Biztos vagy te benne, hogy "dc" kell bele?
Mert a viton az érthető, az a leghőállóbb. (200 fokot ír rá a táblázat)
(Mostmár legalább értem, hogy a KOK az az anyag, a TC meg akkor nyilván a rugórendszer)
De a KOK az milyen anyagot takar? (viton FPM, szilikon VMQ, stb...)
Ide nézz be: http://www.intramark.hu/szimer...
itt egyértelműen megtalálod, hogy neked miylen cuccra van szükséged
24-36-8 dc ilyen kell neked, ha nagyon keresed, még forgásirányos is van
MAgyarországon jellemzően a 7mm széles szimeringet tartják ezekben a kis méretekben.
Ha ugyan oda esik a tömítőéle mint a 8mm-es nek, simán lehet hasnyálni.
Viszont neked nem ez a gondod, ahnem hogy nem duo cucc van benne, hanem sima.
Hááát ezt gondolom te is tudod hogy nem lehet így megmondani Nah mindegy megprószálom a lehetetlent... Szóval ugye benzint kap... Karbit állítsd gyári beállításra... síbertű asszem 3. szinten, 2,5 fordulat kifele a "keverék" csavaron, meg lecsekkolni van-e szikra persze... de ha azt írtad hogy a gyertya mellett jön ki a cucc eleve lényegtelen dolgok ezek először azt kéne megszakérteni mert így tök fölösleges milyen úgy se lesz jó
balint0906 én a helyedben meg se szólaltam volna, szerintem te pont ne beszélj az igényességről, aki filléres taiwan dugattyút rak az nsr jébe.
am meg just nem olyan sötét mint amiennek mutatja magát, nekem is sokat szokott segíteni, pl. az elektronika részt elég jól vágja.
Nem kellene bántani a JUST-ot.
Először is színt visz a topikba... Másodszor valahogy mindenki kezdte a szerelést... és általában azért, mert nem volt rá pénze, hogy megvegye a vadi új bringát és szakszervízbe hordja. Csinál néha hülyeséget....de ki nem? Max. más nem vállalja fel a nyilvánosság előtt...
És harmadszor sokan tanulhatnak az általa leírtakból... (a jóból is és a hibákból is lehet tanulni)
Szóval HAJRÁ JUST! :-)
Igazán nem szeretnék beleszólni senki dolgába, és igazságosztót sem szeretnék játszani, de nem bírom ha valaki a fórumon vitatkozik.
Abban igaza van Bálintnak, hogy sokkal célravezetőbb egy hozzáértő emberrel csináltatni a dolgokat ha nem ért hozzá az ember, viszont ha Just-nak nincs erre lehetősége akármilyen okból ahhoz aztán senkinek nincsen semmi köze...
a másik meg, hogy az ilyesfajta hozzászólások és "viták" nem csak azt az egy-két embert minősítik aki bennevan hanem az egész fórumra rossz fényt vet, aminek szerintem itt elég sokan nem örülünk...
úgyhogy mindenki nyugodjon meg szépen és vegyen vissza a tempóból mielőtt nagyon elfajulna a helyzet
ennyi voltam!
Jóéjt midnenkinek!
Melyik szót nem értetted a "sürgősen vegyél vissza" mondatból?
Nem a te dolgod, ne foglalkozz vele.
Meg olvashatnál kicsit pontosabban, nem értem miért beszélsz jelen időben. Ezzel a fellépési stílussal meg csak magadat minősíted.
Mit érsz el azzal ha csak összebaszod és utánna mégtöbb kár lesz a motorba? Ha meg nincs pénzed a motor fentartására akkor gyűjts pénzt és ha összejön akkor hozzáértő emberrel megcsináltatod hogy utánna megin legyen mit kinyírnod!
Na ha ez nekem szólt, akkor sürgősen vegyél vissza!
1. ha rám bíznád, sem nyúlnék a motorodhoz.
2. nem a te dolgod, hogy én mit -hogyan csinálok!
3. gyere is fizesd ki helyettem a szervizt, és ha ezt megteszed, én nem nyúlok hozzá
A lényeg, hogy viton, és duo, azaz kétrugós kell neked.
(még nem próbáltam beindítani)
Mert a viton az érthető, az a leghőállóbb. (200 fokot ír rá a táblázat)
(Mostmár legalább értem, hogy a KOK az az anyag, a TC meg akkor nyilván a rugórendszer)
De a KOK az milyen anyagot takar? (viton FPM, szilikon VMQ, stb...)
http://www.intramark.hu/szimer...
itt egyértelműen megtalálod, hogy neked miylen cuccra van szükséged
24-36-8 dc ilyen kell neked, ha nagyon keresed, még forgásirányos is van
Ha ugyan oda esik a tömítőéle mint a 8mm-es nek, simán lehet hasnyálni.
Viszont neked nem ez a gondod, ahnem hogy nem duo cucc van benne, hanem sima.
am meg just nem olyan sötét mint amiennek mutatja magát, nekem is sokat szokott segíteni, pl. az elektronika részt elég jól vágja.
na peace tesok
pont azért írtam ezt a hsz-t hogy a srácok fejezzék be egymás szapulását...
Először is színt visz a topikba... Másodszor valahogy mindenki kezdte a szerelést... és általában azért, mert nem volt rá pénze, hogy megvegye a vadi új bringát és szakszervízbe hordja. Csinál néha hülyeséget....de ki nem? Max. más nem vállalja fel a nyilvánosság előtt...
És harmadszor sokan tanulhatnak az általa leírtakból... (a jóból is és a hibákból is lehet tanulni)
Szóval HAJRÁ JUST! :-)
Abban igaza van Bálintnak, hogy sokkal célravezetőbb egy hozzáértő emberrel csináltatni a dolgokat ha nem ért hozzá az ember, viszont ha Just-nak nincs erre lehetősége akármilyen okból ahhoz aztán senkinek nincsen semmi köze...
a másik meg, hogy az ilyesfajta hozzászólások és "viták" nem csak azt az egy-két embert minősítik aki bennevan hanem az egész fórumra rossz fényt vet, aminek szerintem itt elég sokan nem örülünk...
úgyhogy mindenki nyugodjon meg szépen és vegyen vissza a tempóból mielőtt nagyon elfajulna a helyzet
ennyi voltam!
Jóéjt midnenkinek!
Nem a te dolgod, ne foglalkozz vele.
Meg olvashatnál kicsit pontosabban, nem értem miért beszélsz jelen időben. Ezzel a fellépési stílussal meg csak magadat minősíted.
1. ha rám bíznád, sem nyúlnék a motorodhoz.
2. nem a te dolgod, hogy én mit -hogyan csinálok!
3. gyere is fizesd ki helyettem a szervizt, és ha ezt megteszed, én nem nyúlok hozzá