Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

volt egy vaterán kb fél évig, de asszem most végül megvették 40 ért...
Én is gondolkodtam anno, hogy vegyek egy vázat, mert az milyen gizda már, de aztán nem maradt rá pénz
de igen, csak ne jött össze. a blokkot sajnos nem adták hozzá
Oké, köffi.
Ja amúgy elrettentésként.
MI így szerelünk : XD
ja nem úgy, hanem az a forma. elég szokatlan, mindenhol azt az elvágott A betűt látom(mint amilyenje az enyémnek is van) A vágások valóban csúnyák. Nem ebbe próbáltak 250 es nsr blokkot rakni?
de látszik hogy van néhány karc rajta, de attól semmi baja nincs a sonkáknak. jó így, semmit nem fog befolyásolni
ja nem ,az nem karcos, hanem az a nagy kerek vas az alján az karcos (ami a forgattyúsházban forog.) mintha bekapta volna a gyűrűdarabkákat és végighúzta volna. De ezek szerint ez a képeken nem látszik túlzottan
Akkor a főtengelyed úgy jó ahogy van. Azért a csapágyakat csekkold, mert ha egyszer új dugó kerül bele, a nagyobb kompresszió szétrázza a használhatatlanságig.
Ez egy átlagos váz volt amíg szét nem vágták
Annak a lyuknak olyannak kell lennie mint a babapopsi szóval nem tett éppen jót neki az a vascső
Király a teleszkóp. A váz annyira nem.
Amúgy ez az alakú váz elég szokatlannak mondható, nem?
na megnéztem a hajtókart. Jobbra/Balra kicsit lötyög, fel/le nem érzem.
A nagyobb baj, hogy karcos az oldala. Az bajnak számít?
még egy két érdekesség mára:
felhozom azt is, megnézem, de nekem nem rémlik, hogy a hajtókar lötyögne.
Úgy szedtem ki a csavart, hogy a fajtókar lyukán keresztüldugtam egy vastag tömör csövet, azt a hengertalpra feszítettem (hengertalp alá rongyot raktam)Aztán a csavarlazítóra meg rálépett a nagypapám, és így egyből lelazult a csavar.
ha a hajtókar fel-le tud lötyögni az már kuka. Az egyik haver pont emiatt költött a CRM-jére egy valag lóvét. 200-ba nem állt meg neki. Szintén elhasználódott a főtengely, annyira kikopott az alsó görgőkosár hogy egy görgő ki tudott szabadulni és mindent összevésett és végül beágyazódott a dugóba dolga végeztével. Majd mondom neki hogy rakjon fel róla képet. Érdekes na.
Hát én már nem tudom.
Ja, neked nem is mondtam, ma összepakoltuk a simsont, úgyhogy a zacskónyi mikormotorozhatok már az repül a kukába.
De nem vagyok meggyőződve róla, hogy szükség lesz majd a többire is egyáltalán
miért kéne centírozni, meg hajtókart venni? elvileg a dugó nagyobbat is üt rá, nem?
ehhez nemtok hozzászólni sajna, de sztem ezt a japperek így találták ki
csak a kettő külön feltartottról nem tudom, hogy mi.
a kis henger az egy az oldalba kellő ilyen cucc, amin egy csavar is keresztül megy, talán a tömítést tartja. A téglatest és a félholdas cucc a főtengelyben van, a fogaskerekeket rögzíti. A nagy fekete az egyértelmű :D a rugó meg a váltó külső részébe kell...
Hajtókar szett 25e, centírozás 4e, meg egy zacskó idegeskedés hogy mikor motorozhatok már
Még egy kérdés :
Az normális, ha a blokkban a váltó fogaskerekein bemetszések vannak?
egyik sem ismerős, ötleted sincs hogy honnan esett ki? Biztos hogy a közepéből esett ki?
Na megvan a kis dobozka.
Azt hittem már elhagytam az alkatrészeket, mert sajnos lent kell szereljem a motort, mert akkor is kikaptam, amikor a simson blokkját hoztam fel. Pedig olyan jó lenne a szobámban motort szerelni megint..
Naszóval az alkatrészek :
Főúr, fizetek!

Volt, egy főtengely centrírozás, meg egy hajtórúd
:)
De, a jobb oldali csapágy egyértelműen kopott.