köszi a választ...
igen régota hirdetik .. sokat nézegetem az elado motorokat
megvenni nem akarom.. csak édekelt milyen vélemények vannak rola...
amugy egyetértek veled alkatrész ügyben
Helló Aki Olvassa!
Lenne néhány kérdésem: ízeire kaptuk az nsr-emet, és egyszerűen nem találtunk biztosítékot. Hol kéne lenni? Illetve gyári visszapillantót tudja valaki hol lehet kapni?
Köszönöm előre is!
kissb: igen van ilyen magyarországon van vagy 3 és akkor is sokat mondok sztm ez amotor kb egy éve megvan hirdetve én is nézegettem a gépet de jobban elgondolkodtam,és arra a döntésre jutottam hogy inkább hagyom ugyanis 1 szóval kifejezem:alkatrész! ez japán motor, nem európai mint a 125 ös NSR szval ehez alkatrész sztm olyan ritka mint a magyarországon egy bugatti veyron és ha elromlik ez a gép akkor csillagos árakat fogsz hallani
Az nem rohadt nagy egy kicsit?:O
A gyári méret valahol 54 körül van, és a nikasil tuti nincs meg 2mm vastag, és az ambikának is 55 ig vannak csak túlméretei.
igen tudom h több jobb lenne csak méretben nem lehet kapni a nagyobb teljesítményűt(tervezők miért nem gondoltak erre ) pedig már azon is gondolkodtam h kiveszem a túlfolyót némi helyet szorítva más nem jutott eszembe mert nem nagyon van máshol hely
elvileg elállítódhatott az olajpumpa. Én úgy tudom, hogy ezeket be lehet állítani. Nem akarlak hülyének nézni, mert inkább én vagyok a hülye, de be van állítva rendesen?
Mert pl az enyémben nem volt, és 50 km után baszhattam a vadi új hengerszettet. Elvileg két jelecskét kell egymáshoz állítani, hogy megfelelő legyen a keverés.
Tavaly mikor letettem a vasat, akkor kezdte a rakoncátlankodást, nem pörgött ki csak kb 8-e-ig, a hangja alapján egyértelműen karburálási bajra gondoltam. Aztán tegnap toltam ki, gondoltam lebontom a hengert róla, úgyis 500 km után meg akartam nézni, hogy mi újság az általam gyártott powerszeleppel (azzal semmi gond, úgyhogy ügyi voltam:)).
Szóval bontás után mit látok? Hát a forgattyúsház tele olajjal! Piros olajjal, tehát nem a főtengelyszimmering a bibi. Kb 1 decit szívtam ki belőle. Uccu neki szivattyú le, de úgy, hogy a tartály kimenőcsövét rajta hagytam és így állt 1 napot. Folyás 1-2 csepp, úgyhogy ezek szerint nem állóhelyzetben engedi át, hanem túl sokat nyom. Na most ezzel mit lehet kezdeni? Keverékkel nem akarok menni, mert szerintem akkor besülne a szivattyú. Az új árát meg meg se merem kérdezni a Suzukinál...
Rg 125 Gamma '93-ról van szó egyébként, tudom más topic, de hátha...
4AH-s az édeskevés, a 6AH-sal már van rá esély hogy bepörgesse,
és valaki kérdett itt kompresszio adatokat, elvileg 8-10-12 a jo kompót, de 6 os kompresszióval még be indul, de ha annyi a kompressziód akkor ott már sűrgősen dugócsere.
igen régota hirdetik .. sokat nézegetem az elado motorokat
megvenni nem akarom.. csak édekelt milyen vélemények vannak rola...
amugy egyetértek veled alkatrész ügyben
Lenne néhány kérdésem: ízeire kaptuk az nsr-emet, és egyszerűen nem találtunk biztosítékot. Hol kéne lenni? Illetve gyári visszapillantót tudja valaki hol lehet kapni?
Köszönöm előre is!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
erröl mia vélemény?
nem is tudtam hogy van ilyen... valaki tud róla valamit?
vagy keresel egy dekorost hátha olcsobban megcsinálja valami minta alapján.
nem tudjátok hogy honnan lehetne venni NSR-hez matricákat?
(ezzel teljesen matricázásra gondolok)
A gyári méret valahol 54 körül van, és a nikasil tuti nincs meg 2mm vastag, és az ambikának is 55 ig vannak csak túlméretei.
Mert pl az enyémben nem volt, és 50 km után baszhattam a vadi új hengerszettet. Elvileg két jelecskét kell egymáshoz állítani, hogy megfelelő legyen a keverés.
Tavaly mikor letettem a vasat, akkor kezdte a rakoncátlankodást, nem pörgött ki csak kb 8-e-ig, a hangja alapján egyértelműen karburálási bajra gondoltam. Aztán tegnap toltam ki, gondoltam lebontom a hengert róla, úgyis 500 km után meg akartam nézni, hogy mi újság az általam gyártott powerszeleppel (azzal semmi gond, úgyhogy ügyi voltam:)).
Szóval bontás után mit látok? Hát a forgattyúsház tele olajjal! Piros olajjal, tehát nem a főtengelyszimmering a bibi. Kb 1 decit szívtam ki belőle. Uccu neki szivattyú le, de úgy, hogy a tartály kimenőcsövét rajta hagytam és így állt 1 napot. Folyás 1-2 csepp, úgyhogy ezek szerint nem állóhelyzetben engedi át, hanem túl sokat nyom. Na most ezzel mit lehet kezdeni? Keverékkel nem akarok menni, mert szerintem akkor besülne a szivattyú. Az új árát meg meg se merem kérdezni a Suzukinál...
Rg 125 Gamma '93-ról van szó egyébként, tudom más topic, de hátha...
és valaki kérdett itt kompresszio adatokat, elvileg 8-10-12 a jo kompót, de 6 os kompresszióval még be indul, de ha annyi a kompressziód akkor ott már sűrgősen dugócsere.