Ha nem kell átfolynia miért van a henger alján akkora lyuk, azt nem értem (és nem arra a lyukra gondolok amiben a dugattyú van)
És szerintem azért kéne átfolyjon, mert így nincs hol keringjen. Az egyik lyukon bemegy, de aztán hol jön belőle ki?
Hali, a stephen féle( tehát az ujabb klasznis) nsrek érdekelnének, mondanátok roluk párszót? hogy megy, mennyire szervizigényes a kipó alkatrészeken kivűl, és h 125/50esként, ha használja vmelyikőtök, volt e már vele gondja?! köszi előre is, jo időt vasárnapi motorozáshoz!
Ilyen az enyém is. Hát ez érdekes, akkor nem értem még mindig a hűtését a dolognak. De a lényeg hogy a tömítésem az jó.
De ott a kipunyílás alatt, ahol lyukas a henger, ott miért nem kell a hűtővíznek valahogy átfolynia a blokk alsó részébe?
Neked meg szőrös a fejed XD
Komolyra véve a szót
Valaki NSR hengertalptömítést látott már élőben?
mert az enyém az olyan, hogy a vizet nem engedi átfolyni a kipuffogónál. az olyan kell legyen?
Há' de ha mondom, hogy a bowdenek jók, akkor mér mondod hogy nem jók?:D Mindegyik simán járt, és én még plusszba meg is olajoztam őket. a rugót meg a kezemmel helyettesítettem, és nem tudtam visszahúzni. Na nem baj, holnap megint szétszedem a csiga cuccot, szerintem ott a tré valami...
natehát.
A gázkar nem csavarodik vissza miután meghúzom.
Megnéztem a bowdenek jók. Az elosztó csiga is jól forog önmagában, de amikor összerakom és behúzom a gázt, utána nem tudom visszahúzni többet a gázbowden másik végén, csak a gázkart tudom visszatolni
Mondjuk 15 év alatt biztos nem egyszer estek vele el. Én még nem estem vele, de jópárszor borult már rám :D (igen, ennyire szerencsétlen vagyok :D )
De igazából nem zavaró, épp csak annyira van meggörbülve, hogy a gázkart nem lehet feltolni a féktartályig, nagyobb bajt szerintem nem okoz...
Köszönöm, ez jó árban van, holnap felhívom.
Csak ezekkel az szokott lenni, hogy itt -ott -amott nincs rajta már a kopásálló réteg. Olyanom meg nekem is van, kettő is
Egyesek a motorkerékpárt motorbiciklinek hívják.
Amúgy elvileg nem így szereltük mi sem, csak túl nagy lett a menet amit a teleszkópba fúrtunk, úgyhogy meguntuk a dolgot, sztenderről sem szedtük le, felborítottuk, és 20 perc múlva már jó volt a gépezet.
És szerintem azért kéne átfolyjon, mert így nincs hol keringjen. Az egyik lyukon bemegy, de aztán hol jön belőle ki?
aszem vgalaki keresett rendszámot, forgalmit:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
De ott a kipunyílás alatt, ahol lyukas a henger, ott miért nem kell a hűtővíznek valahogy átfolynia a blokk alsó részébe?
Komolyra véve a szót
Valaki NSR hengertalptömítést látott már élőben?
mert az enyém az olyan, hogy a vizet nem engedi átfolyni a kipuffogónál. az olyan kell legyen?
A gázkar nem csavarodik vissza miután meghúzom.
Megnéztem a bowdenek jók. Az elosztó csiga is jól forog önmagában, de amikor összerakom és behúzom a gázt, utána nem tudom visszahúzni többet a gázbowden másik végén, csak a gázkart tudom visszatolni
A gázelosztójához értesz? Mert akkor arról is lenne pár kérdésem, mert nem működik jól.
De igazából nem zavaró, épp csak annyira van meggörbülve, hogy a gázkart nem lehet feltolni a féktartályig, nagyobb bajt szerintem nem okoz...
Csak ezekkel az szokott lenni, hogy itt -ott -amott nincs rajta már a kopásálló réteg. Olyanom meg nekem is van, kettő is
link
Amúgy elvileg nem így szereltük mi sem, csak túl nagy lett a menet amit a teleszkópba fúrtunk, úgyhogy meguntuk a dolgot, sztenderről sem szedtük le, felborítottuk, és 20 perc múlva már jó volt a gépezet.