Nem tom nekem tökéletesen bevált meg, hogy van benne csuságátló adalék mint a többi 4t castrolban.. azota nemcsuszik a kuplungom egyáltalán miota ezt az olajat használom de gondolkodok rjata majd ha eljön az ideje lecserélem 10w40 esre de az odébb van
jééé itt a gépem!:D csak kicsit kevesebb levonóval de így se nézett ki rosszúl!mostmeg én ezt agépet 430 ért hoztam el am 450 volt vesevédőt nem adta oszt ez lett az ára! jó kis gép az biztos de a tulaja eléggé keverte a szart amikor vállalata az évbe történő felujjítást! am én tavaly agusztus szeptemberbe vettem meg!
Bazz ezt a mocit nezegettem 2,5 eve amikor NSR-t akartam venni. Asszem 450 er volt fenn hasznaltauton, csak mire osszejott a love addigra mar elvittek.
Suli prezentacioba is beleraktam, akkor valamiert rohadtul tetszett ezzel a fenyezessel.
most pedig nekem lenne kérdésem!:streetfighterezni akarok az nsr emmel de akárhogy killódok nem akarja kihúzni magát egykeróra csak ha a kuplungal játszok az meg veszélyes valaki valami tanácsot légyszives a stoppizással kapcsba is! aki ért hozzá irjon lécci vayg vegyen fel MSN-re:benceszilard@msn.com
köszi előre is
Vikesz énis először 50 esként akartam venni az nsr em d emeggondoltam amikor megkérdeztem rendőr ismerősöm hogy mivan HA!ha nem hiszi el akor ha van eg ykis herkentyűjük amit asszem a pipa heléyre dugnak rá és ott állapítják meg hoyg hanyas állítólag létezik ilyen vagy ha nincsen(az esetek nagyob részébe)akkor beküldi vizsgálatra a mocit és ha kiderül hogy 125 ös akkor alapból mer nincs rá jogosítványod + okirathamisításért!ezért kapsz egy 40-50 ezres büntetést a jogsi miatt + eltiltás az okirathamisításért meg 100 körüli összeg ezt hallotam én és inkább úgy döntöttem hogy leteszem A1 re a jogsit és nyugottan szzaladgálok vele!:D
Sziasztok! Nekem egy 99-es NSR-em van, sajnos megadta magát, megálltam vele, és azóta nem lehet begyújtani. Gyertyát cseréltem, karburátort kipucoltam, de semmi. Az anlasszer forgat, az akksi új, de kiderült, hogy nem ad szikrát. Valakinek volt már hasonló problémája? Vagy valakinek tippje, hogy mi lehet?
Ha valaki esetleg tudna segíteni, nagyon megköszönném :) írhattok msn-en is: viktor-8@windowslive.com
Lenne még 1 kérdésem, van egy Honda NSR 125-m,de 50-es papírokkal járok.A rendőr mit tud csinálni,ha esetleg nemhinné el,hogy 50köbcentis?Elküldheti valami vizsgálatra,vagy simán továbbenged?
Légyszíves ha valaki tudja a két darab főtengelyszimering méretét írja le nekem még ma mert, szeretnék holnap venni kettőt, de nem fogom tudni ma szétszedni. Előre is köszönöm.
annyi igazság van benne hogy kétszer annyi munkaütem van fordulatokra levetítve ezáltal kétszeresen terhelődik (amúgy a versenymotorok tényleg "rövid" életűek a teljesítményből kifolyólag)
Szerintem is marhaság, igaz vannak üzemórára tervezett motorok. (asszem ilyen a kawasaki KX is) de ennek semmi köze nincsen a hengerek számához. Annyi az igazság benne, hogy az üzemóra az tényleg azért van, mert iszonyat teljesítmény van azokban a gépekben.
Hali eladnám a motorom nagyobb vásárlása miatt. Nemrégiben felszerelt új elsö és hátsó gumikkal, új akksival,új üléshuzattal... Stb. Ha érdekel a dolog csak keress meg és megegyezünk email: andras0310@freemail.hu
Sziasztok,
Szerintetek is igaz az a megállapítás,hogy a kéthengeres motorok bizonyos üzemóráig működnek a nagyobb teljesítmény érdekében aztán egyszerűen beáll a henger?
Folytottba valtozo, nekem 132 55 38 volt
Haverom arra lenne kíváncsi hogy a fojtatlan macskalámpás NSR-ekbe
28as karbikban hanyas főfúvóka szokott lenni?
Suli prezentacioba is beleraktam, akkor valamiert rohadtul tetszett ezzel a fenyezessel.
köszi előre is
Ha valaki esetleg tudna segíteni, nagyon megköszönném :) írhattok msn-en is: viktor-8@windowslive.com
Lenne még 1 kérdésem, van egy Honda NSR 125-m,de 50-es papírokkal járok.A rendőr mit tud csinálni,ha esetleg nemhinné el,hogy 50köbcentis?Elküldheti valami vizsgálatra,vagy simán továbbenged?
Szerintetek is igaz az a megállapítás,hogy a kéthengeres motorok bizonyos üzemóráig működnek a nagyobb teljesítmény érdekében aztán egyszerűen beáll a henger?