Hellosztok! Nem tudjátok,hogy az 125ös nsrbe,mennyinek kell lenni gyárinak a hengerben a kompressziónak? Jah és mennyi az az érték, ami még elfogadható! A segítséget előre is kössz!
Szia, ha jól tudom 54mm-es a gyári méret.
Szóval ez valószinű valami nagyobb 160-as henger lehet. Keressetek rajta valamilyen számokat, vagy irást, szvsz abból itt megmondják a többiek hogy Pollini vagy milyen henger van rajta.
Heló!azt szeretném megkérdezni hogy az nsr 125 ös dugójának mekkora az átmérője mert van itt nálunk csináltatni egy nsr és dugót kell benne cserélni de én eléggé nagynak találtam mert 65mm az átmérője!válaszotokat előre is köszi.
Ja, azt tudom hogy síkcsiszolni kell, megnézzük, aztán megy gépműhelybe ha nem ok, a szervizkönyvben benne van a szerviz limit, hogy meddig "megy el" a "csavarodás". De azért kösz az infot és a válaszokat.
Hellosztok!
Van egy kis gondom. Haver minap beletörte a tárcsa felfogató csavart elöl a felnimbe. Nehezen de kijött a maradék része.
Nem tud , vagy nincs vkinek feleslegesen olyan csavarja? Megvenném szívesen. De ha van esetleg ilyen csavarboltba, akkor veszek ott. Csak gyári, akkor legyen az ha nincs.
Hali nem tud valaki nsr re a régi körlámpásra... lámpaidomokat sárhányot és lámpát? aki igen dobjon egy mailt zolyboy2112@hotmail.com vagy irjon forumon
Na vissza olvastam és a fórum legelején a 100. oldal körül nsr_125 ugyan azokat a tüneteket írta le mint amit én tapasztaltam, szóval tuti Hf tömítés.
Egyszóval ha:
- Túlmelegszik a géped (akár piros fölé is megy a mutató)
- Újratöltöd a vizrendszert a tank alatt és állandóan kinyomja a kiegyenlítő tartályba a vized
- Ráadásul járatva melegen buborékok jönnek a betöltőnyíláshoz
Akkor 100% hengerfejes gép, szóval mihamarabb szerezz be egy új HF tömítést.
Holnap körbeérdeklődöm hol lehet kapni és milyen áron.
Jah, és a másik kérdésem meg az, hogy van rajta egy teljesen nyitott Arrow rendszer, normális igy a 6L körüli fogyasztás? Mondjuk ez vegyes használatban volt...
Egy F-es kb. mit tud végsebességre, gondolom a 140-150et az idomos NSR-ek viszik, én eddig még csak 110el mentem vele, de már sajnáltam tovább húzni, és leakart róla fújni a menetszél.. pedig 90Kg vagyok...
Nah meglett a vízforralás hibája, HF tömítés valószinűleg, mivel a betöltőnyílásban nézve a vizet alapjáraton apró buborékok, fordulaton 1-2nagyobb.
Holnap viszem szerelőhöz, szétkapjuk aztán majd meglátjuk mi lesz... Remélem nem élvezett el benne más is, próbáltam rá nagyon vigyázni. De azért megnézzük a gyűrűket is, ha már megbontjuk .
Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
Milyen HF tömítést vegyek és hol érdemes itt Pesten? Ha esetleg tud valaki segíteni címmel vagy boltnévvel megköszönném...
hellosztok nsr-em 3,5-4 litert eszik, na most ha 6.-ikba használom (eddig hosszabb ideig össz-vissz kétszer) mocskos sokat eszik olyan 6 liter körül, na most ezt mi miatt csinálhatja én a fojtásra gondolok. ötletek? Nem tudtam kivárni, hogy elvigyék ezt a szépséget és beszereztem egy f3-ast brutális gép, nagyon sokban hasolít az nsr-e, igazából nehéz dönteni melyikkel guruljak mivel jövőhéten vizsgázok korlátlanból marad az nsr ja Honda
sziasztok
van egy kis gondom
a 250 es nsr emen 3 lábú indexrelé van és olyan hangot ad hogy:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz szóval ez így már kuka... ha van valakinek jó használható 3lábú indexreléje akkor szóljon mert iszonyúan fontos lenne.
üdv
mitoo
Szóval ez valószinű valami nagyobb 160-as henger lehet. Keressetek rajta valamilyen számokat, vagy irást, szvsz abból itt megmondják a többiek hogy Pollini vagy milyen henger van rajta.
Van egy kis gondom. Haver minap beletörte a tárcsa felfogató csavart elöl a felnimbe. Nehezen de kijött a maradék része.
Nem tud , vagy nincs vkinek feleslegesen olyan csavarja? Megvenném szívesen. De ha van esetleg ilyen csavarboltba, akkor veszek ott. Csak gyári, akkor legyen az ha nincs.
Üdv.
Egyszóval ha:
- Túlmelegszik a géped (akár piros fölé is megy a mutató)
- Újratöltöd a vizrendszert a tank alatt és állandóan kinyomja a kiegyenlítő tartályba a vized
- Ráadásul járatva melegen buborékok jönnek a betöltőnyíláshoz
Akkor 100% hengerfejes gép, szóval mihamarabb szerezz be egy új HF tömítést.
Holnap körbeérdeklődöm hol lehet kapni és milyen áron.
Egy F-es kb. mit tud végsebességre, gondolom a 140-150et az idomos NSR-ek viszik, én eddig még csak 110el mentem vele, de már sajnáltam tovább húzni, és leakart róla fújni a menetszél.. pedig 90Kg vagyok...
Nah meglett a vízforralás hibája, HF tömítés valószinűleg, mivel a betöltőnyílásban nézve a vizet alapjáraton apró buborékok, fordulaton 1-2nagyobb.
Holnap viszem szerelőhöz, szétkapjuk aztán majd meglátjuk mi lesz... Remélem nem élvezett el benne más is, próbáltam rá nagyon vigyázni. De azért megnézzük a gyűrűket is, ha már megbontjuk .
Egy kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
Milyen HF tömítést vegyek és hol érdemes itt Pesten? Ha esetleg tud valaki segíteni címmel vagy boltnévvel megköszönném...
van egy kis gondom
a 250 es nsr emen 3 lábú indexrelé van és olyan hangot ad hogy:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz szóval ez így már kuka... ha van valakinek jó használható 3lábú indexreléje akkor szóljon mert iszonyúan fontos lenne.
üdv
mitoo