De ha a tied tenyleg folytatlan akkor megy az tobbet is. Csak ha berakod 100 nal 6. ba es onnan gyorsitasz akkor eleg sok ut kell neki mire eleri a 170 et..
Enyem 150-155 ot megy, mert meg mindig nem vettem bele folytatlan elektronikat. Oszt tarsamnak volt teljesen folytatlan az ment 170 et amit el is hiszek, mert egyenesekben erezhetoen gyengebb volt az enyem. Az oveben 19000 korul volt. Hitetlenkedoknek ott a teszt: GPS 160 ami ora szerint 170 nek siman elmegy.
Hány km volt a gépedben, mikor 170et mentél?
A letakarás tényleg félmegoldás. Dugóban nem járok motorral, de volt már egy-két motoros felvonulás, akkor tényleg kezdett melegedni. Viszont visszahülni már nem szokott, ha már bemelegedett és nem állítom le.
(Jah, amúgy az enyémnek nemtudom pontosan a végét, nem szoktam nyúzni, de azt tudom, hogy 16E km-rel, gyári dugóval bármikor viszi a 150-et. még.)
Az a gaz h a macska NSR kijott kb 10db kulonbozo teljesitmennyel..
Amikrol en tudok: (Tetelezzuk fel, hogy teljesen gyari)
8kw: 110 km/h
9kw: 120km/h
11kw: 150km/h
folytatlan: 170km/h
Persze a gyorsulas is nagyban elter nemcsak a vegsebesseg. 11kw osnal kb 11mp a 0-100 folytatlannal 6.
Fotogaleriaba tettem fel egy tesztet. Az az NSR folytatlan volt, mert GPS el merve ment 160 at ami ora szerint 170 kb..
Persze kopott dugattyu gyurukkel nem fog annyit menni.
Faterod jol tudja a skala fele alatt kell lennie 1mm el. Letakargatas csak felmegoldas. Azert hulyeseg, mert ha nem huzod neki ugyis visszahul, ha dugozol akkor meg felmelegszik. Ideiglenes megoldasnak jo. Uj termo 12 ropi, bontottat hulyeseg venni, mert azok is ugyan ilyenek. De ez nem NSR betegseg, minden autoban mociban elfarad 5-10-1x ev utan..
Edoran, tedd azt amit Cbracing mond, énis úgy használom, és be melegszik félig a skálán, a teljesítményhez pedig az mondom hogy nézd meg hogy nincs e folytógyűrű a kipufogódban, a szivócsonkban, és hogy a karbiban a gáztolattyú ki nyit-e teljesen.
Takard le a hűtő harmadát kb. és jó lesz. Valószínűleg termosztát hibád van, mint sok nsr tulajnak, köztük nekem is.
Így be fog állni a fele alatt picivel a hőmérséklet.
Az jó lenne, mert már tiszta ideg vagyok...
Még valamikor itt olvastam, asszem stephan írta, hogy ha én szerelem, vigyázzak, össze ne cseréljem a két gyűrűt, mert akkor felhúzza a nicasilt. Csak az a nagy bajom most, hogy a felső gyűrűnek kell trapéznak lennie, és az is a trapéz gyűrű. Csak a jelölés is a trapézon van, amikor elvileg a másikon kéne lennie. Én már egyáltalán nem értem ezt az egészet....
Hello!
Na újabb észrevételem van. Megnéztem a gyűrűket a dugón.
Elvileg ugye az alsón kéne egy N jelölésnek lennie. Jól mondom? de nekem az alsón nincs jelölés!
Ehelyett a felsőn van. Okozhat ez problémát?
(szervizkönyv szerint az N jelölésű gyűrűnek kell alul lennie)
A másik észrevételem viszont sajnos ezzel ellentétes, mert egy előző ábrán, felülre írta a trapézgyűrűt ,sé alulra a sima "kocka" alakút. És nekem a felső tényleg trapéz alakúnak tűnik. Na most akkor mivan?
Segítsetek légyszíves. Üdv
Van egy eladó karbim,ha valakit érdekel írjon v csörögjön.
Tel:30/496-9855
A letakarás tényleg félmegoldás. Dugóban nem járok motorral, de volt már egy-két motoros felvonulás, akkor tényleg kezdett melegedni. Viszont visszahülni már nem szokott, ha már bemelegedett és nem állítom le.
(Jah, amúgy az enyémnek nemtudom pontosan a végét, nem szoktam nyúzni, de azt tudom, hogy 16E km-rel, gyári dugóval bármikor viszi a 150-et. még.)
Amikrol en tudok: (Tetelezzuk fel, hogy teljesen gyari)
8kw: 110 km/h
9kw: 120km/h
11kw: 150km/h
folytatlan: 170km/h
Persze a gyorsulas is nagyban elter nemcsak a vegsebesseg. 11kw osnal kb 11mp a 0-100 folytatlannal 6.
Fotogaleriaba tettem fel egy tesztet. Az az NSR folytatlan volt, mert GPS el merve ment 160 at ami ora szerint 170 kb..
Persze kopott dugattyu gyurukkel nem fog annyit menni.
Faterod jol tudja a skala fele alatt kell lennie 1mm el. Letakargatas csak felmegoldas. Azert hulyeseg, mert ha nem huzod neki ugyis visszahul, ha dugozol akkor meg felmelegszik. Ideiglenes megoldasnak jo. Uj termo 12 ropi, bontottat hulyeseg venni, mert azok is ugyan ilyenek. De ez nem NSR betegseg, minden autoban mociban elfarad 5-10-1x ev utan..
a folytáskiszedéshez ajánlom figyelmedbe(ha tudsz angolul): http://www.nsr125.com/derestri...
Így be fog állni a fele alatt picivel a hőmérséklet.
Amúgy nekem 150-et megy, ha ez megnyugtat
Megnézzük
Még valamikor itt olvastam, asszem stephan írta, hogy ha én szerelem, vigyázzak, össze ne cseréljem a két gyűrűt, mert akkor felhúzza a nicasilt. Csak az a nagy bajom most, hogy a felső gyűrűnek kell trapéznak lennie, és az is a trapéz gyűrű. Csak a jelölés is a trapézon van, amikor elvileg a másikon kéne lennie. Én már egyáltalán nem értem ezt az egészet....
Valamikor átmegyek, és megszagércsük.
Na újabb észrevételem van. Megnéztem a gyűrűket a dugón.
Elvileg ugye az alsón kéne egy N jelölésnek lennie. Jól mondom? de nekem az alsón nincs jelölés!
Ehelyett a felsőn van. Okozhat ez problémát?
(szervizkönyv szerint az N jelölésű gyűrűnek kell alul lennie)
A másik észrevételem viszont sajnos ezzel ellentétes, mert egy előző ábrán, felülre írta a trapézgyűrűt ,sé alulra a sima "kocka" alakút. És nekem a felső tényleg trapéz alakúnak tűnik. Na most akkor mivan?
Segítsetek légyszíves. Üdv
Amúgy lehet fojtott a gép...