berúgókarom nincsen de minden egyéb ami kell: rugók berúgótengely oldaldekni és kuplung kosár(azt is cserélni kell) van. szerintem 10 körül kiegyezhetünk.
Hali nem tud vaki honda nsr 125r komplett blokkot vagy jó állapotú hengert dugóval vagy olcsón hengert dugó nélkül? aki tud lécci dobjon egy mail vagy vegyen fel msn re... msn és mail cimem: zolyboy2112@hotmail.com
Nem feltétlen... vedd hozzá azt is hogy milyen gázállás kell hozzá... nem kell "csutkagázt" húznia hogy tartani tudja hanem mondjuk 4-ed is elég... bár ezt csak egy hosszabb mindenre kiterjedő teszt igazolhatná vagy cáfolná a lényeg hogy nem hiszem hogy jelentősen, feltűnően növekedne a fogyasztása tőle.
őőő valamint az én mbx emben emlékeim szerint mindkét oldalon duo szimering volt abból indultam ki, hogy akkor nyilván az nsr ben is így van.
Ha nem akkor bocs.
Sima szimmeringből feltétlenül viton anyagut vegyél, az iylen nbr és hasonló pudvákat felejtsd el.
Az még kimaradt, hogy hogyan kéne kiszedni azt a szimeringet a helyéről? (rendesen benne van a fészekben) Esetleg csak egy PVC vágóval vágjam ki azt' kész?
O -hai.
Na ma szétkaptam a mocimat.
És a bal oldalából (gyújtás felőli rész) benzines cucc folyt.
A szerviz szerint elkopott a főtengelyszimering.
Lehetséges ez?
Meg azt is mondták, hogy erre az oldalra nem "duplex" (duplarugós) szimering kell. De emzoli meg mindenhova duplarugósat mondott.
Most akkor mi az igazság?
Mert elég rendesen meg lettem keverve :)
Üdv
Az X gyűrűs több ponton tömít elvileg, de egy NSR -en valószínűleg nem él meg többet, mint egy O gyűrűs, ez nagyobb motoroknál lényegesebb. Viszont az O gyűrűs olcsóbb, pl CZ 520 O gyűrűs nagyvason olyan 14 e Ft körül volt, és remek, erős lánc!
Pörgősebb nem lesz a motor de jobban kell pörgetni ugyanahhoz a sebességhez... viszont ha azt nézzük hogy az ember nem végsebességre vadászik csak utazóra (tegyük fel olyan 100-120) még barátságosabb is lehet a a fogyasztás
Nincsen valakinek eladó gyújtás elektronikája meg trafó megminden ami a blokkon kívül van?
nagymatel@freemail.hu msn /email köszí
Ha nem akkor bocs.
Sima szimmeringből feltétlenül viton anyagut vegyél, az iylen nbr és hasonló pudvákat felejtsd el.
yamahában mindkét oldalon duó(kétoldalt rugós) szimering van.
Na ma szétkaptam a mocimat.
És a bal oldalából (gyújtás felőli rész) benzines cucc folyt.
A szerviz szerint elkopott a főtengelyszimering.
Lehetséges ez?
Meg azt is mondták, hogy erre az oldalra nem "duplex" (duplarugós) szimering kell. De emzoli meg mindenhova duplarugósat mondott.
Most akkor mi az igazság?
Mert elég rendesen meg lettem keverve :)
Üdv
Régebben is folyt,akkor az úszónál volt valami gebasz...