nem lehet érzésre megmondani, több éles karc van benne, ami cagy aluig megy vagy nem.
Meg kell próbálni óvatosan kihónoltatni,a miíg eltűnnek a karcok, utána megmérni, ha van még hozzá dugó, akkor nyert, ha nincs akkor szopó.
De nem ez a legnagyobb baj, hanem hogy nem tudni mi húzta meg élesen több helyen is.
Szerintem vagy beszedett valamit, vagy alsógörgő vagy ilyesmi, erről speciel szerintem a zservíz nem tehet.
Nekem is van egy olyan érzésem, de legalábbis nagyon gondatlanul csinálták meg. 50 km után kb ott tartok, hogy trapa a 90ezer forintért megvásárolt zsír új szett.
igen akkor így. Na te meg megmondhatnád, hogy most mit csináljak, mert itt egy motor meg egy motorblokk, de azt sem tudom hogy hova nyúljak. Igazából eddig sem tudtam ,de valahogy csak sikerült szétszedni.
Most a forgattyúsház tele van öntve valami arol2t szerű olajjal.
Asszem nem sikerült teljesen leengedni a hűtővizet teljesen, aztán amikor leemeltem a hengert, egy része feltehetően beleplaccsant a forgattyúsházba. De igazából nem lehet tudni, mert a cucc ami kifolyt belőle amikor fejreállítottam erősen benzinszagú volt
Ne szedd le, használd így ahogy van, aztán pár száz km után ha már jó koszos lesz, pucold le és utána adj neki láncspray-t. Amúgy milyen láncot vettél?
De mondom, hogy nem tudom kiszedni a blokkot. A 13 mas csőkulcs túl kicsi, de nem tudom pontosan hogy mekkorával kéne próbálkozni.
De ha tudnám is mindegy, mert nem fér be abbba a szar lyukba semmilyen csőkulcs, nem is tudom, hogy hogy csavarták be a szervizben
Meg kell próbálni óvatosan kihónoltatni,a miíg eltűnnek a karcok, utána megmérni, ha van még hozzá dugó, akkor nyert, ha nincs akkor szopó.
De nem ez a legnagyobb baj, hanem hogy nem tudni mi húzta meg élesen több helyen is.
Szerintem vagy beszedett valamit, vagy alsógörgő vagy ilyesmi, erről speciel szerintem a zservíz nem tehet.