Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem lehet érzésre megmondani, több éles karc van benne, ami cagy aluig megy vagy nem.
Meg kell próbálni óvatosan kihónoltatni,a miíg eltűnnek a karcok, utána megmérni, ha van még hozzá dugó, akkor nyert, ha nincs akkor szopó.
De nem ez a legnagyobb baj, hanem hogy nem tudni mi húzta meg élesen több helyen is.
Szerintem vagy beszedett valamit, vagy alsógörgő vagy ilyesmi, erről speciel szerintem a zservíz nem tehet.
Még nem tudni, hogy lehet e hónoltatni, elképzelhető, hogy aluig fennt van a cucc.
Hónoltatni sem lehet a hengert? Mennyire durvák a hasítások?
Én sem örülök neki, de nagyon nem tudok mit csinálni.
Basszus egy nagyon durva.
Zoli szerint igen. És valóban meg van húzva az oldala, nem is egy helyen. Szörnyű...
Ez most komoly? Halott az új henger?
Nekem is van egy olyan érzésem, de legalábbis nagyon gondatlanul csinálták meg. 50 km után kb ott tartok, hogy trapa a 90ezer forintért megvásárolt zsír új szett.
Nekem van egy olyan érzésem hogy valamit csúnyán elbasztak a szervizben.
És mi volt a henger baja?
igen akkor így. Na te meg megmondhatnád, hogy most mit csináljak, mert itt egy motor meg egy motorblokk, de azt sem tudom hogy hova nyúljak. Igazából eddig sem tudtam ,de valahogy csak sikerült szétszedni.
Most a forgattyúsház tele van öntve valami arol2t szerű olajjal.
Asszem nem sikerült teljesen leengedni a hűtővizet teljesen, aztán amikor leemeltem a hengert, egy része feltehetően beleplaccsant a forgattyúsházba. De igazából nem lehet tudni, mert a cucc ami kifolyt belőle amikor fejreállítottam erősen benzinszagú volt
Mondtam, eressze le a vizet, és vegye le a hengert.
Leeresztette, de a hengerben bentmaradt...
És az hogy sikerült?
Ne szedd le, használd így ahogy van, aztán pár száz km után ha már jó koszos lesz, pucold le és utána adj neki láncspray-t. Amúgy milyen láncot vettél?
Az jelenleg a legkisebb baj, hogy le kell ereszteni az olajat. valószínűleg az égész blokkot szét kell bontani ...
Ó, már értem, hát meg lehet anélkül is oldani, de akkor le kell ereszteni az olajat is...
azért mert : Volt annyi eszem, hogy belefolyattam a hűtővizet a (asszem ez a neve) forgattyúsházba...
Na arra kiváncsi lennék hogy minek a komresszor?
Na a blokk kint van. De kompresszorom még mindig nincsen.
Annyit tudok tenni, hogy fejreállítom.
most görbítetetm bele az acélcsavarhúzót
az jó hír mert azt jelenti, hogy a csőkulcs anyát fogott
vagy beleszorult a vázba... majd kiderül
Ja, a hatos szár meg lehet 8-10-11-12 :)
12-13-14 hogy pontosítsak... akármelyik lehet
Japán motoroknál jellemző, hogy az m8as szár lehet akár 13, akár 14 es nyílású kulcsal kezelhető is.
De mondom, hogy nem tudom kiszedni a blokkot. A 13 mas csőkulcs túl kicsi, de nem tudom pontosan hogy mekkorával kéne próbálkozni.
De ha tudnám is mindegy, mert nem fér be abbba a szar lyukba semmilyen csőkulcs, nem is tudom, hogy hogy csavarták be a szervizben