Amiért a csapágyat se ütjük... Nem tesz túl jót nekije hidd el... néha fejfájást okoz egyenletesen bepréselni nyomni, sőt néha tényleg csak "ütni" (ütés alatt nagyon finom egyenletes kocogtatást értek, az előző szimering maradványait segítségként felhasználva) lehet de az illesztés miatt megéri ezzel szöszölni
Ha használt, már ki tudja hyányszor felújított motorba szimeringet teszel, akkor célszerű a szimeriget VÉKONYAN BEKENNI mindenálló SZILIKONPASZTÁVAL, akkor egészen könynen bemegy a helyére mert a ragasztó keni, amiíg meg nem köt.
(pillanatragasztó nem jó!)
VAlóvan nyomni kellene és enm ütni, de a motorosoknak jellemzően nincs présük, tehát óvatosan be kell ugrasztani a helyére kézzel, benyomni emíg lehet, és szintig kocogtatni körbe egy aláűtét fadarabbal.
alapszabály... szimeringet NEM ÜTÜNK BE SEHOVA MAXIMUM BENYOMJUK! amúgy meg mielőtt beraktad volna illett volna megmérni a fészek mélységét utána meg a szimering vastagságát és látszott volna hogy mint az összes szimeringet ezt is egy vonalba kell hozni a házzal... bár ez csak "találgatás", de valószínűleg így van
Még annyi, hogy a fotógalériámban meg lehet nézni, hogy pontosan milyen volt eddig(múlt nyáron, de azóta nem bolygattam), és ha netán valaki tudna segíteni, holnap tudok feltölteni képet, hogy most milyen.
Na megvan az új tömítés, de ne kérdezzétek milyen, fogalmam sincs, ez nincs úgy teleírkálva mint a másik, csak egy darab hosszú kód van rajta, amit nem jegyeztem meg. A lényeg, hogy jó bele. Viszont elakadtam a "rendszerbe juttatásnál" Pontosan meddig is kell bele kalapálni? mert az előzőt annyira be lehetett verni, hogy kb fél centi perem maradt még a fészekben (vagy 3 mili, nem fontos)
Ezt viszont csak annyira lehet, hogy még a szimeringből is kilóg kb egy mili. Tovább kell ütni? vagy jó így? Tippeket most inkább nem kérnék, csak ha valaki tudja pontosan az legyen szíves írja már meg:) Köszönöm, Üdv.
NSR nél megszokott dolog az hogy ha nem jár a motor nem lehet a sebességeket kapcsolgatni? Üresbe van és se fel se le nem tok váltani ha nem jár a motor!
helo forumozok, légyszi segitsetek, bizom a szakértelmetekben és leirom mi lenne a probléma a motorommal: nem gyujt a kis NSR (F-es) :( eslö stratolásra megmozditja a startelt de nem indul be második probálkozásra már csak kattog valami a tank alatt (legalábbis onnan jön a hang) az akumlátor uj, nem szabadna gondnak lenni vele, légyszi ha találkoztatok már ilyen problémával segitsetek ,elöre is köszönöm
Nem találok amúgy ilyen "dc" -ről sehol leírást, hol lehetne egyáltalán ilyet rendelni? mert a 24x36x8 ra sincs tól sok találat, szinte csak a CMSNL ajánlata, az eredeti honda alkatrész. De arról meg nem lehet tudni, hogy dc -e vagy nem...
(pillanatragasztó nem jó!)
VAlóvan nyomni kellene és enm ütni, de a motorosoknak jellemzően nincs présük, tehát óvatosan be kell ugrasztani a helyére kézzel, benyomni emíg lehet, és szintig kocogtatni körbe egy aláűtét fadarabbal.
Ezt viszont csak annyira lehet, hogy még a szimeringből is kilóg kb egy mili. Tovább kell ütni? vagy jó így? Tippeket most inkább nem kérnék, csak ha valaki tudja pontosan az legyen szíves írja már meg:) Köszönöm, Üdv.
van msn ed vagy vakami?
Nem tudjátok,hogy mikor lesz pesten a motorkiállítás a HUNG EXPO-n?
ha gyári NSR akkor ami kell hozzá : oldaldekni, berúgótengely, kuplungkosár, ütköző, meg pár fogaskerék.
nézesd meg egy hozzáértővel, én nem mernék hozzányúlni....