Fórumolvasás közben mindig figyelmes leszek egy két dologra. A mostani a következő:
Az én Nsr- em nagyjából 120 környékén elfogy, holott mindenki 130-140 es tempókról beszél. Elvileg a fogaskerekei gyáriak, a power szelep nyáron lett megcsináltatva, mégsem tudok belőle többet kihúzni. Ennek mi lehet az oka?
Más téma: a motor kb hol van üzemi hőmérsékleten? Szoktam figyelni a hőmérőjét, és általában 2-3mm re a kék jelzés fölött van.
Apa szerint általában a skála felélnél kellene jónak lennie. Normális ez? Jó hogy nem melegszik túl, nem tudom mit kellene ehhez elkövetni, de azért megkérdem.
Hátsóhoz tényleg nem nyúlok majd, de elsöt bevállalnám. Mz-simson telókat szereltem már, csak nem fog ki rajtam egy nsr se. :)
köszi mégegyszer a segítséget.
De tényleg szét ne tekerd a telót mert úgy szétugrik, hogy a szomszédból szedheted össze a darabjait. Vannak ilyen műhelyek akik ezzel foglalkoznak, ha puha vagy csak le akarod csekkoltatni vidd el egybe sztem.
sziasztok
szeretném megkérdezni h hol tudok szerezni honda nsr 125 ös motoromhoz bovdeneket? pl kuplung gáz stb...
netes oldal cím esetleg használt de szinte új kellene
köszike remélem segít valaki.
Szevasztok. A minap nézegettem az nsr-es hirdetéseket és a legabszurdakból emelnék ki egyet: http://www.hasznaltauto.hu/2493142_honda_nsr_1997 27kw na erre varrjatok gombot.
Csak 80? Van róla valami link? Gyári lámpa lehet sok, az összes többi kb 30 max, ha rendes szimeringet és rendes olajat raksz bele, meg nem gagyi akksit...
80-at kér érte, rendszámos, forgalomban van. Új henger, dugó, csapágyak, szimeringek. Mentem ma a motorral, 140ig jól gyorsult de elfogyott az út.motorja kicsit se csörög/zörög, arra nem kell költeni tuti, csak amiket írtam. pl elsö lámpa van, de nem gyári.
Hali! Kinéztem egy mocit magamnak (nsr 125F 90-es évjáratú).
Pár javítani dolog lenne rajta, de nem tudom mennyibe lenne, ebben kérem segítségeteket.
Tehát a következök felújítása mennyibe kerül? :
-elsö teleszkopok(szimeringek?)
-hátsó teló,
-elsö fékbetét,
-elsö lámpa,
-index folyamatosan világit,valószínü h relé döglött be,
-power elég magas fordulaton nyit(10000körül),
-akku,
-ülés is szakadt.
bontott alkatrészekkel is érdekel az ár, persze szimeringek,és fékbetét kivételével.
Fórumolvasás közben mindig figyelmes leszek egy két dologra. A mostani a következő:
Az én Nsr- em nagyjából 120 környékén elfogy, holott mindenki 130-140 es tempókról beszél. Elvileg a fogaskerekei gyáriak, a power szelep nyáron lett megcsináltatva, mégsem tudok belőle többet kihúzni. Ennek mi lehet az oka?
Más téma: a motor kb hol van üzemi hőmérsékleten? Szoktam figyelni a hőmérőjét, és általában 2-3mm re a kék jelzés fölött van.
Apa szerint általában a skála felélnél kellene jónak lennie. Normális ez? Jó hogy nem melegszik túl, nem tudom mit kellene ehhez elkövetni, de azért megkérdem.
köszi mégegyszer a segítséget.
olajshop
A telóba lökésgátló olaj:
http://www.gunk.hu/hidraulikao...
szeretném megkérdezni h hol tudok szerezni honda nsr 125 ös motoromhoz bovdeneket? pl kuplung gáz stb...
netes oldal cím esetleg használt de szinte új kellene
köszike remélem segít valaki.
120 csapos a lánc
remélem elég lesz
Pár javítani dolog lenne rajta, de nem tudom mennyibe lenne, ebben kérem segítségeteket.
Tehát a következök felújítása mennyibe kerül? :
-elsö teleszkopok(szimeringek?)
-hátsó teló,
-elsö fékbetét,
-elsö lámpa,
-index folyamatosan világit,valószínü h relé döglött be,
-power elég magas fordulaton nyit(10000körül),
-akku,
-ülés is szakadt.
bontott alkatrészekkel is érdekel az ár, persze szimeringek,és fékbetét kivételével.
Üdv mindenkinek!