Lehegesztett alvázszám?
Hát ezt nem kellett volna megvenni, hacsak nem versenypályán akarnád használni, de hát oda meg nem nsrt kell venni... Legalábbis nem 125öst
szóval akkor csak a hátsó tengely menetes?
az a tré h nekem az első se akart megmoccanii, ütöttük akárhogy, de imbusszal se tudtam meglazitani, ugye mind2 oldalán imbusz anya van, és az egyiket kiszedtük, a másik viszont meg se akar moccanni, és nem mertem erőltetni, mert para hogy elnyalja az imbusz. de szerintem légkulcs lesz a dolgoból, imbusz fejjel, az tutira le szedi.
Én ütéssel szedtem ki, csak közben én emeltem (tartottam) a blokkot, így a csavarra semmi terhelés nem jutott. Elég könnyen kint volt a szerkezet. Csak olajpumpát meg powert meg csatlakozókat kell leszedni a motorblokkról.
Az elsőről ha levetted az anyát ki lehet kocogtatni, de a hátsót ki ne üsd mert vége a menetnek. az egyik felén van egy anya, amit talán 13 vagy 12-es kulcsal le tudsz tekerni, de a másik felén is van egy anya, azt meg talán 8-as imbusszal tudod levenni. Jobban jársz ha először azt tekered ki, utána a másik oldaláról a sima anyát. Ha mindkét oldalról lejött az anya, utána 6-os imbusszal ki tudod tekerni a tengelyt és kész, már kint is van a blokk. Csak a powernek a bowdenjeit akaszd ki meg a stekkereket huzd szét, nehogy valami elszakadjon.
Amugy azt valahogy meghálálnám ha valaki olyannal aki látot már ijet bontva blokkot is átjönne meglesni kispestre mert ha a blokk is haldoklik akkor abban a pillanatban viszem is vissza mert onantol tul sok a macera:S és nem éri meg a pénzét!vámpapírokkal is valami sunyiság van mondjuk az a kisseb baj
hát mindeképpen joban jártál mint én egy ijen gép 130 alatt nem kapsz ha télleg csak enyi baja van...legalábbis én 1-2 honapig kerestem de sehol semmi:S
oldalsó idomok nincsenek fejidom sincs anélkül vettem a vámolás meg a alvázszám hoszu story a lényeg h idom az kell h eltakarja szépen meglesz csinálva de belevésni már nem fogom mert az kurva nagy munka vagy még nemtom a legreálisabb lépés az idom vétele volna szépen eltakarni viszont hamár idom szerinted nsr idom megfelelne ns125F hez? ahogy nézegetem nem nagy különbség van!
Én 80-ért vettem 2hete egy ilyen mocit. nsr125f, rendszámos, bár müszaki lejárt,viszont új gyári henger van rajta. 80-ért olyan állapotban, hogy két gumi, aksi,elsö teleszkóp szimering+olaj, elsö fékbetét kellett rá/bele.Mindezt sikerült 20-ból megoldani. Ezek után nem tudom megéri-e 65-ért... Vagy én vettem nagyon jó áron? Vélemény?
YTX5L-BS Szerintem ilyen akksi kell bele, az idom javítható! A hűtőnél nézd meg, hogy nem-e csak valami gumigyűrű, vagy tömítés ereszt-e! Kuplungnak is több része van, nem kell kompletten egészet venni! Az alvázszámmal gondod lehet még! Kipuff tömítést meg csinálj otthon aluból!
Elég holnap is válaszolni addig is gondolkodjatok Amugy meg kb 1-2 honap mire lesz ebböl motor anyagilag kifogytam
Röviden a story az h kell egy vízhütö cakkumpakk kellene egy kuplung az elsö féket talán megtom oldani...akkor kell 2 oldalsó idom meg egy fejidöm(csak az árakra meg hogy honan szerezzek)de ez nem is fontos anyira az azért kell mert meghuzták a motort gondolom én és levan hegesztve az alvázszám és igy kicsit necces ha rendör alkot!Azonfelül egy aksi menyibefáj egy ijen gépbe?meg amiket eddig felsoroltam+télleg egy kipuff tömítés(arrowok használt/uj menyi mostanság?) Rem sikerült szépen magyarul és érthetöen leírni a bánatom
Voltak telefonszámaim, hogy honnan tudnál cuccokat szerezni, de már nincsennek meg! Újakat a www.nagyvas.hu , vagy a www.pinkmotors.hu -n találsz! Az olaj az általában befeketedik, meg nem nagyon fontos 2T-nél, hogy milyen minőségű!
Nem az, értem én, meg megértem h fáradt vagy, csak már ilyenkor sztem többen is fáradtak, és lehet, hogy épp azért nem válaszolnak, mert túl fáradtak, hogy megértsék a kérdésed!
Hát ezt nem kellett volna megvenni, hacsak nem versenypályán akarnád használni, de hát oda meg nem nsrt kell venni... Legalábbis nem 125öst
az a tré h nekem az első se akart megmoccanii, ütöttük akárhogy, de imbusszal se tudtam meglazitani, ugye mind2 oldalán imbusz anya van, és az egyiket kiszedtük, a másik viszont meg se akar moccanni, és nem mertem erőltetni, mert para hogy elnyalja az imbusz. de szerintem légkulcs lesz a dolgoból, imbusz fejjel, az tutira le szedi.
Szóval hütö 7000
tartály 2000
beöntö 3000
Legalábbis itt :)
itt találsz hütöt,tágulási tartájt és minden félét nsr-hez.
Röviden a story az h kell egy vízhütö cakkumpakk kellene egy kuplung az elsö féket talán megtom oldani...akkor kell 2 oldalsó idom meg egy fejidöm(csak az árakra meg hogy honan szerezzek)de ez nem is fontos anyira az azért kell mert meghuzták a motort gondolom én és levan hegesztve az alvázszám és igy kicsit necces ha rendör alkot!Azonfelül egy aksi menyibefáj egy ijen gépbe?meg amiket eddig felsoroltam+télleg egy kipuff tömítés(arrowok használt/uj menyi mostanság?) Rem sikerült szépen magyarul és érthetöen leírni a bánatom