nekem egy kis ördög van a bukómra ragasztva, ami a 20 forintos rágóban volt tetoválásnak, de egész jól bírja, pedig már rátettem vagy fél éve
davidsmith itt az msn címem: krisanpeter@freemail.hu
vegyél fel és meg beszéljük
Hali, segítségre lenne szükségem!
Ma mentem 40 km-t, és az a szitu h ha Neutralban van a gép, és lekapcsolom a szivatót akkor bedöglik, ha ki van húzva akkor 1500-on pörög, am. minden ok húz rendesen, a power is nyit, aztán amikor hazajöttem megálltam a kapu előtt, berakom a Neutralt fél perc és megint bedöglött, aztán alig akart beindulni, a motor nem volt hideg mert a mutató a negyede és a fele között volt, szal nemtom mi baja lehet!
19. kerületben. Pont a mai napon (se aki megszerelje, Vasárnap nem akarok senkit zavarni, alkatrész) szünetel, de holnap készséggel rendelkezésre állok, minnél hamarabb szükségem lenne, hogy használjam a gépet. Esetleg tudnál segíteni?
Sziasztok! Tegnapelött vettem egy 93-as jc20-as Honda NSR-t, F-est. Én annyira nem értek a motorokhoz, 35 km-t húztam le. Amikor mentem vele (szinte ki is ürült a tank), elkezdet "lebőgni" a motor, majd magától 4-5 ezerig felpörgött, majd vissza alapjáratra, majd megint 4-5 ezerig, aztán le is fulladt. Szétbontottam az idomait, a tankból dől a benzin, ha a gumicsövet lehúzom, a karbiba is folyik a benzin,gyertyacsere, majd az egyik ismerősőm mondta, hogy próbáljam meg a gyertyát is tesztelni. Gyertyára a pipa, a gyertya alsó felét a hengerhez érintettem és hoppá! Nem ad semmi szikrát a gyertya. Bárki, aki ért hozzá tudna nekem segíteni, hogy valószínüleg mi lehet a hiba? Mennyibe kerülnek nagyjából a gyújtáshoz NSR-hez alkatrészek és hol lehet a legolcsóbban Budapesten beszerezni. Vagy valaki meg tudná csinálni, aki ért hozzá? Minden segítő választ előre köszönök!
egyébként sikerült kiműteni a beletört tengejt nagy nehézségek árán. a tulsó felén kifúrtam és úgy tudtam csak kiütni de még úgy is fél órát vacakoltam vele. csak most majd lehet avival (alumíniummal) behegeszteni a jukat figyelve arra hogy a víztért is szabadon hagyjuk. elég kényes munka de máskép nemment.
sztem azér törnek könnyen a power tengejek mer ezek elég szilárd és rideg anyagbol van és könnyen elpattan ott ahova rákell tenni a biztósítót. ugyan is ott gyengébb mer vékonyabb ott a tengej.
davidsmith itt az msn címem: krisanpeter@freemail.hu
vegyél fel és meg beszéljük
És ezek full szintetikusak vagy csak fél?
Ma mentem 40 km-t, és az a szitu h ha Neutralban van a gép, és lekapcsolom a szivatót akkor bedöglik, ha ki van húzva akkor 1500-on pörög, am. minden ok húz rendesen, a power is nyit, aztán amikor hazajöttem megálltam a kapu előtt, berakom a Neutralt fél perc és megint bedöglött, aztán alig akart beindulni, a motor nem volt hideg mert a mutató a negyede és a fele között volt, szal nemtom mi baja lehet!