hy. ha valakinek van esetleg használati utasítás a macskalámpás nsr-ekhez, és elküldené erre az e-mail címre azt nagyon megköszönném.
peti432@citromail.hu
Akitől van az NSR-em az is hülyének akart nézni
Aztmondta hogy nemtudja pontosan hány Le de olyan 40körül biztos van. Alig bírtam ki röhögés nélkül haverral csak 1másra néztünk 1 nagyot
Én maradnék ennél a színnél és mintánál annyi változással hogy vagy valami "piszkos" matt feketét és fehéret, vagy pedig valami gyöngyház-metált nyomatnék rá. Fekete és fekete közt is sok különbség van
Elvileg minden full szintetikus olaj jo bele! Szerintem az Agip Speed 2T a legjobb azzal egy deka fust nem jon belole miutan bemelegedett. 2T nagykutyak ajanlottak nekem is itt a forumon!
Valami optic tuning ötlet a mocimra valakinek?A fekete-fehér minta maradna!Milyen szint lenne még érdemes szerintetek belevinni?Én a pirosra,és a nagyon rikító zöldre gondoltam!Esetleg vmi más szin?Ha nagyon unatkozik vki,és lenne valami fasza ötlete,csinálhatna esetleg pár projektet!Kép van az adatlapomon!
Vagy én még gondolkoztam a west-en is!
üdv!
most vettem kb 3 hete egy honda nsr 125 r-t egy macskalámpás 98-as gépet. Azt szeretném megkérdezni hogy tudna-e valaki tanácsot adni hogy mien olajat érdemes hozzá használni meg hogy neketek mik a tapasztalataitok vele.előre is kösz a választ.
Amúgy elég gyatrák lettek a képek, de ha apám mondjuk nem 6 kor hozta volna meg a fényképezőt, meg tegnap sem 7 körül álltam volna neki gombot nyomkodni, jobb lett volna. Azért így is sikerült pár egész éles :)
Én is láttam már hasonló gyöngyszemeket mint pl a dupla power, 40kw, 96, meg 97-es évjáratú körlámpások stb.
Amúgy csak érdekesség képpen hoztam fel a dolgot, hogy egy kicsit felpörgesse a topic-ot, mostanában úgyis csak punnyadás van. Holnap csinálok képeket.
Jöhet én kíváncsi vagyok rá.
Az első 1000 km-en Ipone-al mentem, utána Repsol volt/van benne, még kb 500 kmre való van benne, de utána ha kifogy Castrol-t teszek bele.
Az lehet, hogy a forgalmiba 32 le került, de ez nem mérvadó. Az én gyárilag fojtatlan nsr-em 20 kW=28,2 le.
Parasztvakításnak meg tényleg tökéletes módszer. Aki nem ért hozzá, úgy is az "erősebbet" veszi meg, mert hát ugye az jobb!
Volt már példa 40 le stb.
A dugóról meg tegyetek fel képet, ezért fórum a fórum
engem érdekelne. És az is, hogy milyen olajat ajánlasz. Én eddig VSX2 (shell) olajjal mentem. Esetleg én is rakhatok fel az enyémről képet, csak érdekességként, hogyha esetleg valakit érdekel, hogy mi történt vele.
Egyébként ha érdekel valakit teszek fel képet egy ~kb 3000 km-t ment gyári dugóról, ami megkapta a belevaló olajat. Hihetetlen, tisztára olyan mint amikor kivettem a fóliából.
ennyit az olajon spórolásról
Az évjáratokról annyit, hogy rendre elbasszák, és nem a gyártási év van a forgalmiban. 32 szerintem nem lehet, az kicsit soknak hangzik, főleg hogy a gyári adat szerint is asszem 30 a fojtatlan NSR. A teljesítmény is elég érdekesen szokott bekerülni a forgalmikba, de a legtöbb hirdetésbe csak azért szoktak hülyeséget írni, mert jobban hangzik, és a tudatlan vevő bedől neki.
A megbízhatóság szerintem csak a tulajdonosoktól függ. Mivel lassan 20 éves motorok lesznek, ezért ki merem jelenteni, hogy nagyon jó konstrukció. Rendszámával mi van? Ha a jogsidra céloztál, mert hivatalosan nem vezethetnéd, akkor a válasz az, hogy tudomásom szerint nem nagyon figyelnek rá...nekem személyes tapasztalatom nincs, még sosem állítottak meg. Ez is egy olyasmi szabály, hogy kezdő jogsival 2 évig nem vihetnél utast elméletileg. Mondják, hogy csak akkor lehet gáz, ha baleset történik és akkor meglátják, hogy nem is vezethetnéd. Erre ellenpéldaként egy rs-es kollégát tudnék felhozni, neki most volt balesete és nem szóltak a kW miatt. Ha erre gondoltál egyáltalán.
Ja az enyém meg 2003-as, utolsó szériás.
peti432@citromail.hu