jo mindegy leszarom, akkor is darabokra tört, és szét baszta a hengerem, de többet nsr-t se veszek az tuti. miért baszok én rá minden motorral?
Balint09 te meg ne tapsikolj mert kurvára nemvagyok vicces kedvemben!
Igen bazzd mert ez valami jelölés rajta. Ha leszeded a tengelykapcsolót, abba is bele lesz nyomva, hogy KY4, ez vagy egy szériának, vagy ennek a típusnak a rendelésjelölése.
Vagy akkor a motor 70% a taiwannban készült?
persze, mert meglátnak egy szarrátört átégett karcos dugót, mit mondjanak?
"Hú vazze, de fasza ez, 40 be megveszem, ha most odaadod!" ?
Karesz is mondta, hogy szar, de szerinted ha a hivatalos raktárban ezt árulják, és rajta van e felirat, hogy geniue honda parts, made in japan, akkor az mennyire lehet hogy nem japán?
Te is tudod, hogy az NSR nem a legfürgébb '25 ös, nem kell bele olyan pihe dugattyú, mint egy EVO ba.
A nehéz dugónak is megvan az előnye, hőtehetetlenségnek hívják, kérdezd (em)Zolit a jelenségről.
Szétszedetnéd a fórumosok motorját szinte mindegyikben ezt a csapott oldalú KY4 feliratú dugót találnád...
Azok a szar menzakanálból öntött kisiparos semmik semmire nem valók... Volt egy Dt80-unk, amikor elhoztuk, kb 1 hónapig bírta, és eltörött a dugó benne, meghúzta a hengert --- kuka. Szereztem gyári fúrható vashengert, 5000 Ft os játszós dugó került bele, kb 2 hét és letörött a szoknyája... megint új dugó, megint szarrá ment. Utána csapágyazás, új dugó, új görgőkosár, tömítések, aztán elpasszoltuk egy 14 éves csávónak, úgy hogy kb 50 km-t mentünk vele, szóltunk neki hogy erősen bejáratós. Nála sem bírta túl sokáig. Valahogy betalálta az egyik havert, aki motorokat szerelget szabadidejében, hogy elvállalja-e. Kérdezte hogy mi történt vele, azt mondta hogy nem akart kiállni kerékre, biztos valami baja van...
no comment.... hüjegyerek
Nem volt túl jó vétel, mert többet állt mint amennyit használtuk, teljesítmény meg lóf@sz.
Egy csúnya malőr miatt le kellett vennem a hengert a motoromról, és a gyári japán dugó ami kb 3ekm-t ment, és úgy nézett ki mint amikor kivettem a csomagolásból.
Most beszéltem hondafeverrel. Megkérdeztem, hogyan történt neki a kis incidense, mert múltkor véletlen nem látta a kérdésem.
A dugóban már több mint 20E km volt, elég rég nem számlál az órája és még az ívet is kapta. 9ezres fordulaton mondta be kb. az unalmast.
Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy mindennek oka van. 30 E km egy viszonylag kihegyezett 2T motorban, nem is olyan rossz...szerintem.
matyi bazzeg be mentem ma a motorradba ott is csak néztek hogy mien dugó ez, ma egész nap a kurva motorom után mászkáltam hátha találok vmi olcsó hengerszettet vagy dugatyút, még majosházára is le mentem de sehol semmi........
ugyh én nem nagyon hiszem el hogy ez egy japán dugo
Hidd már el, hogy az nem taiwanni dugó, hanem a full gyári, japán...
Keress rá a feliratra, hogy "KY4 Honda" ezt árulják a hivatalos raktárból, úgyhogy nem hiszem, hogy taiwanni. Nem lehet mindenben 2 grammos dugó, mint az olasz gépekben.
Akkor meg ne a dugót szidjad hanem azt ahogy össze lett baszva az egész motor nem összehagyigálni kell azt nem szennyes. Nem 1 olyan ismerösöm van aki nem márkás dolgokat tesz a gépbe de tudja használni nem azt mondom h nem adja neki az ívet de mégsincs baya.
persze ha nem forgatod 5 ezer fölé, de én nem nagyon szoktam 7ezer alatt menni, nem mindegy hogy 20perc alatt érsz el A-ból B-be vagy 5 perc alatt, egyébként az én motoromban is valami efféle szemét volt ami szarrátört, taiwan vagy koreai a f.szom se tudja.
de rohadt egy kókánymester volt aki beletette, mert a tőcsavar is össze van gányolva..........
Jösz ezel a dugómárkás ökörséggel. Tudnikéne normálisan használni a motort és akkor nem hullana szét. Nem csak a Prox és a Vertex az ami birja.Sööötttt..... Ha vki ugy kezeli ahogy kell a No name is ugyanugy elvisz A-bol B-be.
Ma végre megjött a felső tűgörgő Össze is raktam a blokkot holnap már csak a helyére kell rakni és feldobni az idomokat és ujra az utakon leszek És még a csörgés is megszűnik
A minimum, hogy a panaszkönyvet elkéred egy-két bejegyzésre.
Mindegyik oldalra odarajzolhatnál egy szimbolikus szardarabot....bár ez se lenne megoldás, de nekem kifejezetten jól esne.
(Esetleg belekakkantani a postaládába. Ezt a bátraknak ajánlom már csak.)
Mondtad, de a motor még nagyon távol van az összerakástól, tegnap szedtem le a tengelykapcsolót és kihúztam a kiegyensúlyozó tengelyt.
Nem rágódog azon, hogy mi lett volna, ha, sokkal inkább a "mi lesz, ha" részén gondolkodom a dolognak.
Ide tartozik a blokkszéthúzás dolog is, mivel pénzem nincs (és nem is szeretnék rá többet költeni) ezért vagy egyedül fogom széthúzni, vagypedig egyszerűen kiöblögetem.
Az oka pedig már 90% hogy megvan ugye.
Én tényleg nagyon sajnálom, nem utolsó sorban azt, hoyg nem volt elég időm belefoylni ebbe a dologba, de egy valamire emlékezz!
Mondtam(tuk) vagy nem mondtam(tuk) hogy hozd el a motort, úgy ahogy van kosárban, mielőtt belekerülnek az új alkatrészek?
Minima hárman mondtuk.
Nyilván semmiylen nyoma nincs annak, hogy a motorod ott volt fél évet, kb semmi értelme azon rágódni mi lett volna ha...
Amikor ott voltam, mondtam neked, hogy tiszta fémreszelék az a motor belül, azt a blokkot szét kell dönteni, és megtalálni az okát, te meg most megint összerakod, és reméynkedsz.
Értem, hogy nincs pénzed(nekem sincs) de megint nem hallgatsz senkire.
Elég szarul kicsesztek veled.
Amit tudsz tegyél meg érte, menj el a jegyzőhöz, vagy vmi hasonló helyre, ahol hivatalosan panaszolni tudod az esetedet.Amiket ki szoktak lógatni az üzletben is.
Sok pocsék szalonokban, igy csinálják. Nem foglalkoznak vele, vagy rossz esetben nem is értenek mindenhez, azt ráfogják másra. Mert hát neki úgy is van pénze erre, vesz majd ujjat.
Amit tudsz tegyél meg, ne hagyd annyiban.
Üdv
Ja, és valaki meg tudná nekem mondani mennyi az nsr nyomatéka, és hol találok esetleg róla görbét, meg lóerő leírásokat?
Balint09 te meg ne tapsikolj mert kurvára nemvagyok vicces kedvemben!
Vagy akkor a motor 70% a taiwannban készült?
"Hú vazze, de fasza ez, 40 be megveszem, ha most odaadod!" ?
Karesz is mondta, hogy szar, de szerinted ha a hivatalos raktárban ezt árulják, és rajta van e felirat, hogy geniue honda parts, made in japan, akkor az mennyire lehet hogy nem japán?
Te is tudod, hogy az NSR nem a legfürgébb '25 ös, nem kell bele olyan pihe dugattyú, mint egy EVO ba.
A nehéz dugónak is megvan az előnye, hőtehetetlenségnek hívják, kérdezd (em)Zolit a jelenségről.
Szétszedetnéd a fórumosok motorját szinte mindegyikben ezt a csapott oldalú KY4 feliratú dugót találnád...
no comment.... hüjegyerek
Nem volt túl jó vétel, mert többet állt mint amennyit használtuk, teljesítmény meg lóf@sz.
Egy csúnya malőr miatt le kellett vennem a hengert a motoromról, és a gyári japán dugó ami kb 3ekm-t ment, és úgy nézett ki mint amikor kivettem a csomagolásból.
A dugóban már több mint 20E km volt, elég rég nem számlál az órája és még az ívet is kapta. 9ezres fordulaton mondta be kb. az unalmast.
Ezzel csak azt akartam érzékeltetni, hogy mindennek oka van. 30 E km egy viszonylag kihegyezett 2T motorban, nem is olyan rossz...szerintem.
ugyh én nem nagyon hiszem el hogy ez egy japán dugo
De mindegy.
Keress rá a feliratra, hogy "KY4 Honda" ezt árulják a hivatalos raktárból, úgyhogy nem hiszem, hogy taiwanni. Nem lehet mindenben 2 grammos dugó, mint az olasz gépekben.
de rohadt egy kókánymester volt aki beletette, mert a tőcsavar is össze van gányolva..........
Ha nem jutok semmire, majd kitalálom, hogy mi mást cselekedhetek
Mindegyik oldalra odarajzolhatnál egy szimbolikus szardarabot....bár ez se lenne megoldás, de nekem kifejezetten jól esne.
(Esetleg belekakkantani a postaládába. Ezt a bátraknak ajánlom már csak.)
Nem rágódog azon, hogy mi lett volna, ha, sokkal inkább a "mi lesz, ha" részén gondolkodom a dolognak.
Ide tartozik a blokkszéthúzás dolog is, mivel pénzem nincs (és nem is szeretnék rá többet költeni) ezért vagy egyedül fogom széthúzni, vagypedig egyszerűen kiöblögetem.
Az oka pedig már 90% hogy megvan ugye.
Mondtam(tuk) vagy nem mondtam(tuk) hogy hozd el a motort, úgy ahogy van kosárban, mielőtt belekerülnek az új alkatrészek?
Minima hárman mondtuk.
Nyilván semmiylen nyoma nincs annak, hogy a motorod ott volt fél évet, kb semmi értelme azon rágódni mi lett volna ha...
Amikor ott voltam, mondtam neked, hogy tiszta fémreszelék az a motor belül, azt a blokkot szét kell dönteni, és megtalálni az okát, te meg most megint összerakod, és reméynkedsz.
Értem, hogy nincs pénzed(nekem sincs) de megint nem hallgatsz senkire.
Amit tudsz tegyél meg érte, menj el a jegyzőhöz, vagy vmi hasonló helyre, ahol hivatalosan panaszolni tudod az esetedet.Amiket ki szoktak lógatni az üzletben is.
Sok pocsék szalonokban, igy csinálják. Nem foglalkoznak vele, vagy rossz esetben nem is értenek mindenhez, azt ráfogják másra. Mert hát neki úgy is van pénze erre, vesz majd ujjat.
Amit tudsz tegyél meg, ne hagyd annyiban.
Üdv
Ja, és valaki meg tudná nekem mondani mennyi az nsr nyomatéka, és hol találok esetleg róla görbét, meg lóerő leírásokat?
Köszike.