Igen erre én is rájöttem már az első pillanatban.
Egyébként azért van, mert reggel hatkor lelépek otthonról, és délután 6 van mire hazaérek... Utána már nemsok mindenre van időm.
Szeva, igen csak úgy tudod, én is beleestem a hibába hogy hát a kiegyenlítő tartályban maxig van.. de ez nem autó és az szart se jelent, mivel a tank alatti betöltőnyilást lezárja egy rugós sapka, ami csak kifelé enged vizet a rendszerből, befelé nem. Szóval tölts bele vizet, mosasd át, aztán mehet neki az új hűtőfolyadék és minden ok lesz.
heló wan egy honda nsr 125 mocim(kereklámpás)és azt szeretném +tudni hogy a power-t takaritani kell?mert a mitokba a kosz miatt ragadt le wagy megy szét!előre is köszi üdv széles utat és jó időt mindenkinek!
Nekem is ezt csinálja az NSR hogy megyek vele egy gyenge kis kört kb 5Km és már a vizhőfok a plafonon. Ugyanugy hideg a cső és a hűtő! Mi lehet a gond? Vízzel csak ugytom utántölteni ha leveszem a tankot?
"Normálisan a skála üres szélén" Az ott rohadtul nem normalis! Nincs benn termosztat ezert egyfolytaban kering a rendszerben a viz. Nem tudja elerni az uzemi hofokot a motor, ezert dadog be. Az uzemi hofok a kozepalass alatt van 1-2mm rel.
Sziasztok, még új vagyok a klubban, ezért jöttem ide. Február végén sikerült vennem egy NSR 125F-et kék-fekete-narancs gyári szinben. Ami első ránézésre egész jónak tünt, szép motorhang, jó féktárcsák, betétek, szóval műszakilag jó állapot, néhány kisebb hiányossággal.
Hiányosságai voltak: bal tükörtartó letört, indexeket leszedték róla, gyenge akku. Ezek szépen pótolva lettek, kapott egy banner bike bull akkut, minden király.
Ezután jöttek az olajak: Power 1 GPS 10W-40 a blokkba, Power1 Racing 2 T a keverékhez. + castrol láncspré.
Nah szóval miután minden benne volt és minden király, tegnap elkezdtem használni. Tegnapig kb. 100-120km-t mentem vele.
Szóval a lényeg: tegnap elindultam egy kisebb körútra, és ekkor jöttek a gondok. Mentem vele kb. 20Km-t, miután beértem a hungáriára, ahol is elcseszett egy dugó volt... Csorogtam szépen lassan a kocsik között, és egy idő után azt vettem észre, hogy picit megy fel a vízhőfokom. kb. óra feléig fel is ment és ott maradt. Mentem igy kb. 2km-t és kiértem a dugóból. Ekkor ugye már nem csak 1-2ben mentem és azt vettem észre hogy mászik egyre feljebb a vízhőfokom.. húha..
NAh és sajnos mivel nagyon sietnem kellett hazáig kb. 5km. igy jöttem hogy felkúszott maximumra az óra és lehetett is érezni hogy nem megy rendesen és amikor picit meghuzom bedadog 6-7ezernél, hát nem is húztam addig többet csak 3-4ezerrel pötyögtem hazáig...
A hűtőbe menő csövet a vízpumpátol megfogva nem volt se langyos se semmi, a hűtő is hideg volt ááááá..
Hazaértem lehetett hallani ahogy forr a viz a blokkban, kb. 1 percet járt még alapjáraton, aztán leállítottam és kitekertem a gyertyát hogy gyorsabbban hüljön.
Kérdezgettem szerelőket mi lehet vele, azt mondták v.szinű termosztát..
Nah ma neki is estem és szétkaptam a komplett vizrendszert elég trutyis zöld szar viz volt benne és szerintem nem is sok, kb. 2-3deci jött ki a blokkból :S, Termosztát már nem volt benne! kapott szépen egy átmosást, langyulásig járatva, amikor is néztem hogy esetleg hf. hiba lehet-e de járása egyenletes volt, nem jöttek buborékok (a tank alatti betöltő nyilásnál néztem) , aztán ki a sima víz és be a Aluprotect G12 hűtőviz, higitva kb. -20C-ra.
Ezután próbakör, szép bemelegítés, elindulás, pötyögés 4-5ezren, majd megállam kb. 2Km után, nézem, szépen melegek a csövek, meleg a hűtő, kering rendesen a viz, na hajrá..
Elindultam picit meghuztam neki, ment szépen, nyit a power, megy ahogy kell, nem csörög nem zörög, fasza, ám amikor mentem még kb. 3km-t azután elkezdte megint azt amit előző nap a vizforrásnál, bedadog 6500-tól 8000ig ugy hogy a fordulatszámmérőt is visszadobálja, akár 4000ig is, majd amikor eléri a 8000et és nyit a power megy mint a kisangyal, ahogy kell. A víz nem melegszik, marad normálisan az skála üres részén, ahol kell, bár ez lehet azért van mert nem álltam 20fokban dugóban...
Hütő, csövek langyosak, gyertya nincs beköpve, (miután hazaértem megnéztem.)
Gyertya típusa: BR9EIX (valami iridium magos cucc, ez volt benne) és 95-ös benzint tankoltam bele, lehet 98-as kellene?
Bocs hogy ennyira részletes voltam csak ha esetleg tud valamit tanácsolni azt megköszönném.
Karburátort még nem pucoltam, és lehet hogy 1-2 éve állt már a motor amikor megvettem...
Benzinszűrő sajnos hiányzik a tank után a benzincsőről..
Bocsánat hogy ennyire hoszzú voltam, de hátha igy tud valaki segiteni hogy mi baja lehet.
Előre is köszönöm ha valakinek van valami ötlete a dologgal kapcsolatban, hogy mit kéne átnéznem, kipucolnom.
Üdv. Nándi
meglátjuk,elvileg nekem is jó de nem garantálom mert előtte nap karinapos túra,viszont köv 7en meg műszaki.ha apu szerint átmegy ezzel a fékkel,akkor majd csak utána egyeztessünk,mert most sűrű a program.ha nem,akkor esélyes a vasárnap(vagy vmelyik 7köznap)
ez oké,de ha a fékcső alját befogva jó nyomás van a fékkaron,de visszarakva a nyeregre már nem akkor az nem légtelenítés hiba lesz,hanem munkahenger,nem?
Stephan! majd ha ráérek valamikor egyeztetünk időpontot mert mint mondtam érdekel a fék,főleg kíváncsi vagyok h azzal működne-e.
Csak egyben eladó az egész kupac, de azt vágod hogy a km óra nem 100-as? Az összes többi műszer hibátlan, csak a km órának nemtom mi lehet a baja. Méri a sebességet, meg megy a napi számláló is, de a másik nem. Pedig ránézésre minden megvan benne.
Felesleges vele mókolni, mert nem lesz tőle annyival több a moci teljesítménye, hogy arányban legyen az étvágynövekedéssel. Ha elfogadsz egy jótanácsot, felrakod rá és kész.
Hellósztok.
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy melyikőtöknek van arrow rendszere,és aki maga lőtte be? Karbinak a beszabályzásánál mekkora föfuvi kellett és mekkora subert tű pozíció(ha van olyan itt)? Honnan lehet érezni mikor jó a beállítás a gépen?
Mert valszeg nekem is lesz majd és nem tudom miket vegyek alapul. Tapasztalatokat kérek.
link
Egyébként azért van, mert reggel hatkor lelépek otthonról, és délután 6 van mire hazaérek... Utána már nemsok mindenre van időm.
Hiányosságai voltak: bal tükörtartó letört, indexeket leszedték róla, gyenge akku. Ezek szépen pótolva lettek, kapott egy banner bike bull akkut, minden király.
Ezután jöttek az olajak: Power 1 GPS 10W-40 a blokkba, Power1 Racing 2 T a keverékhez. + castrol láncspré.
Nah szóval miután minden benne volt és minden király, tegnap elkezdtem használni. Tegnapig kb. 100-120km-t mentem vele.
Szóval a lényeg: tegnap elindultam egy kisebb körútra, és ekkor jöttek a gondok. Mentem vele kb. 20Km-t, miután beértem a hungáriára, ahol is elcseszett egy dugó volt... Csorogtam szépen lassan a kocsik között, és egy idő után azt vettem észre, hogy picit megy fel a vízhőfokom. kb. óra feléig fel is ment és ott maradt. Mentem igy kb. 2km-t és kiértem a dugóból. Ekkor ugye már nem csak 1-2ben mentem és azt vettem észre hogy mászik egyre feljebb a vízhőfokom.. húha..
NAh és sajnos mivel nagyon sietnem kellett hazáig kb. 5km. igy jöttem hogy felkúszott maximumra az óra és lehetett is érezni hogy nem megy rendesen és amikor picit meghuzom bedadog 6-7ezernél, hát nem is húztam addig többet csak 3-4ezerrel pötyögtem hazáig...
A hűtőbe menő csövet a vízpumpátol megfogva nem volt se langyos se semmi, a hűtő is hideg volt ááááá..
Hazaértem lehetett hallani ahogy forr a viz a blokkban, kb. 1 percet járt még alapjáraton, aztán leállítottam és kitekertem a gyertyát hogy gyorsabbban hüljön.
Kérdezgettem szerelőket mi lehet vele, azt mondták v.szinű termosztát..
Nah ma neki is estem és szétkaptam a komplett vizrendszert elég trutyis zöld szar viz volt benne és szerintem nem is sok, kb. 2-3deci jött ki a blokkból :S, Termosztát már nem volt benne! kapott szépen egy átmosást, langyulásig járatva, amikor is néztem hogy esetleg hf. hiba lehet-e de járása egyenletes volt, nem jöttek buborékok (a tank alatti betöltő nyilásnál néztem) , aztán ki a sima víz és be a Aluprotect G12 hűtőviz, higitva kb. -20C-ra.
Ezután próbakör, szép bemelegítés, elindulás, pötyögés 4-5ezren, majd megállam kb. 2Km után, nézem, szépen melegek a csövek, meleg a hűtő, kering rendesen a viz, na hajrá..
Elindultam picit meghuztam neki, ment szépen, nyit a power, megy ahogy kell, nem csörög nem zörög, fasza, ám amikor mentem még kb. 3km-t azután elkezdte megint azt amit előző nap a vizforrásnál, bedadog 6500-tól 8000ig ugy hogy a fordulatszámmérőt is visszadobálja, akár 4000ig is, majd amikor eléri a 8000et és nyit a power megy mint a kisangyal, ahogy kell. A víz nem melegszik, marad normálisan az skála üres részén, ahol kell, bár ez lehet azért van mert nem álltam 20fokban dugóban...
Hütő, csövek langyosak, gyertya nincs beköpve, (miután hazaértem megnéztem.)
Gyertya típusa: BR9EIX (valami iridium magos cucc, ez volt benne) és 95-ös benzint tankoltam bele, lehet 98-as kellene?
Bocs hogy ennyira részletes voltam csak ha esetleg tud valamit tanácsolni azt megköszönném.
Karburátort még nem pucoltam, és lehet hogy 1-2 éve állt már a motor amikor megvettem...
Benzinszűrő sajnos hiányzik a tank után a benzincsőről..
Bocsánat hogy ennyire hoszzú voltam, de hátha igy tud valaki segiteni hogy mi baja lehet.
Előre is köszönöm ha valakinek van valami ötlete a dologgal kapcsolatban, hogy mit kéne átnéznem, kipucolnom.
Üdv. Nándi
(Msn-en láttam felvettél, de nem sűrűn látlak fent.)
Nekem pl ez a vasárnap jó délig.
Stephan! majd ha ráérek valamikor egyeztetünk időpontot mert mint mondtam érdekel a fék,főleg kíváncsi vagyok h azzal működne-e.
Olyan kérdésem volna hozzátok, hogy melyikőtöknek van arrow rendszere,és aki maga lőtte be? Karbinak a beszabályzásánál mekkora föfuvi kellett és mekkora subert tű pozíció(ha van olyan itt)? Honnan lehet érezni mikor jó a beállítás a gépen?
Mert valszeg nekem is lesz majd és nem tudom miket vegyek alapul. Tapasztalatokat kérek.
Előre is köszi a választ.
üdv.