Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha ez ilyen egyszerű lenne akkor már megtettem volna, csak van pár körülmény ami erősen csökkenti az esélyeimet :
A legfontosabb talán az, hogy én említést tettem nekik az alacsony költségvetésemről, ami az új alkatrészek beszerzése után lett.
És ők most arra fogják az egészet, hogy "nem fognak ingyen dolgozni" és hogy ezért rakták össze ilyen trén.
Pedig én nem kértem őket, hogy ingyen dolgozzanak, csak azt kérdeztem, miután fél év után sem tudták megcsinálni a motort (perselyezni sem, meg bontott hengert sem) hogy miután megvettem az új alkatrészeket mennyit kéne fizetnem még nekik, mert elég kevés pénzem fog maradni!
Ennyi volt, de ma a barátom bement, elmondta nekik az én helyzetemet is, hogy szar a hengerem már is, és erre ők állítólag valami olyasmit mondtak, hogy hát igen, nem fogunk ingyen dolgozni. (mert ugye ŐK azt mondták nekem, hogy NEM LESZ MUNKADÍJ, DE ÉN EZT EGY SZÓVAL NEM MONDTAM NEKIK, HOGY NE LEGYEN MUNKADÍJ NEM ÉRTEM HOGY LEHET POFÁJUK EGYÁLTALÁN ILYESMIHEZ!) Ha csak egy kis esély is lenne a per megnyerésére, már a bíróságon lenne az ügy. De én úgy érzem, hogy itt nem tudok mit csinálni. Ha mégis, szóljatok! A konkrétabb körülményeket emlékezetem alapján le tudom írni.
ADDIG IS : CSEPELI SEE&SEE MOTOS BA SENKI NE VIGYE A MOTORJÁT! ...
Csináld azt, hogy rakd össze és vidd vissza nekik, hogy már megint nem megy...
Verd rá az egészet a szervizre! Ha nem lépsz fel határozottan, ki fognak röhögni. Az ő gondatlanságukból lett használhatatlan a motorod, hozzák helyre.
Köffi.
Amúgy a cmsnl ről rendelem ezt is, olyan lesz amilyet adnak.
És ez az utolsó alkatrész amit veszek bele. A szerviz valószínűleg bennehagyta az előző gyűrű törmelékét a blokkban, az húzhatta fel a hengert.
Amúgy látszik, hogy hőálló kell ,mert ez ahogy elnézem ráolvadt a tengelyre...
Az embertelen sok egy ilyen műtétért! Még Honda szakszervizben se kérnek ennyit.
24x37x5
Mindenképpen legyen hőálló, más extra nem kell.
Látod -látod. Csak szórom az átkot :D
na ma voltam két helyen is a hengeremmel, mind a két helyen aztmondták hogy kuka, vagy max perselyezni lehet, a blokk széthúzásra pedig mondtak 50ezret, pedig csak bevinném a csupasz blokkot, embertelen árak, inkább szenvedek vele én magam, de szerintem megáshatom a gödröt a motoromnak a kert hátuljában, mert ebből már nem nagyon lesz semmi, pedig szerettem
esetleg vkinek (jó állapotú) bontott hengerszettje nincsen?
Köszi szépen a tippet, Karasnánál 4380ft.
Hai. Nem tudod véletlenül, hogy milyen (mekkora) szimering való a kiegyensúlyozótengelyhez? Mert most kiszedtem belőle (2 óra alatt) és arra lettem figyelmes, hogy a fele kijött, a másik fele meg a tengelyen maradt. Szóvalhogy szétmállott.
Az csak Honda szalon lesz, máshol nemhiszem hogy lesz. Elég húzós ára van arra készülj fel...
Köszi és ezt hol tudom megvenni? Kérdeztem már pár helyen, de nem tudtak segíteni...
az érdekes mert ahogy le akartam szedni racsnissal a 10es csavart a power tengelyről, épphogy elkezdtem jobbra nyomni hogy le lazuljon az anya abban a pillanatban el is tört a tengely vége.............
jah oda speckó kipuff tömítés megy tűzgyűrű vagy hogy nevezik
A balmenetes annyit tesz hogy jobbra lazul Többféle jelölést láttam már balmenetes anyákon, pl egy apró bevágás vagy egy balra mutató nyíl, azon ami gyárilag van NSR-en, bevágás van, meg nagybetűkkel rá van írva arra a félkör alakú tárcsára amit a csavar fog "balmenetes csavar!"
Azt a helyet meg nem nevezném inkább szervíznek.
Biztos hogy van jelentősége ha így írják meg a szervizkönyvben is. Meg azt is mondtam már nekem hogy én a helyedben rávertem volna az egészet a "szerviz"re, bár inkább nem nevezném annak... Biztos hogy ott b.sztak el valamit.
Akkor egyre gondoltunk. A papír oda elég sovány lenne, oda speckó tömítő gyűrű való. Úgy néz ki mint egy alátét, csak hatalmas méretben.
stephan01 a balmenetes annyit tesz hogy balra lazul igaz? akkor már tudom miért tört le a tengely vége amikor meg akartam lazítani az anyát
és akkor valószínűleg ezért törték el just nak is a szervízben a hülye marhák, az egy dolog hogy én nem tudtam, de azért hogy egy szervíz is bele esik ebbe a hibába az már tré.
Hát igen, ez szét van rendesen :D De a pillanatragasztó csodákra képes :)
Nem azért kérdeztem, már nincs tétje, hogy hogy rakom fel, mert az új hengernek lőttek. Csak azért kérdeztem, hogy hátha rá tudom fogni a szervizre, hogy az ő gondatlanságuk miatt húzta meg valami a nikasilt...
Kipufogó leömlő. Ahol csatlakozik a hengerhez.
Én amikor ilyen gondban voltam, be vittem a helyi Hondához, és a szervizvezető bácsi felrakta nekem a gyűrűket, mert olvastam a szervizkönyvben hogy nem mindegy hogy hogy van összerakva, és úgy volt ahogy a képeken volt. Utána nyugodt szívvel raktam össze. És semmi gondom nem volt vele. Egyébként ezt a képet nézd meg, ez a szörnyű nem az ami a Te dugóddal történt:
Mit értesz leömlő alatt?
Azt tudom, hogy jelzéssel felfele kell legyen.
Csakhogy mindegy -e, hogy hogy van?
Mert a felsőnek nyilván nem mindegy, mert az trapéz alakú.
De az alsónak mindegy, hogy hogy van? (mert a szervizesek az "N" jelzéssel lefele rakták bele)
jelzéssel felfele
Sziasztok!
Tudna valaki ötletet adni, hogy Bp-en hol tudok venni tömítést a henger-leömlő közé? Eléggé "szellős", hogy úgy mondjam. Nem kell spéci tömítés, jó, ha egy lapot veszek és kivágok belőle olyan alakú tömítést, amilyen kell...
Köszi!