Hát akkor az cserés ha szorul. Ha van hegesztőtök, belenyomsz a közepébe egy csövet, jobbról-balról egy pöttyintés és ki tudod húzni. Jobb ötletem nincs a jelen körülmények között.
Igen, nekem is pont ez jutott eszembe, úgyhogy be kell valljam ez egy enyhén idealizált kép, mivel a főtengely fordítva és csapágyazatlanul van bent a lyukban, és a hajtókar végén sem leledzik dugattyú. (gondolom mondanom sem kell, hogy a henger sincs felcsavarva, csakha már fent volt a szobámban gondoltam rárakom.) Amúgy most tele vagyok ilyen szerkezeti fotókkal, és még lesz több is, mivel eldőlt, hogy a blokkot a házban fogom letisztítani, és a szobámban fogom összerakni. Már csak annyi kell ahhoz, hogy felhozzam, és lemossam aztán szétszedjem, hogy megtaláljam az utolsó ismeretlen alkatrész pontos helyét.
Csapágykihúzónk nincs, csak csapágylehúzónk, az meg nyilván nem jó.
Heggesztőgépünk az van, ilyen nagy dobozos.
Hőlégfúvóról még nem is hallottam, de el tudom képzelni, hogy mi lehet az.
A kiszedés oka : enyhe lötyögés, erős szorulás(valószínűleg csak kosz), és állítólag az ilyen használt dolgokkal nem illik összerakni.
Szia! Ha nem leszek hulla (előtte megyek Szolnokra motorozz.hu-s társaságal), akkor én szerintem megyek. Hol-mikor lesz a találka? Citadellán, vagy előtte valahol?
3 ötletem is van. Az első egy csapágykihúzó, ha nincs, a másodikhoz kell egy hegesztő, a harmadikhoz meg egy hőlégfúvó meg egy akkora fém cső, ami pont bele passzol a csapágy belsejébe. De miért akarod kivenni? lötyög, vagy mi?
Hello. Csak felhoztam a blokkfelet, mert muszáj volt melengetni. Miután jobban lemostam, találtam rajta 2 elég csúnya törést, remélem később nem fognak gondot okozni. Minden esetre van egy csapágy amiről nincs tippem, hogy hogyan tudnám kiszedni. A képen látható egyetlen csapágy a blokkfélben, na ő fogott ki rajtam, nem tudom hogyan álljak neki.
Egyébként még régebben beszéltem pár alkatrészről, ami kipotyogott, és nem tudtam mi az. Örömmel jelentem be, hogy már csak egy alkatrésznek nem találom a helyét, de remélem annak a helyét is kiokoskodom. Na itt a kép a csapágyról, valami ötlet a házi kiapplikáláshoz?
hú erre az első fékre én is kíváncsi lennék,mivel ugyan megcsináltam de nem az igazi,viszont a szerelő telefonba azt mondta h az uj főfékhenger ha rossz az 30-40e ujan,és a légtelenítés már biztos hibátlan,folyatni nem folyat,tárcsa,betét jó.szóval nagyon érdekelne,főleg mert 9-én műszaki.
A jelenség egyébként:feléig behúzom a féket,ott kezd csak fogni,és szinte teljesen be tudom húzni,de ismétlem nem a levegő miatt.
Azt szeretném kérdezni nicns e valakinek nsr 150-es hez tankja? ha valakinek van az legyen szives irni!4
Ami a képen van ugy akarom megcsinálni az nsr-emet!4 És azt szereintem egy honda nsr 150 es tank!
Kösz
Heggesztőgépünk az van, ilyen nagy dobozos.
Hőlégfúvóról még nem is hallottam, de el tudom képzelni, hogy mi lehet az.
A kiszedés oka : enyhe lötyögés, erős szorulás(valószínűleg csak kosz), és állítólag az ilyen használt dolgokkal nem illik összerakni.
vagy nyithatnál nsr múzeumot.
Egyébként még régebben beszéltem pár alkatrészről, ami kipotyogott, és nem tudtam mi az. Örömmel jelentem be, hogy már csak egy alkatrésznek nem találom a helyét, de remélem annak a helyét is kiokoskodom. Na itt a kép a csapágyról, valami ötlet a házi kiapplikáláshoz?
4.-én jösztök citadellára?
viszont megkérdezem a szerelőt h akkor mi van,és ha az a rossz ténylegesen akkor érdekel,főleg úgy ha felpróbálhatnám
A jelenség egyébként:feléig behúzom a féket,ott kezd csak fogni,és szinte teljesen be tudom húzni,de ismétlem nem a levegő miatt.
link
Azt szeretném kérdezni nicns e valakinek nsr 150-es hez tankja? ha valakinek van az legyen szives irni!4
Ami a képen van ugy akarom megcsinálni az nsr-emet!4 És azt szereintem egy honda nsr 150 es tank!
Kösz