Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

berúgókarom nincsen de minden egyéb ami kell: rugók berúgótengely oldaldekni és kuplung kosár(azt is cserélni kell) van. szerintem 10 körül kiegyezhetünk.
hello érdeklődnék hogy enyém is őninditos de berugosra akarom meg csinálni ahoz kelene cucc -----egy dekni meg egy berugokar--mi lene az ára?
Nézd meg a 18236-os hozzászólást, ott találsz alkatrészt hozzá.
honda nsr125 ki ért hozzá hogy lehet meg csinálni berugosra-és mi kell hozá?
okés köszi!
az nincs sajnos, csak power elektronika
Elvileg duplarugós kell, de én a Mitohoz sem találtam csak sima egy rugós vitongyűrűs, de 2000km alatt nem volt gebasz
cső gyujtás elektronikád van? nemlátom a listában ,
szevasztok!

Nincsen valakinek eladó gyújtás elektronikája meg trafó megminden ami a blokkon kívül van?

nagymatel@freemail.hu msn /email köszí
Hali nem tud vaki honda nsr 125r komplett blokkot vagy jó állapotú hengert dugóval vagy olcsón hengert dugó nélkül? aki tud lécci dobjon egy mail vagy vegyen fel msn re... msn és mail cimem: zolyboy2112@hotmail.com
Okés Köszi Ádám!
Nem feltétlen... vedd hozzá azt is hogy milyen gázállás kell hozzá... nem kell "csutkagázt" húznia hogy tartani tudja hanem mondjuk 4-ed is elég... bár ezt csak egy hosszabb mindenre kiterjedő teszt igazolhatná vagy cáfolná a lényeg hogy nem hiszem hogy jelentősen, feltűnően növekedne a fogyasztása tőle.
őőő valamint az én mbx emben emlékeim szerint mindkét oldalon duo szimering volt abból indultam ki, hogy akkor nyilván az nsr ben is így van.
Ha nem akkor bocs.
Sima szimmeringből feltétlenül viton anyagut vegyél, az iylen nbr és hasonló pudvákat felejtsd el.
Mondtam, nem ismerem a tipust.
yamahában mindkét oldalon duó(kétoldalt rugós) szimering van.
Az még kimaradt, hogy hogyan kéne kiszedni azt a szimeringet a helyéről? (rendesen benne van a fészekben) Esetleg csak egy PVC vágóval vágjam ki azt' kész?
O -hai.
Na ma szétkaptam a mocimat.
És a bal oldalából (gyújtás felőli rész) benzines cucc folyt.
A szerviz szerint elkopott a főtengelyszimering.
Lehetséges ez?
Meg azt is mondták, hogy erre az oldalra nem "duplex" (duplarugós) szimering kell. De emzoli meg mindenhova duplarugósat mondott.
Most akkor mi az igazság?
Mert elég rendesen meg lettem keverve :)
Üdv
De ha ugyanahhoz a sebességhez jobban kell pörgetni, akkor jobb étvágy is társul hozzá, nemdebár?
Az X gyűrűs több ponton tömít elvileg, de egy NSR -en valószínűleg nem él meg többet, mint egy O gyűrűs, ez nagyobb motoroknál lényegesebb. Viszont az O gyűrűs olcsóbb, pl CZ 520 O gyűrűs nagyvason olyan 14 e Ft körül volt, és remek, erős lánc!
Pörgősebb nem lesz a motor de jobban kell pörgetni ugyanahhoz a sebességhez... viszont ha azt nézzük hogy az ember nem végsebességre vadászik csak utazóra (tegyük fel olyan 100-120) még barátságosabb is lehet a a fogyasztás
Az igaz, de attól meg pörgőssebb lesz a motor, amitől szerintem be fog legelni vagy 6-6,5 litert.
leveszed az úszóházat. az úszó szabályozza be a benzinszintet szal valszeg ez a problémád most is
Nem. Nekem gyárilag ezek a matricák vannak rajta, de van valami honlap ahol egyedi matricákat lehet készíttetni csak most nem jut eszembe a címe
És ezt a tűszelepet hol találom?
Régebben is folyt,akkor az úszónál volt valami gebasz...
Nekem egy első lánckerék kellene majd mert az idei szezont még kibírja de lassan cserés lesz! Kb milyen árba mozog?
visszapillantó tükrök kellenének, meg esetleg ha elfogadható az ára akkor füst színű plexi... am kösz a weboldalt!