Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az aksi felett a nyereg alatt.
köszi a választ...
igen régota hirdetik .. sokat nézegetem az elado motorokat
megvenni nem akarom.. csak édekelt milyen vélemények vannak rola...
amugy egyetértek veled alkatrész ügyben
Helló Aki Olvassa!
Lenne néhány kérdésem: ízeire kaptuk az nsr-emet, és egyszerűen nem találtunk biztosítékot. Hol kéne lenni? Illetve gyári visszapillantót tudja valaki hol lehet kapni?
Köszönöm előre is!
kissb: igen van ilyen magyarországon van vagy 3 és akkor is sokat mondok sztm ez amotor kb egy éve megvan hirdetve én is nézegettem a gépet de jobban elgondolkodtam,és arra a döntésre jutottam hogy inkább hagyom ugyanis 1 szóval kifejezem:alkatrész! ez japán motor, nem európai mint a 125 ös NSR szval ehez alkatrész sztm olyan ritka mint a magyarországon egy bugatti veyron és ha elromlik ez a gép akkor csillagos árakat fogsz hallani
hali
http://www.kepesmotor.hu/honda...
erröl mia vélemény?
nem is tudtam hogy van ilyen... valaki tud róla valamit?
Úgy is lehet mondani
Ohh akkor jo nagy átverés a vaterás..
Egészen pontosan 8300 Ft a szett.
Csak mutattam, h ilyen is van,hátha segít. Én nem tudom mennyiböl jön ki, mondjuk szükségem sincs rá. :)
egyébként ezt tudom honnan van, és fele ennyibe sem kerül...
Honda szalon vagy dekoros.
Gellénházai vagyok
http://www.vatera.hu/motormatr...


vagy keresel egy dekorost hátha olcsobban megcsinálja valami minta alapján.
Hellosztok!
nem tudjátok hogy honnan lehetne venni NSR-hez matricákat?
(ezzel teljesen matricázásra gondolok)
A gyári 125ccm-es méret 54.00, az valami 160-as henger lesz. Csak érdekességképpen, az XT600 alapmérete 95.00 mm Érdekes látvány.
nekem van hengerem. vegyél fel msn-re. baranyai@windowslive.com
Az nem rohadt nagy egy kicsit?:O
A gyári méret valahol 54 körül van, és a nikasil tuti nincs meg 2mm vastag, és az ambikának is 55 ig vannak csak túlméretei.
Vkinek nincsen olcson hengere, 56.00as dugohoz?
Sümeg
igen tudom h több jobb lenne csak méretben nem lehet kapni a nagyobb teljesítményűt(tervezők miért nem gondoltak erre ) pedig már azon is gondolkodtam h kiveszem a túlfolyót némi helyet szorítva más nem jutott eszembe mert nem nagyon van máshol hely
elvileg elállítódhatott az olajpumpa. Én úgy tudom, hogy ezeket be lehet állítani. Nem akarlak hülyének nézni, mert inkább én vagyok a hülye, de be van állítva rendesen?
Mert pl az enyémben nem volt, és 50 km után baszhattam a vadi új hengerszettet. Elvileg két jelecskét kell egymáshoz állítani, hogy megfelelő legyen a keverés.
bizony a 4ah elég karcsú,nekem 6 van és igaz már lassan cserés az akksi de simán kell ez,sőt többet is elviselne talán.
Ahhoz szólna a kérdesem, aki jobban ért a 2T-hez:

Tavaly mikor letettem a vasat, akkor kezdte a rakoncátlankodást, nem pörgött ki csak kb 8-e-ig, a hangja alapján egyértelműen karburálási bajra gondoltam. Aztán tegnap toltam ki, gondoltam lebontom a hengert róla, úgyis 500 km után meg akartam nézni, hogy mi újság az általam gyártott powerszeleppel (azzal semmi gond, úgyhogy ügyi voltam:)).

Szóval bontás után mit látok? Hát a forgattyúsház tele olajjal! Piros olajjal, tehát nem a főtengelyszimmering a bibi. Kb 1 decit szívtam ki belőle. Uccu neki szivattyú le, de úgy, hogy a tartály kimenőcsövét rajta hagytam és így állt 1 napot. Folyás 1-2 csepp, úgyhogy ezek szerint nem állóhelyzetben engedi át, hanem túl sokat nyom. Na most ezzel mit lehet kezdeni? Keverékkel nem akarok menni, mert szerintem akkor besülne a szivattyú. Az új árát meg meg se merem kérdezni a Suzukinál...



Rg 125 Gamma '93-ról van szó egyébként, tudom más topic, de hátha...
4AH-s az édeskevés, a 6AH-sal már van rá esély hogy bepörgesse,
és valaki kérdett itt kompresszio adatokat, elvileg 8-10-12 a jo kompót, de 6 os kompresszióval még be indul, de ha annyi a kompressziód akkor ott már sűrgősen dugócsere.
nsr__rider neked is köszi az infót