Külön hűtőt nem adod esetleg meg kellene egy munka henger is de azt ha jol láttam már nincs meg!Ha hűtőt eltudnád passzolni nekem akkor emailemre dobj 1-2 képet rola h milyen állapotba van....
Vágesz. úgy azért már valóban lehet vele mit kezdeni. Mondjuk az egy jó móka széthúzni a blokkot, és kicserélni a blokkfelet.
De én hallottam valami olyasmiről, hogy bemész egy alváz és egy motorszámmal, leellenőrzik nincs -e körözés, stb. és valamennyi pénzért "legalizálják" az új adatokat.
Nekem valami telefonos ember aki simson hengert vett tőlem azt mondta, hogy a gyújtótekercs szokott átégni. De itt a fórumon meg azt mondják, hogy nem jellemző a típushiba ennél a motornál.
Amit érdemes megnézni, hogy az olajpumpa jól van -e beállítva, mert én most amiatt szívok nagyon.
Ő 60-at akart érte...de nálam van és nekem útban van, így megbeszéltem a 45e-ret, ez az alja!
A részleteket, ha komolyan érdekel telefonon megbeszéljük, szét kell bontanom, és meg kell szereznem a forgalmiban lévő tulajtól az adásvételit!
De csak akkor szeretnék nekiállni, ha komolyan érdekel! Hétvégére tudnám ezeket elintézni...ha érdekel hívj 06-30874-6163
Nem kötekedni szeretnék, csupán csak érdekel, hogy hogyan megy ez a dolog. (bár engem nem érint, papíros a motorom)
Miután megvette a papíros vázat utána hogyan tovább?
Mert nyilván azért kell a papíros váz, hogy átépítse rá a saját motorja többi részét. De a motor papírjain van egy motorszám is, azt utána hogy lehet módosítani az átépített motor motorszámára? meg a szín is rajta van a papírokon ugye, stb.
Egyszerűen csak be kell menni a hivatalba, és egyesítetni velük az adatokat?
Üdv
Nem az enyém, sajnos ennyi az ára...ritka a papíros váz és csak így lehet legalizálni egy papír nélküli mocit! Amúgy ha kintről hoznád kb 100eft lenne a honosítás.
Szia!
Nincs msn-em.
E-mail: motorkovacs@gmail.com
Csak a váz van ebben az árban a papírokkal együtt!
Nem sérült, nem karambolos motor, csak az eleje már elkelt....
Kérlek, ha mégsem érdekel akkor is jelezd!
Keress, ha komolyan érdekel, és elintézem az adás-vételit + elkezdem szétszedni.
Aztán csak óvatosan az LCD monitorokkal ; )
De én hallottam valami olyasmiről, hogy bemész egy alváz és egy motorszámmal, leellenőrzik nincs -e körözés, stb. és valamennyi pénzért "legalizálják" az új adatokat.
Amit érdemes megnézni, hogy az olajpumpa jól van -e beállítva, mert én most amiatt szívok nagyon.
A részleteket, ha komolyan érdekel telefonon megbeszéljük, szét kell bontanom, és meg kell szereznem a forgalmiban lévő tulajtól az adásvételit!
De csak akkor szeretnék nekiállni, ha komolyan érdekel! Hétvégére tudnám ezeket elintézni...ha érdekel hívj 06-30874-6163
Engem az első sárvédő érdekelne,meg van még?
Miután megvette a papíros vázat utána hogyan tovább?
Mert nyilván azért kell a papíros váz, hogy átépítse rá a saját motorja többi részét. De a motor papírjain van egy motorszám is, azt utána hogy lehet módosítani az átépített motor motorszámára? meg a szín is rajta van a papírokon ugye, stb.
Egyszerűen csak be kell menni a hivatalba, és egyesítetni velük az adatokat?
Üdv
Nincs msn-em.
E-mail: motorkovacs@gmail.com
Csak a váz van ebben az árban a papírokkal együtt!
Nem sérült, nem karambolos motor, csak az eleje már elkelt....
Nincs már meg sajna.