Már hogyne lenne ott olaj... Ha ott nincs olaj elég nagy gáz lenne. Gondolj csak bele. Azt a tengelyt nem a váltóval egy térből húztad ki? A váltó miben úszik? Ha nem lenne ott olaj, minek a szimering?
Hát nézd én nem tudom. De biztos igazad van. De szerintem olaj az volt benne, ez a kiegyensúlyozótengely (gondolom rájöttél) aztán hogy ahhoz a szimmeringhez honnan kéne olajnak kerülnie azt nem tudom. Na mindegy. az a szimmering lesz az utolsó alkatrész amit megveszek bele. Aztán a blokkot vagy szét húzom vagy nem, és utána vagy össze tudom rakni, vagy nem. De azért szurkoljatok nekem is, petinek is :) Merthogy jó nagy szarban vagyunk mind a ketten.
Vélhetően ebben olaj sem sok volt(valamikor)
A ratyi szimering képes megégetni előzsör a saját élét, majd az elszenesedett "él" megdarálja akár az edzett acélt is, nem érdemes ezen spórolni
jelenleg egy vertex dugo van benne és még használható is, csak kezd kicsit kormosodni gyürü alatt ami nyilván a gyűrük kopására utal. és ha ígyhagíom ezzel a dugóval akkor mennyit fog vele még kibírni szerintetek?
helló
valaki meg tudná mondani, hogy körlámpás
nsrbe mekkora teleszkóp szimering kell
és milyen márkályut vegyek
meg kb menyíbe van
előre is kössz
helló
Múltkor tett fel egy tesztet Chieftec, abban írnak erről a motorról.
Mivel 93-ban adták ki ezt is, mint az új generációs nsr-t, azért hasonlítanak ennyire.
A különbség csak annyi, hogy ez ovál dugattyús és hengerenként 8szelepes. 93-ban már 100 000 márka volt az ára, szóval elég ritka motornak mondható.
Amúgy NR 750 a tisztes neve. A lényeg ennyi, röviden.
Ez nem olyan mintha az NSR macskalámpás nagytesója lenne?Tisztára mint az nsr...még az NR felirat is... A fejidomnál is a lámpa mellett a légbeömlő,a faridomnál a légbeömlő,a hátsólámpánál az idom körformálya,az oldalidomnál a szürke műanyag rács!Mintha vérbeli NSR lenne...lehet reform lesz?
Megtudlak érteni elhiszem hogy kivagy bukva én is kilennék. Én az utcaikba inkább 4T-raknék ugyanezzel a teljesítménnyel. a 2T maradjon a crossmotoroknak nem lennének enyire szervizigényesek. A CBR125 is csak ezért nem tetszik mert a teljesítménye igencsak nagyon gyenge ugyanugy mint az YZF125 nek. Ha tudnák azt a 140es utazót meg 170es véget akkor tuti olyat vennék.
A ratyi szimering képes megégetni előzsör a saját élét, majd az elszenesedett "él" megdarálja akár az edzett acélt is, nem érdemes ezen spórolni
milyen teleszkóp olajat tegyek bele
10w20 vagy 15w30 mi kettő között a külömbség?
és milyen márkájut tegyek bele?
előre is kössz
helló
valaki meg tudná mondani, hogy körlámpás
nsrbe mekkora teleszkóp szimering kell
és milyen márkályut vegyek
meg kb menyíbe van
előre is kössz
helló
Mivel 93-ban adták ki ezt is, mint az új generációs nsr-t, azért hasonlítanak ennyire.
A különbség csak annyi, hogy ez ovál dugattyús és hengerenként 8szelepes. 93-ban már 100 000 márka volt az ára, szóval elég ritka motornak mondható.
Amúgy NR 750 a tisztes neve. A lényeg ennyi, röviden.
Ez nem olyan mintha az NSR macskalámpás nagytesója lenne?Tisztára mint az nsr...még az NR felirat is... A fejidomnál is a lámpa mellett a légbeömlő,a faridomnál a légbeömlő,a hátsólámpánál az idom körformálya,az oldalidomnál a szürke műanyag rács!Mintha vérbeli NSR lenne...lehet reform lesz?
Diesel trabi.. Teherautó?
Szombaton, ha jó idő lesz, akkor nincs kedvetek gurulni egyet Szentendre-Esztergom környékén? Pestről megyek.