a gyári értékekre mert kicsit sokat eszik 6-7liter :S Ez szerintetek lehet a teljesen nyitott Arrow rendszer miatt? Mert a szerelő haverom szerint ez lehet a nagyfokú emésztés oka...
Jah és nem tom, de engem 110-120nál igy idom nélkül le akar róla fújni a szél, elég utálatos,pedig tökre a tankra hasalok (amennyire egy 180cm-es ember tud egy ilyen kis gépen ). Így nem is akarom megnézni a végét elég nekem eza 110 körüli tempó...
Szóval röviden ennyi történt a héten, remélem hamarosan tökéletes lesz a kicsike.
Jah és láttam akksikról is beszéltetek én most vettem zselés Banner Bike Bullt, YTX5L-BS (ez a gyárija elvileg, valami szar 3A-es kis akku volt benne valami Yacht márkájú savas... ), tökéletesen muzsikál vele 5600volt az akkudiszkontban.
Jóóó, de ha azt nézed, hogy ha matricát csináltatsz az sokba kerül, lehet többe. Ha pedig meghúzzák, vagy netán csúszol vele, akkor csak azt a pár centit kell javítani, és nem újra matrica az egész.
Egyébként elárulom nem volt drága a fújása.
És a meglévő bontott alkatrészei...
93-as NSR-re keresek első sárvédőt!
Üdv Viktor!
Amúgy a Kistarcsai bontóban vettem a cuccokat, (most bontottak vagy 3-4 NSR-t főleg F-et), igaz nem túl olcsó, de nem tudok jobbat és nekem közel is van. Most megyek le barátnőmhöz (50Km), legalább meglesz a próbakör...
köszi szépen :)
Hát eléggé nemtörődöm lehetett az előző tulaja, mert szét volt cseszve a Henger teteje is, valaki belekarcolt a gépműhelyben, és azért volt szar most is. De szerencsére hozzáértőkhöz került és szépen lesíkolták a HF-et is meg a hengert is, kapott új HF tömítést, összeraktuk és tökéletesen muzsikál, nem forr a viz, szerencsére a dugónak és gyűrűknek semmi baja nem lett akkor amikor forralta, mivel szépen visszahűtöttem, úgyhogy tökéletes a blokk..
Most a kuplunggal szivok, mert F-es a kicsike és letörték a visszapillantó tartóját, na bumm go bontóba, kukáztam egyet, kaptam hozzá állító csavart is, ám ez valahogy nem passzol a régi bowdennel, mivel ott nem volt ilyen csavar és bement a bowden vezetőrúdja a menet helyére, ahol az állító csavar lenne. És ha betekerem az állítócsavart és úgy akarom használni, akkor állandóan kiemel még ha alul kilazítom teljesen a blokknál az állítót akkor is, megpróbálok szerzni egy gyári bowdent hozzá, hátha azzal jó lesz. Mivel használható igy is állító csavar nélkül, de powernél kiemel a kuplung :S és tuti hogy emiatt, mert a régi karral meg jó...
A másik pedig a bedadogós tünet, az nem múlt el, néha rájön melegen, ha fél állásban van a hőfokmutató akkor is (szóval nem az az a baj hogy nincs benne termosztát) Bár lehet veszek bele, mennyi most egy új tudja valaki? Állítólag a membránnal lehet valami a karbi után úgyhogy jövő7en karbi szétszedés...
És ha már szétszedem, beállítom a gyári értékekre mert kicsit sokat eszik 6-7liter :S Ez szerintetek lehet a teljesen nyitott Arrow rendszer miatt? Mert a szerelő haverom szerint ez lehet a nagyfokú emésztés oka...
Jah és nem tom, de engem 110-120nál igy idom nélkül le akar róla fújni a szél, elég utálatos,pedig tökre a tankra hasalok (amennyire egy 180cm-es ember tud egy ilyen kis gépen ). Így nem is akarom megnézni a végét elég nekem eza 110 körüli tempó...
Szóval röviden ennyi történt a héten, remélem hamarosan tökéletes lesz a kicsike.
Jah és láttam akksikról is beszéltetek én most vettem zselés Banner Bike Bullt, YTX5L-BS (ez a gyárija elvileg, valami szar 3A-es kis akku volt benne valami Yacht márkájú savas... ), tökéletesen muzsikál vele 5600volt az akkudiszkontban.
Egyébként elárulom nem volt drága a fújása.
Ma vettem egy nsr 50 Supersprintet. Tudok adni valami gyári leírást ? mikortól kezdték gyártani stb... Típusa AC08!
Előre is köszi
hol mikor csináljunk nsr találkozót?