Az egyik manó húzgálja a fékkart és tölti a tartályt, a másik nyitja-zárja a lételenítő csavart a féktuskón.
Menete:
1: 2-3 pumpa és behúzva tart
2: légtelenítő csavar kinyit, kiengedni a levegős olajat és zár
3: megint pumpa és behúzva tart
4: csavar kinyit és zár
És így tovább........
Akkor lesz jó hamár csak olaj csorog kifelé a légtelenítő csavaron keresztül. Figyeljetek hogy a tartályba mindig legyen elég olaj, mert akkor újra falsot szív a munkahenger.
Nem tudom ezen milyen, de az NSR-en egyben van a főfékhenger és a tartály, nézd ott át a kis furatokat, háhta eltömődött!
Ha külön a tartály akkor az összekötő csövet nyomogasd meg, abban szokott még levegő megállni.
Felülről kezdjétek a felső fékcsőillesztésnél!
Feltételezem magával a folyamattal tisztában vagy.
hali !Szép napunk van a szereléshez elis kezdtük vagyis inkább folytattjuk:D a lényeg h olyan problémába ütköztünk hogy az elsö féket kéne valahogy légteleníteni....de jelenleg se nekem se bátyjámnak ötlete sincs esetleg valami tipp?(elsö fék!kevés az olajnyomás kevés az olaj? esetleg rossz az olaj olaj csere?...)Segítségeteket köszönöm
Helló!
Szerintem tök mindegy hányat adtak ki belőle, engem jobban érdekelne a pontos évjárata inkább.....mert, hogy nem '94-es, az fix. Max. akkor került forgalomba itt.
Amúgy szép, sok sikert hozzá stb.
Sziaszok! Hétfőn vettem egy NSR SP kiadású motort! Szeretném kérdezni hogy Ti mit tudtok erről a kiadásról? 94-es 125ös. Én úgy tudom 1500-at gyártottak belőlle, előző tulaj aztmondta hogy csak hatszázat, Ti tudtok erről valamit?
Töltsd le a manualját a netről (62mb). Válaszd ki a menüből a free manuals-t , válaszd ki a motorod típusát ( elvileg Honda NSR 125F&R), írd be az ellenörző kódot, aztán egy klikk és le is jön. Van benne sok kép, robbantott ábra, táblázatok és sok más dolog.
Ha nincs ilyened, hasznos lehet, biztos megtalálod az alkatrészeket és helyüket.
nem rémlik gumigyűrű az eddigi szétszedés során.
Egy kis hengerfejcsavarhoz hasonlítható dolog. Szóval olyan mint egy alátétes anya, csak nincs benne menet, és le van kerekítve a sarka. (ahol a kulcsot kéne rádugni, de ez csak egy hasonlat, nyilván nem egy gyári hibás hengerfejcsavarról beszélünk) Viszont ezt a gumigyűrű dolgot kifejthetnéd, mert nem ismerős.
Az egyik manó húzgálja a fékkart és tölti a tartályt, a másik nyitja-zárja a lételenítő csavart a féktuskón.
Menete:
1: 2-3 pumpa és behúzva tart
2: légtelenítő csavar kinyit, kiengedni a levegős olajat és zár
3: megint pumpa és behúzva tart
4: csavar kinyit és zár
És így tovább........
Akkor lesz jó hamár csak olaj csorog kifelé a légtelenítő csavaron keresztül. Figyeljetek hogy a tartályba mindig legyen elég olaj, mert akkor újra falsot szív a munkahenger.
Ha külön a tartály akkor az összekötő csövet nyomogasd meg, abban szokott még levegő megállni.
Felülről kezdjétek a felső fékcsőillesztésnél!
Feltételezem magával a folyamattal tisztában vagy.
Szerintem tök mindegy hányat adtak ki belőle, engem jobban érdekelne a pontos évjárata inkább.....mert, hogy nem '94-es, az fix. Max. akkor került forgalomba itt.
Amúgy szép, sok sikert hozzá stb.
Ha nincs ilyened, hasznos lehet, biztos megtalálod az alkatrészeket és helyüket.
WEB: http://www.carlsalter.com/
pedig a márciusi is nagyon jó volt, de mindegy , max elmegyek az mtx el :D
Egy kis hengerfejcsavarhoz hasonlítható dolog. Szóval olyan mint egy alátétes anya, csak nincs benne menet, és le van kerekítve a sarka. (ahol a kulcsot kéne rádugni, de ez csak egy hasonlat, nyilván nem egy gyári hibás hengerfejcsavarról beszélünk) Viszont ezt a gumigyűrű dolgot kifejthetnéd, mert nem ismerős.