Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az olaj?
nekem egy kis ördög van a bukómra ragasztva, ami a 20 forintos rágóban volt tetoválásnak, de egész jól bírja, pedig már rátettem vagy fél éve
davidsmith itt az msn címem: krisanpeter@freemail.hu
vegyél fel és meg beszéljük
:)

És ezek full szintetikusak vagy csak fél?
Nem lehet szar, hiszen Ár Tu is ezt használta
de én komolyan gondolom
Nekem van egy, 20ezerben a tied lehet, eredeti Japán minőség, ajándék HelloKitty Online letöltésvezérlővel!
te álat
ez az olaj téma már milliószor lerágott csont inkább kinek mi a véleménye a sisakra ragasztható Hello Kitty matricáról olyan cuki nekem kell egy
szóval senki nemtud mondani semmit az R2 olajrol? végül is rossz nemlehet ha 4500 az ára literjének.
appologize félreolvastam. Ipone, Repsol, Castrol. Én ezeket használtam eddig, jó volt mindegyik.
nem mennyit, milyet
Ha nem akarod eladni akkor tele.
Az olajról jut eszembe,milyet érdemes beletölteni?
talán eldugult az alapjárati fúvóka
kinek mi a véleménye az R2-es olajrol?
Hali, segítségre lenne szükségem!
Ma mentem 40 km-t, és az a szitu h ha Neutralban van a gép, és lekapcsolom a szivatót akkor bedöglik, ha ki van húzva akkor 1500-on pörög, am. minden ok húz rendesen, a power is nyit, aztán amikor hazajöttem megálltam a kapu előtt, berakom a Neutralt fél perc és megint bedöglött, aztán alig akart beindulni, a motor nem volt hideg mert a mutató a negyede és a fele között volt, szal nemtom mi baja lehet!
Ja, és még annyi! Honnan szerzed az NSR-hez az alkatrészeket?
19. kerületben. Pont a mai napon (se aki megszerelje, Vasárnap nem akarok senkit zavarni, alkatrész) szünetel, de holnap készséggel rendelkezésre állok, minnél hamarabb szükségem lenne, hogy használjam a gépet. Esetleg tudnál segíteni?
helló dávid! meik kerületben laksz? nos ennek hogy nincs szikra elég sok oka lehet, nálam gyújtótrafó volt, az 4600Ft.
Sziasztok! Tegnapelött vettem egy 93-as jc20-as Honda NSR-t, F-est. Én annyira nem értek a motorokhoz, 35 km-t húztam le. Amikor mentem vele (szinte ki is ürült a tank), elkezdet "lebőgni" a motor, majd magától 4-5 ezerig felpörgött, majd vissza alapjáratra, majd megint 4-5 ezerig, aztán le is fulladt. Szétbontottam az idomait, a tankból dől a benzin, ha a gumicsövet lehúzom, a karbiba is folyik a benzin,gyertyacsere, majd az egyik ismerősőm mondta, hogy próbáljam meg a gyertyát is tesztelni. Gyertyára a pipa, a gyertya alsó felét a hengerhez érintettem és hoppá! Nem ad semmi szikrát a gyertya. Bárki, aki ért hozzá tudna nekem segíteni, hogy valószínüleg mi lehet a hiba? Mennyibe kerülnek nagyjából a gyújtáshoz NSR-hez alkatrészek és hol lehet a legolcsóbban Budapesten beszerezni. Vagy valaki meg tudná csinálni, aki ért hozzá? Minden segítő választ előre köszönök!
egyébként sikerült kiműteni a beletört tengejt nagy nehézségek árán. a tulsó felén kifúrtam és úgy tudtam csak kiütni de még úgy is fél órát vacakoltam vele. csak most majd lehet avival (alumíniummal) behegeszteni a jukat figyelve arra hogy a víztért is szabadon hagyjuk. elég kényes munka de máskép nemment.
sztem azér törnek könnyen a power tengejek mer ezek elég szilárd és rideg anyagbol van és könnyen elpattan ott ahova rákell tenni a biztósítót. ugyan is ott gyengébb mer vékonyabb ott a tengej.
miért törnek ilyen könnyen ezek a póver tengelyek? az enyém is eltört egyből amikor szedtem le a hengert.
Szerintem az jó,mert fogy az olaj,de az utólsó beállás még tavaly nyár elején volt,azóta szerencsére minden oké.
sajnos így nemjön ki a tengej. nemtudom hogyan szedjem ki