Szerintem böngészd még át egyszer kétszer azt a hűtésrendszert!
Igazából nem értek hozzá, de nemrég épp azért írtam a fórumba mert az enyémet meg nem tudom jóformán üzemi hőmérsékletre sem melegíteni. Alig fél centivel a kék jelzés fölött megáll a mutató, és használat időtartamától és módjától függetlenül nem megy sehova. Bár pesti dugóban még nem álltam vele
szia,
nekem az a meglátásom hogy összefolyik a vized az olajjal. Ki kell cserélni a vízpumpaszimmeringet. Azon kívül töltsd fel utána a tartályt. Járasd pár percig, nincs-e lyuk valahol, stb. Ha viszont sehol nem ereszt mégis fogy a vized, cserélni kell hengerfejtömítést is. Azon kívül érdemes kompressziót mérni, abból nagyjából lehet tudni hogy milyen a blokk, meg persze hallani kell hogy mennyire csörög. (Ha hengerfejtömítést cserélsz akkor már lehúzod a hengert, és meg lehet lesni a dugót meg hajtókart is)
Ja és szerintem az egész motort szét kéne robbantani, (ha nem csörög és van kompót akkor a blokkot nem muszály), és mindent kitakarítani (hűtő, légszűrő, karbi...)
Az idom nem fogja takarni a vázszámot sajnos, szal ha le van hegesztve az kurva gáz, rendőr megbasz majd.
Amúgy sztem ha még ugyanannyit ráköltesz mint amennybe vetted, tök fasza gép lesz belőle :D
ja és bocs h hosszú voltam
Ez sem hiszem hogy a legdrágább kategóriába tartozik, de a kisebbek közül csak az 5 öst használom (használnám) és nálam 5 ös imbusz csak pár idomot tart, ezért nem kell nagyon meghúzni, a nagyobbak meg elég erősek maguktól is, az meg ugye tartja elöl a blokkot, meg meg kell a lendkeréklehúzómba, meg még biztos hasznos pár helyen.
hát ugy van csak egy a gáz h az egyik dekni csavar enyhén oda van rohadva azt a joisten se tudja leszedni kézzel valami levegös cucli kéne azzal pillanatok alatt lejön csak ugyebár nekem olyan nincsen jelenleg tehát akkor a dekni alatt van a kémlelö nyilás?
nálam is hiány van 5ösből, csak nálam az a baj, hogy nem volt még sosem normális imbusz készletem, és folyton körbefordul, használhatatlanságig nyalódik. lassan elhatározom magam és veszek egy örökgaranciásat.
Ok akkor elsö lépésként megnézem ezt a kémlelö nyilást ha van egyáltalánXD aztán a oldaldeknit hogy szedem le 3-4 csavar van fenn és kész? az leszedem simán mint ha simot szednék?
Feltehetően felvizesedett az olaj, át kellene öblíteni.
Semmiylen motort nem kell szinültig feltölteni olajjal, mert nem hidraulikus fékgépet csinálsz:)
Hát nem tom bevagyok szarva megmondom az öszintét a víz nemfolyik konkrétan üres a vízhütö tartály tehát logikus h szivárog vagy balfaszok anélkül mászkáltak nem tom ha hazajön fater a kocsimmal feltöltöm desztilált vizzel meglesem h hol szivárog amugy néztem a nívot pálca sehol lehet nem is kéne lennie de én kocsihoz szokott ember ugy hiányolom azonfelül nem tom oda valamijen olaj kell vagy zsír? mert hogy belül ha beledugom az ujjam az egy dolog h nincs tele öntve de olyan mintha gépzsírral lett volna megtömve...legalábbis olyan színe van...azonfelül nem tom micsináljak váááá szétkéne kapni a blokkot legalább a deknit levenni hogy megnézzem ott klappol e minden!....de egyszerüen nem merek hozzá nyulni
am nem is mondtam, ugynézki péntekre kész lessz a hengerem, a blokkot meg ha kiszedtük viszem el egy haverhoz akik ezzel foglalkoznak, és széthúzzák nekem
Szerintem böngészd még át egyszer kétszer azt a hűtésrendszert!
Igazából nem értek hozzá, de nemrég épp azért írtam a fórumba mert az enyémet meg nem tudom jóformán üzemi hőmérsékletre sem melegíteni. Alig fél centivel a kék jelzés fölött megáll a mutató, és használat időtartamától és módjától függetlenül nem megy sehova. Bár pesti dugóban még nem álltam vele