Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy laikust akkor vesznek hülyére, amikor akarnak. Sajnálom mindenesetre, hogy így jártál.
Lekopogom, nekem még nem volt semmi problémám a géppel, igaz sokkal fiatalabb mint a többieké, de szerintem, ha egy géppel foglalkoznak, akkor meghálálja.
Hát nem tudom, ahova én vittem, ott a garázsban volt egy pár kétütemű váltós motor. 125 ös... 50 es ? fogalmam sincs, de volt az biztos. Meg úgy az elméleti részben saját megítélésem szerint othton voltak, mert mindig meséltek valamit . (amit persze én nem értettem ,de okosan bólogattam, akárcsak amikor Zoli magyaráz :D )
Motorszerviz. Szerintem a motorszervizek jelentős százalékban (99%) már csak 4T motort kap és a maradék egy százalék is valami régi, kevésbé speciális 2T motor, pl.: simson, mz. Igaz, az elv ugyanaz, de akkor se említeném egy napon őket.
Mivel kezd elég ritka lenni a 2T már egyre kevesebb lesz az erre specializálódott szakember, de ez csak az én véleményem. Lehet még tanítják a jövő generációit is a jó öreg kéttére
Nem, nem hiszem, hogy titkolt hibával adnám el, mert el fogom mondani, de ennyivel én is ráverhetem az előző tulajra? mert a vele írt szerződésben porlasztóhibáról van szó.
Azok a karcilások nem véletlenül kerültek oda.
ott valami hámlik a motorban(alsó görgő, csapágy, mittomén)
A következő tulaj, simán rádveri, ha költsége lesz vele,mert titkolt hibával adod el.
De a te dolgod.
Ja nem 2t szakértő volt, de motorszerviz. azt annak az a dolga hogy megcsinálja a szar motort amit bevittek. Ehelyett ő elbaszta még jobban az amúgyis szar motort amit bevittem. Csak sajnos reklamálni nem tudok, mert nincs mivel... Hétvégén összerakom, és eladom 200ezerért, az asszem nem sok egy papíros 125 ösért, ami még így is jóeséllyel megy 130-140 et. (fogalmam soncs menynit mehet, de a gyűrűk nem töröttek)
Egy apró probléma van...Te sajnos nem szakihoz vitted a gépet. Szerelőnek lehet szerelő, de hogy nem 2T szakértő, az fix.
(bocs, hogy bele vau, de ez az igazság...)
Mik voltak a körülmények? Be volt melegítve a motor? Középen állt a mutató.....kétlem. Hány km volt benne?
Elég sok oka lehetett, ami nem feltétlen a gép hibája....
okés
Többet szakihoz nem viszek motort. MIaz már, hogy ráköltök 90 ezret, és 50 kilométer után így néz ki a hengerem?(zsírúj, eredeti henger volt)
Na mindegy, mostmár akár kopott, akár nem, így fog visszakerülni a motorra...
De nekem tökre fasza ugy ahogy most áll a hátulja csak valahogy jobblenne ha keményebb lenne a teló.. cinkes is kicsit mert eléggé beül kigyorsításnál meg az egész motor kicsit labilis hatást kelt az emberben ha tényleg téped neki döntéseknél stb kanyar előtt erősebb féktávot veszel utána döntessz kigyorsításnál elég rendesen beül kicsit zavaró.. A teleszkópon van egy jó nagy ilyen furcsa foglalatú csavar.. a felső részen.. egy meneten van amin látszik hogy összelehetne még nyomatni azt a rugót sokkal jobban is, meglehetne emelni úgy is picit ha elbírnám tekerni de nem bírom.. ötlet?
Sziasztok, hátha valakit érdekel,
eladó lett a macskalámpás NSR 125-ösöm.
Rendszámos.
Eléggé rendberaktam kopó alkatrészeket cseréltem rajta, itt a hirdetés:
http://www.hasznaltauto.hu/2811746_honda_nsr
_1994
inkább mailt írjatok ha érdekel, fórumot ritkán olvasom.
Na ma ugy jártam mint Just, gyűrűtörés! kurvára tudok örülni neki!
Honda, megbízhatóság? lófaszt :@ : @

Elegem van, soha többet 2t-t.
Persze hogyne... használhatatlanságig... namost őszintén szerinted bárki megmondja neked a frankót egy KÉP alapján? vidd el valami szakihoz...
Csak annyit akartam kérdezni, hogy ez gyakorlatilag a használhatatlanságig kopott?
Hova fel, vagy mi van?
Szerintetek ezen feljött a nikasil?
erre gondolok konkrétan:
link
Lehet venni olyan fém bigyót ami jobban kiemeli.
Trojna. Vszeg légszűrő probléma lesz. Pucolj egy szivacsot, ha utána sem jó próbálj vágni bele (azért ne akármilyet) szivacsot ami kicsit kevésbé ereszti át a levegőt. Túl nyitott rendszernél szokott fulákolni a motor alacsonyfordulaton. Ha mégrosszabb lesz tegyél bele jobban áteresztőt :D próbálgasd ki.
Skacok cinkben vagyok :D vmeik nap rámaszekoltam egy neoncsövet picimre, a hátsó kerékjáratban, s alattam még egyátalán nem vészes a táv bőven van jó 2-3 cm ha ugrálok rajta akkor is, de viszont 2 személlyel a kerék vígan eléri a csövet.. kérdésem hogy lehetne ezen segíteni? hátsó telón hogy lehet állítani? az szerintem megoldaná a problémát kicsit jobban előtudnám feszíteni csak nemtudom hogy kezdjek neki! köszi! Bocs a szar képért.. telefonnal készült
Illetve más áttételek egyes verziókon. (Ha már valaki teljesen átalakítaná.)
A fojtások a következők lehetnek:
-CDI
-power vezérlő elektronika
-szűkítő a karbitorokban
-szűkítő a légszűrőtorokban
-eltérő fúvóka méretek
-szűkítő cső a kipuffban

remélem nem felejtettem ki semmit
Attól függ, hogy milyen magas vagy, hány kiló stb, plussz áttétel! Én 54kiló vok, 165centi, plexi mögött 135ig kimegy!