hát most a rendszámozás a legkevesebb annak örülnék ha meglenne már aztán elég utána filozna rajta h legálisan használjam!Csak most attol félek mivan ha 1-2 hét mulva megáll a blokk?valaki sokat sulyt leszedne pici szivemröl ha azt mondaná hogy ez és az nsr blokja között semmi különbség simán beledobhatok szinte mindent ami bontott nsr böl szármaik(pee valoság alapja is legyen ne csak azért mond mert ezt akarom:D)mert szervízelni sz.tem senki nem vállalja gyári alkatrész meg nem is hogy drága de 90% h nem is kapok már:S ettöl félek én...
Te szoktál vele túrázni? Messzebbre? Igazoltatott már rendőr?Nem tom hogy mit csináljak hogy vegyek egy nsr-t vagy ne. Az az igazság hogy kicsit fosok a rendőrök miatt. Nem tudom mitévő legyek ha bárki tud mondani nekem erre valami akkor csak írjon
Előre is köszi
Nem tudom mennyi a forgalomba helyezés, ha rendszámosan akarod használni, 65ért sztem megéri, ha rendben van a motorja, a szelepről meg nem érdemes sokat tudni, elég ha működik.
Az alkatrészt meg itt többi ember tudná megmondani, gyári cuccok biztos vannak hozzá (horror áron), bontani még nem nagyon láttam.
Részemről ennyi, többet nem tudok hozzászólni, bikepics meg nem mindig jó támpont, 87ben még csak NS volt.
NA a story az hogy vennék egy 1987 es ns(r?)t még nem kaptam eladotol választ hogy pontosan mi is és stb amenyit tudok az az h 125 ös vámpapíros sz.val külföldröl behozott!Bikepics en találtam honda nsr-t 125 öst 87(legalábbis a blog felsöindex e alapján 1-2 motor oldalán télleg ns125R van!) böl ami külsöleg pont olyan mint ez volna!Azon felül 65 ért venném meg srác azt mondja motorikailag hibbátlan csak csunyácska,csunyácskának télleg az motorbe ugye meg nem látok bele csak max irl!(élöben)Namsot a kérdés az megéri e mire figyeljek NAGGYON!és alkatrész szerezhetöség mennyire erös(egyes elemei felcserélhetök-e nsrel!?)és hogy hogy is müködik ez az atach szelep vagy mifene:D Válaszokat,segítséget elöre köszöntem!
JOKERnek!
'87-ben NS volt tehát, amint írtam, de abból is létezett két fajta, NS125F és NS125R. Véleményem szerint elég megbízható gépek, volt és van az ismerettségi körben. Futóműre, külsőre és ilyenekre ne várj sokat, nem egy pályagépek, az R a legkomolyabb, személy szerint az nekem bejön: full idom, elöl dupla tárcsa, és különálló utas és első lábtartók. Mennyiért akarják eladni amit nézel? Kép? Nekem NSR-em volt anno. Az NS power szelep rendszere meg azt hiszem megfelelően nagy gáznyomásnál nyit, kisebb a hibalehetőség, mint az elektromosnál, bár az NSR-nek nem gyengéje a szelep. Van még kérdésed írj, rajtam kívűl is biztos tudnak segíteni.
Hello-sziasztok.... sűrgősen kéne 91es kereklámpás Nsr-hez első sárvédő.... mert sehol sem találok de kéne...... ha tud vki segíteni naggyon hálás lennék, email: aty1989@vipmail.hu jó lenne budapest környékén de ha nem akkor akár postai utánvét vagy vmi ilyesmi...... THX
1. Nagyon jók... de a 91-esek már nyagyon nagyon rosszak
2. Elég megbízhatóak... egy csomó titkom tudja mégsem adta tovább
3. Hát néha kötekednek de általában csak ha részegek
4. Annyit megy amennyi benzin van benne
5. A power hajnali 3 és 4 között nyit kivéve ünnepnapokon
6. Ez mindig más van aki szerint 40
Komolyra véve a szót
Ha jó állapotú tök mindegy az évjárat 140-et illik mennie 130-at legalábbis tuti Power meg nyitva van alapjáraton 2 ezernél zár majd újra nyit 6-7 ezer között fokozatosan. Rendőrökről nem nyilatkozok én is rendszám nélkül hajtom még sosem kötözködtek gyárilag 21 kilowatt a folytatlan persze ez is függ a műszaki állapotától
Sziasztok lenne egy két kérdésem egy Honda NSR 125 F 1992-es évjáratról. Ezek az évjáratok menyire jók? Menyire megbízható? A rendőrök kötekednek ha nincs rajta rendszám? Menyi a végsebessége vagy menyit kéne hogy menyen? Mikor nyit a power?
Hány lóerősek? Válaszokat előre is várom! Köszi
Előre is köszi
Az alkatrészt meg itt többi ember tudná megmondani, gyári cuccok biztos vannak hozzá (horror áron), bontani még nem nagyon láttam.
Részemről ennyi, többet nem tudok hozzászólni, bikepics meg nem mindig jó támpont, 87ben még csak NS volt.
'87-ben NS volt tehát, amint írtam, de abból is létezett két fajta, NS125F és NS125R. Véleményem szerint elég megbízható gépek, volt és van az ismerettségi körben. Futóműre, külsőre és ilyenekre ne várj sokat, nem egy pályagépek, az R a legkomolyabb, személy szerint az nekem bejön: full idom, elöl dupla tárcsa, és különálló utas és első lábtartók. Mennyiért akarják eladni amit nézel? Kép? Nekem NSR-em volt anno. Az NS power szelep rendszere meg azt hiszem megfelelően nagy gáznyomásnál nyit, kisebb a hibalehetőség, mint az elektromosnál, bár az NSR-nek nem gyengéje a szelep. Van még kérdésed írj, rajtam kívűl is biztos tudnak segíteni.
Ez mekkora duma!
:)
2. Elég megbízhatóak... egy csomó titkom tudja mégsem adta tovább
3. Hát néha kötekednek de általában csak ha részegek
4. Annyit megy amennyi benzin van benne
5. A power hajnali 3 és 4 között nyit kivéve ünnepnapokon
6. Ez mindig más van aki szerint 40
Komolyra véve a szót
Ha jó állapotú tök mindegy az évjárat 140-et illik mennie 130-at legalábbis tuti Power meg nyitva van alapjáraton 2 ezernél zár majd újra nyit 6-7 ezer között fokozatosan. Rendőrökről nem nyilatkozok én is rendszám nélkül hajtom még sosem kötözködtek gyárilag 21 kilowatt a folytatlan persze ez is függ a műszaki állapotától
Hány lóerősek? Válaszokat előre is várom! Köszi
Talma.hu
Viszont a szürke alsó rész az ne mteflon bevonat rajta?
link