Az most éppen egy pepsi kóla kupakja volt, de a lényegen nem változtat, ha tegnap fényképezem teszkósvíz kupak lett volna alatta. Egyébként azért kellett alá, mert ez nem utcai motor, így a kitámasztót is lehagyták, és gondoltam legyen olyan kép ahol nem fogdosom.
Ezért a motorért végül 250 forintot fizettem (1650 ért sikerült megnyerni a vaterán, 400 volt a posta)
A modellek érdekelnek, csak éppen pénz nincs most nagyon rájuk.
Egyébiránt ha van egy (mito) EVO modelled azt szívesen fogadnám, olyat is szerettem volna venni, csak mire meglett rá a pénz, levették az aukciót.
ÜBERKILLA!
Hát az a alatta coca cola-s kupak odavágott a földhözXD
Grat szép darab mennyibe fáj egy ilyenke amugy ha érdekelnek a motoros modellek van egy pár eladó
Nekem még te magad mondta, hogy nagyon ne rakosgassam vissza a tömítéseket, mert szar lesz. Én meg azt mondtam, hogy kis hőálló kenőccsel mindent vissza lehet rakni. :) (De szerintem ha van pénzed mindenképpen érdemes venni egy újat, ne ezen múljon a motorod élete...) Amúgy végre ma megjött a 250 es NSR nagyon örülök neki :D
Tudom, de mi eleve úgy csináltuk, hogy annak a nevében írtuk az adásvételit akié a motor volt, így elég csupán egyszer átíratnom, és nemsokára (amikor kész lesz) írunk hozzá egy másik adásvételit.
Erre válaszolva: ezekkel mind tisztában vagyok, meg nem értem hogy sokan miért nem iratják át, csak üzembentartóira vagy mire, hülyeség! A váz azért kell hogy végre legálisan járjak vele.
trakee[19474] ma 08:34Ehh azt tudod, hogy ezért jól megbüntethetnek? 15 napon belül át kell iratni a amotort! Erre csupán akkor kaphatsz felmentést, ha olyan állapotban van, hogy a műszakiztatást halasztani kell, és írsz egy kérvényt.
Egyébként a törzskönyv, amit kaptál semmire nem jó, mivel tulajdonosként nem a te neved szerepel benn. Ennek ára 6000 Ft, ileltve az új forgalmié is 6000 Ft, + illeték (ha jól emlékszem 18 ft/ccm) + eredetiségvizsga. Abban az esetben, ha a motort simán átiratod!
De ha nem irattad át, akkor a következő tulajnak duplán kell átiratni, dupla költségen!
Azt kell mondjam, hogy SAJNOS sokan vannak, akik megspórolják az átírást, és ezzel egy csomó rendszámos motort illegalitásba nyomnak, hiszen ki vállja vételkor a dupla átírás maceráját, költségeit? Mert gondolom nem tervezed, hogy bepótlod ezt az elmaradást!
Helló mindenkinek!
Érdeklődnék hogy milyen az nsr 125 főtengelye, nekem a dupla lámpás van 92-es most szeretném csinálni. Hogy javítják meg ilyesmi.
Előre is kösz!
Ezért a motorért végül 250 forintot fizettem (1650 ért sikerült megnyerni a vaterán, 400 volt a posta)
A modellek érdekelnek, csak éppen pénz nincs most nagyon rájuk.
Egyébiránt ha van egy (mito) EVO modelled azt szívesen fogadnám, olyat is szerettem volna venni, csak mire meglett rá a pénz, levették az aukciót.
Hát az a alatta coca cola-s kupak odavágott a földhözXD
Grat szép darab mennyibe fáj egy ilyenke amugy ha érdekelnek a motoros modellek van egy pár eladó
MM hogy nem hűt éppen azért mert le lett öntve?
Erre válaszolva: ezekkel mind tisztában vagyok, meg nem értem hogy sokan miért nem iratják át, csak üzembentartóira vagy mire, hülyeség! A váz azért kell hogy végre legálisan járjak vele.
trakee[19474] ma 08:34Ehh azt tudod, hogy ezért jól megbüntethetnek? 15 napon belül át kell iratni a amotort! Erre csupán akkor kaphatsz felmentést, ha olyan állapotban van, hogy a műszakiztatást halasztani kell, és írsz egy kérvényt.
Egyébként a törzskönyv, amit kaptál semmire nem jó, mivel tulajdonosként nem a te neved szerepel benn. Ennek ára 6000 Ft, ileltve az új forgalmié is 6000 Ft, + illeték (ha jól emlékszem 18 ft/ccm) + eredetiségvizsga. Abban az esetben, ha a motort simán átiratod!
De ha nem irattad át, akkor a következő tulajnak duplán kell átiratni, dupla költségen!
Azt kell mondjam, hogy SAJNOS sokan vannak, akik megspórolják az átírást, és ezzel egy csomó rendszámos motort illegalitásba nyomnak, hiszen ki vállja vételkor a dupla átírás maceráját, költségeit? Mert gondolom nem tervezed, hogy bepótlod ezt az elmaradást!
" Attól lehet valami baja a hűtőnek, vagy a motorban valaminek, ha megfolyattam az olajat. "
Értsd: kicsordult, kifolyt. Túlöntötte.
Érdeklődnék hogy milyen az nsr 125 főtengelye, nekem a dupla lámpás van 92-es most szeretném csinálni. Hogy javítják meg ilyesmi.
Előre is kösz!