Hali.Sima teszkós sarokköszörűét csiszoltam bele.A vezetéket forrasztani kelett hosszabra, de ha huzol rá egy zsugorcsövet akkor sehol nem tud áthúzni.
Szia
Próbáltam már neki 600 as cbr éből is de elszakadta kanoc
már néztem kisgépekét is. te milyen típuséból tudtad kifaragni ?
ha tudnál mondani valamit megköszönném
köszi
A Honda szalonba lehet rendelni 3500+áfa/db.De ha ráérsz és van tűreszelőd akkor a sarokköszörű,fúrógép stb szénkeféit is méretre lehet reszelni én ezt tettem így kb 600 ft-ba van a kettő.
Igen, így működnek. A légszűrőházba szoktak belefújni valami jól éghető anyagot (amit palackban adnak, boltban) amit aztán a moci beszív, és könnyebben indul. Nekem apám mondta, még anno, amikor az nsr nem akart indulni.
Azt nemtom hogy szilikont szoktak e fújni bele, de azt tudom hogy vannak hidegindító spray-k, és azért indul tőle könnyebben, mert alkohol van benne és könnyebben begyullad a keverék. Csak egy ötlet volt, nemtom pontosan. (láttam már ilyet, csak nem motornál)
nekem régi nsr-em van de én sem vettem le semmit,10 perc volt a betétcsere
más:valaki hallott már a szilikon spray-s indításról?hova kell azt fújni(ugy tudom valami levegőtorokba) és miért is indul attól jobban egy motor?elvileg ezt akkor szokták használni,amikor már kisebb a kompresszió,nem?
Most hogy így mondod. :D De már mindegy.
Amúgy tudom, hogy NSR ed van, de azt is tudom, hogy újabb fajta. Szóval előfordulhatott volna, hogy az újabb kiadáson a dob kicsit lentebb fut, vagy épp kicsit fentebb.
Értem mit mondasz, nekem is nsr-em van , de ha levetted volna a féknyerget, amit 2 csavar fog, utána arra fordítod amerre akarod. Én legalábbis így csináltam, az egész megvan 3 perc alatt.
De ők elvileg nem tudták, hogy laikus vagyok, mert én nem magyaráztam nekik semmit, hogy ne mondjak hülyeséget.
Hidd el, nem én vagyok az, aki nem foglalkozott vele. (minden pénzem szó nélkül beleöltem) Csak én nem így képzeltem el egy szervizből kihozatalt. Nme tagadom, lehet az én gondatlanságom hibája is, de én sokkal inkább a szervizt hibáztatom a "kialakult helyzet" miatt.
Én azalatt amialatt nálam volt rengeteg apró dolgot megcsináltam.
(világítás, külső lemosása, hogy a fehér fehér legyen, fékek, inedxek lötyögtek amikor megkaptam, azt is megcsináltam)
Ezek nem nagy munkák, de én nem is értek hozzá, meg a fékbetétcseréhez is pl az egész kiput le kell szedni, amihez meg az idomokat, szóval nem kevés időt töltöttem a motorral.
Ez lett a vége. Én sajnálom, mert nekem tetszik a motorom (külsőre is) de semmi pénzem nem maradt, a megjavításra váró dolgok listája meg szinte végtelen. (elsőteleszkóp, elsőfék, hátsóteleszkóp, tűgörgő a főtengelyben, akkumulátor, kiegyensúlyozótengely csapágy, és szimmering, hogy csak párat említsek)
Ha pénzem is lenne valamennyi, akkor is szerintem nem kis ügyesség (gyakorlat) kell pl a hátsóteleszkóp rendberakásához.
Úgyhogy sajnos ennyi. A következő tulaj (ha lesz következő tulaj)
majd a motor mellé kap egy listát is. Aztán csinál vele amit akar. Üdv
Próbáltam már neki 600 as cbr éből is de elszakadta kanoc
már néztem kisgépekét is. te milyen típuséból tudtad kifaragni ?
ha tudnál mondani valamit megköszönném
köszi
Hamarosan ki szeretném hozni a mocim.Ajánlott előtte pár km-t kíméletesebben levezetni,mert hát ugye a télen állt a garázsban?
ki tud 125 ös NSR önindítóba szénkefét ?
mert kellene a nőm gépébe
Köszi
más:valaki hallott már a szilikon spray-s indításról?hova kell azt fújni(ugy tudom valami levegőtorokba) és miért is indul attól jobban egy motor?elvileg ezt akkor szokták használni,amikor már kisebb a kompresszió,nem?
Amúgy tudom, hogy NSR ed van, de azt is tudom, hogy újabb fajta. Szóval előfordulhatott volna, hogy az újabb kiadáson a dob kicsit lentebb fut, vagy épp kicsit fentebb.
Hidd el, nem én vagyok az, aki nem foglalkozott vele. (minden pénzem szó nélkül beleöltem) Csak én nem így képzeltem el egy szervizből kihozatalt. Nme tagadom, lehet az én gondatlanságom hibája is, de én sokkal inkább a szervizt hibáztatom a "kialakult helyzet" miatt.
Én azalatt amialatt nálam volt rengeteg apró dolgot megcsináltam.
(világítás, külső lemosása, hogy a fehér fehér legyen, fékek, inedxek lötyögtek amikor megkaptam, azt is megcsináltam)
Ezek nem nagy munkák, de én nem is értek hozzá, meg a fékbetétcseréhez is pl az egész kiput le kell szedni, amihez meg az idomokat, szóval nem kevés időt töltöttem a motorral.
Ez lett a vége. Én sajnálom, mert nekem tetszik a motorom (külsőre is) de semmi pénzem nem maradt, a megjavításra váró dolgok listája meg szinte végtelen. (elsőteleszkóp, elsőfék, hátsóteleszkóp, tűgörgő a főtengelyben, akkumulátor, kiegyensúlyozótengely csapágy, és szimmering, hogy csak párat említsek)
Ha pénzem is lenne valamennyi, akkor is szerintem nem kis ügyesség (gyakorlat) kell pl a hátsóteleszkóp rendberakásához.
Úgyhogy sajnos ennyi. A következő tulaj (ha lesz következő tulaj)
majd a motor mellé kap egy listát is. Aztán csinál vele amit akar. Üdv