Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló
irjál már létszi több infót meg küldjél már egy két képet az e-mailra
pori92@vipmail.hu
evjárat futott km-er stb
Azért hullott szét, mert valami 50 FT-os szar volt, nem az odavaló.
Hát nem tudom szerintem volt benne olaj. csak aza szimering elégé zéthullottnak tűnt. na mindegy, ahogy meggyógyulok megyek motort szerelni
Oda simán a fogaskerekek verik fel az olajat, már persze, ha van mit felverni.
Ezalatt értem a henger fej + talp tömítést, meg egy wiseco dugószettet (ahhoz adnak mindent)
Ha minőségi cuccokat raksz bele, kb 25e (-+ 2-3e)
Srácok szeretnék kérdezni valamit és választ is kapni!Mennyi egy 125 ös nsr dugozása hacsak azt nézzük!(jolenne pontos ár de egy körülbelüli érték is elég!)
nekem van egy körlámpásom ha érdekel.
teleszkóp szimering:
35x47x7,5/10
Fennt vagyok most éppen. ez előbb legóztam még
helló
kössz stephan a segítséget
ha meg találod a szimering méretet
akkor majd küld el léci
helló
mássz fel msn-re
Nem szeretném én elkapkodni, csak már meguntam az egészet, és ráadásul azt sem tudom ,hogy mit kéne csinálnom. Ha megcsinálnám (NEM CSINÁLTATNÁM) rendesen akkor nagyjából olyan 700ezer forintom biztos benne lenne. Az emg aránytalanul sok lenne, hiszem abból már olyan 250 köbcentis lovat veszek, hogy ihaj.
Másrészt meg nagyon ügyetlen vagyok a motorokhoz, a kb 300ezer forintos (eddig talán nagyjából 400 ezert költöttem el összesen ,talán kicsit kevesebbet) "nagyszerviz" után sem lenne jobb, mint egy átlagos ikerlámpás NSR.
A háttértől kevésbé félek, mindig nagyon segítőkészek vagytok, csak néha nem elég az, hogy elmondják, hogy mit -hogyan csináljak. Aztán ha szétbontom a blokkot (mert szervizbe, vagy nem magánemberhez többet nem viszem) és nem tudom összerakni, akkor meg nézhetek, mert 100.000 forintot sem kapok érte. Így meg ha becsületes vagyok mondjuk 180 ban, ha kamuzok, 230 ban is eladhatnám.
Egyszóval szívesen megcsinálnám rendesen, csak a kapacitásom minden téren elfogyott rá (pénz, bizalom, a fény az alagút végén)...
1 hete kb már csak azzal töltöm az időmet, hogy a szétszedett alkatrészeket fényképezgetem...
Sziasztok!

Gyöngyös környékéről van-e raider?:)
Nincs kedvem egyedül mocizni,ha csatlakozna valaki jelezze!
hát lehetőleg olyan hogy a motor egy párszáz kilométer alatt ne essen szét. ha veszek akkorszerintem hamarkicserélném benne a dugattyút mert nem szeretném hogy valahol majd megáljon alattam és toljam hazáig
és mennyire jó álapotu kell neked?
hellósztok
most szeretnék venni egy nsr-t. nem az f-es verziót. és kb 100-170ezret szánnék rá. ennyiért szerintetek lehet "normális" állapotú gépet kapni vagy csak totálisan szart? jah és egy jobb minőségű dugú mennyibe kerül hozzá?
bontott hengert olyan keresni mindt tűt a szénakazalban. mindegyik gátrepedt.
Ha veszel egy bontott hengert meg egy új dugó-t, bőven megúszod a feléből, de lehet kevesebből.
Amit írtál az nem teló olaj, hanem váltóolaj, a telóba lengéscsillapító olaj kell, 5 viszkozitású asszem
pl ez:
fork full synthesis
hát akkor így is úgy is sokpénz. ha nemrakom így már össze akkor vehetek rá így is vagy 100-ér cuccot
Megint elkapkodod a dolgot , nem lesz jó vége.
Ha átégett a gyűrűnél akkor azt már eleve nem raknám vissza, de ha így összerakod, még biztos elmegy pár száz km-t, utána meg szétesik, és ha közben el is adod és mindez nem nálad történik, a következő gazdi eléggé morci lesz, és anyukád sokat fog csuklani
Azért mert elakad benne a gyűrű és eltöri, utána meg belenyúlhatsz a zsebbe ha a törött gyűrűk beleépülnek ide-oda.
így jár az aki spórol az alkatrészekkel (nem rád gondolok hanem arra aki ezt a motort összetákolta)