Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja még egy kérdés :
A a második gyűrűnek mindegy, hogy merre volt betéve (jelzéssel felfele vagy lefele?)
nekem sem akar nagyon kijönni a tengely...
A szimering kint van, viszont nem találom alatta a zégergyűrűt.(pedig a szervizkönyv is említi)
és hiába ráncigálom meg sem mozdul. Feszegettem már csavarhúzóval, ütöttem kalapáccsal, de semmi...
írtam lejjebb, olvass vissza
az a baj hogy a power tengejével vagyok bajban hogy hogyan vegyem ki. belevan szorulva nagyon. hogylehet kihúzni?
Kormány szabvány méretű,használt!
Táska,új 8L-es...
Nekem van power elektronikám ha esetleg érdekel...
Ha így kéred a boltban, tudni fogják:
Ba20d 25/25W
Kaphatnék képet a tanktáskáról meg a kormányról?
Ja meg azt elfelejtettem, hogy legyen legfelül a dugó, mert ha beleesik a két nyelv, lehet vele játszani mire kiügyeskeded.
(és visszarakásnál nehogy bezsírozd a tengelyt!)
Kiveszed a szimeringet, alatta van egy biztosító gyűrű, azt is kipiszkálod vékony csavarhúzóval, utána ki lehet húzni, általában nagyon nehezen jön ki, de kijön. Csak arra vigyázz hogy le ne zúzd a menetet a tengely végén, mert akkor kuka. Ja és a csavar ami van a tengely végén balmenetes.
Sztem mindenképpen húzd szét, az a biztos. Nagyon könnyen lejuthatott akármilyen törmelék a leömlőkön keresztül a forgattyúsházba, az a vésés biztos hogy az, a főtengely véste meg a dugó darabjával. Szerencséd van hogy nem lyukadt ki a blokk. Van egy nagyokos ismerősöm, CR250 volt neki, alig volt hűtővíz a motorban, meg beleöntöttem a sima tiszta benzint, mert úgy emlékezett rá hogy be volt keverve, aztán amikor kiment motorozni, megszorult a dugó, meg a főtengely is szétesett, ott aztán kapott a blokk rendesen. De utána még motor csináltak belőle, legalábbis el lehetett indítani, meg nemrég hallottam hogy így eladta...
Nem biztos hogy célszerű. Az enyémben, mikor megvettük, a CRM-é volt. Igaz hogy egyáltalán nem működött, de azt javasolták hogy ha működne is jó lenne kicserélni a sajátjára.
Sztem érdemes széthúznod. Nem egy nagy dolog szétkapni és legalább megnyugszik a lelked h nem bassza össze a másik dugót vagy a hengert egy esetleges visszamaradott letört rész. Ha meg már ugyis szétvan szedve jöhet a fötengely szimering csere is.
én 2esbe mentem ez enyémel 100al:D:P power nélkül:( de h kerékre jöjjön az csiiiikos:S am a power elektronikám beszert az NSR böl átrakhatom az af1 embe?:D köszi sziasztok
Sziasztok!
Macskalámpás NSR-nek milyen foglalatú a fényszóróizzója?(H1,H4,H7)
Ilyenkor illik szétkapni, amikor szétszeded is belehullhat akármi, főleg nem pucoltad meg előtte a hengert, bár ez a kisebbik baj... de amíg lehúztad a hengert a dugóról...
hali! valami ötlet valakinek van? hogyan lehet kivenni a pówernek a tengejét?
igen, ittvan jöhetsz ha akarsz
szerintetek szét kell huznom a blokkot? juthatott le gyűrű vagy dugódarab a forgattyúsházba? elvileg nem juthatott le, mert ha le jutott volna akkor az alsó gyűrű is el lenne törve, de csak a felső volt, így elvileg nem juthatott le gyűrűdarab, viszont világítottam lámpával a forg. házba, és láttam valami érdekeset, és a főtengely két sonkája között be nyúltam vékony csavarhúzóval, és van a blokk alján egy kb 3mm es mélyedés egy csikban, úgy néz ki mintha vésővel bele koccoltak volna. de el nem tudom képzelni hogy került oda, létezik hogy vmi törött dugó vagy gyűrűdarab a tettes? ha igen hogy jutott le úgy hogy ne törje el az alsó gyűrűt?

mondjatok vmi okosat pls
Most nálad van a henger? Átmennék szívesen megnézni a cuccot élőben is.
ja vagy konzervdoboz, bár abbol inkább kuplunglamellát lehet csinálni! :D
Nem, ő ragasztószalaggal pótolná a hiányzó részt, valahogy így :
Majd megkeményedik az, macgyvernek is mindig beválik...
Hát te nem vagy eszednél. A rágó hol bírja ki az ilyen mértékű ütést?
Gitt, vagy beton kell ide!
Esetleg parafa ;) (Peti érti mire gondolok)