Hát valóban be kéne. de egyenőre még hideg van ahhoz, hogy lennt csavarjak. Addig meg a szerencsére bízom magam. Meg muszály volt menni mert anyámék szóltak, hogy itthon felejtették a fényképezőt és vigyem utánuk.
Fú vazze. Bele trafáltál most!
Kb 10 perce jöttem haza motorozásból. (csepeli művházig meg vissza)
És pont erre lettem figyelmes!
Alacsony fordulaton kis szivatóval tökéletesen megy. ÉÉS minél feljebb váltok, annál jobban esik a fordulat amivel még menni tudok, és egyre jobban fullad a motor! Ilyesmit 2 helyzetben tapasztaltam anno : amikor megvettem, és ki volt esve a főtengelyszimaring, akkor is hasonlót csinált emlékeim szerint, és még akkor volt hasonló, amikor egyszer üresedő tankkal indultam útnak.
Most benzin van benne biztos. szóval vagy valahol máshol kap kevés benzint, vagy megint főtengelszimeringes. ?
Pl (asszem)kettesben 4ezres fordulaton mentem 30 at.
Aztán feljebbkapcsolok, 3 ezerig megy jól, de 4ezernél már fulld. Szerinted mi lehet a baj?
Úszó szint? Fúvókatömődés? esetleg megint egy szimering?
Apám szerint a porlasztó most jó, nem kell az úszót babrálni, mert azt mondta ennyire szarul nem menne egy rossz benzinszint miatt
a levegőcsavaros cuccot már megcsináltam, nem lett jobb tőle :S
Amúgy tudom, hogy 9ECS vagy 10ES kéne bele, de egyik sem volt, és ilyen időben a 8 ast is bőven elégnek tartottam. (eddig valami bosch gyertya volt benne, annál ez is biztos jobb)
Ma szétszedem megint a porlasztót, és szervizkönyv alapján megpróbálom beállítani. Hátha...
Benzin levego csavart (a kicsit) tekerd be teljesen aztan 2,5 fordulatot ki. Az alapjarati csavar (nagy) azt uzemmelegen 1400+-100 ra kell. Ezek a gyari beallitasok. Karbin belul nemtudom mit kell nyulkalni.. Jah es a gyari gyertya 9 es hoerteku 8 ast felejtsd el!
De elvileg tudja (ugyebár üres -visszajelző. És eddig zölden világított, és olyankor engedte indítani. (ez a helyes működés, tehát tudja, hogy mikor van üresben).
a porlasztót holnap megpróbálom beállítani rendesen, hátha megjavul tőle
Mert a motor nem kompóter, nem tudja, és nem is érdekli, hogy a motor sebességben van e, vagy üresben, bagy fel van polcolva, vagy fejjel lefelé áll, az csak azt tudja, hogy a kuplungkarhoz rendelt kapcsoló letilt e vagy nem:)
A benzinszintet a manuálban megadottra kell beállíatni, a fúvókázást, dettó, onnan már csak finomítani kell.
Álló hylezetben, terhelés nélkül, lehet, hogy veszi a tüzet, de terhelésre több nyál kell.
Felteszem jetes az a karbi, annak először a main jet(Főfúvóka) ját kell megtalálni, utána a jetet, legvégül lehet szüttyögni az alapjárattal.
Mindezt természetesn meleg motornál, megfelelő úfószinttel.
De mit állítsak be rajta? Annyi csavar meg kütyü van benne, hogy azt sem tudom mit csináljak.
Apám a benzinszintet birizgálta, de nem lett tőle jobb.
Az önindítóról annyit, hogyha sebességben lenne tényleg húzni kéne a kuplungot, de üresben van, és a hülye motor meg nem vágja le ezt.
Konkréten nem vagyok perfettó eneserből, de más motorokon is csak puklungal tudsz önindítózni, mert ha másképp is lehetne, sebességben beindulna és elszaladna a motor.
HA gázhúzásra fullad, és szivatóval kevésbé, akkor keveset kap, így ne járj vele, mert megakasztod, és a ftengelycsapágyakat is tönkreteszed.
be kell állítani.
Hello. na me szétszedtük a porlasztót, aztán összeraktuk, + vettem bele NGK BR8ES gyertyát.
Az eredmény :
Megy a motor, van alapjárat is, DE sebességben fullad a motor.
Méghozzá nagyon. Ha ráhúzom a szivatót kicsit jobb lesz a helyzet.
Tipp valakitől?
Legutoljára akkor volt hasonló a motorom, amikor ki volt pattanva a főtengely szimering.
De most az is lehet, hogy a porlasztóval van valami gond.
A másik dolog ami csak most lépett fel : Nem működik az üres -visszajelző. A lámpa sem világít, és önindítózni sem enged, csak behúzott kuplunggal. Mi lehet az oka?
Üdvözlettel : Just
Szerintem egy régi nsr blokk se túl olcsó. A komplett hibátlanok drágák a komplett hibásakra úgyis kell költeni ha + csavaronként akarod megvenni az mégdrágább. Én a helyedbe ezt a blokkot csinálnám meg a dugót olcsóbban is meglehet bele szerezni a többi alkatrészekre meg ott vannak a bontók. Később eladáskor se lesz belőle gond hogy nem a gyári blokk van benne stb.
Mondtam, hogy ne erőltessed azt a szerencsétlen motort, mert megakasztod, és kinyírod a főtengelyt is!
Be kell állítani, hogy ne keveseljen!
Kb 10 perce jöttem haza motorozásból. (csepeli művházig meg vissza)
És pont erre lettem figyelmes!
Alacsony fordulaton kis szivatóval tökéletesen megy. ÉÉS minél feljebb váltok, annál jobban esik a fordulat amivel még menni tudok, és egyre jobban fullad a motor! Ilyesmit 2 helyzetben tapasztaltam anno : amikor megvettem, és ki volt esve a főtengelyszimaring, akkor is hasonlót csinált emlékeim szerint, és még akkor volt hasonló, amikor egyszer üresedő tankkal indultam útnak.
Most benzin van benne biztos. szóval vagy valahol máshol kap kevés benzint, vagy megint főtengelszimeringes. ?
Pl (asszem)kettesben 4ezres fordulaton mentem 30 at.
Aztán feljebbkapcsolok, 3 ezerig megy jól, de 4ezernél már fulld. Szerinted mi lehet a baj?
Úszó szint? Fúvókatömődés? esetleg megint egy szimering?
Apám szerint a porlasztó most jó, nem kell az úszót babrálni, mert azt mondta ennyire szarul nem menne egy rossz benzinszint miatt
Amúgy tudom, hogy 9ECS vagy 10ES kéne bele, de egyik sem volt, és ilyen időben a 8 ast is bőven elégnek tartottam. (eddig valami bosch gyertya volt benne, annál ez is biztos jobb)
Ma szétszedem megint a porlasztót, és szervizkönyv alapján megpróbálom beállítani. Hátha...
Szükségem lenne egy műszerfalra, a műszerekre nem, csak a burkolatra. Bármilyen évjáraté jó lenne. Köszi
Benzin levego csavart (a kicsit) tekerd be teljesen aztan 2,5 fordulatot ki. Az alapjarati csavar (nagy) azt uzemmelegen 1400+-100 ra kell. Ezek a gyari beallitasok. Karbin belul nemtudom mit kell nyulkalni.. Jah es a gyari gyertya 9 es hoerteku 8 ast felejtsd el!
Puha, rosz a geometriája, fos.
Simsonba sem rakom.
A kutya közönséges lengyel dugattyú jobb mint ez a menzakanál anyagu fémhulladék.
AMBIKA
a porlasztót holnap megpróbálom beállítani rendesen, hátha megjavul tőle
A benzinszintet a manuálban megadottra kell beállíatni, a fúvókázást, dettó, onnan már csak finomítani kell.
Álló hylezetben, terhelés nélkül, lehet, hogy veszi a tüzet, de terhelésre több nyál kell.
Felteszem jetes az a karbi, annak először a main jet(Főfúvóka) ját kell megtalálni, utána a jetet, legvégül lehet szüttyögni az alapjárattal.
Mindezt természetesn meleg motornál, megfelelő úfószinttel.
Apám a benzinszintet birizgálta, de nem lett tőle jobb.
Az önindítóról annyit, hogyha sebességben lenne tényleg húzni kéne a kuplungot, de üresben van, és a hülye motor meg nem vágja le ezt.
HA gázhúzásra fullad, és szivatóval kevésbé, akkor keveset kap, így ne járj vele, mert megakasztod, és a ftengelycsapágyakat is tönkreteszed.
be kell állítani.
Az eredmény :
Megy a motor, van alapjárat is, DE sebességben fullad a motor.
Méghozzá nagyon. Ha ráhúzom a szivatót kicsit jobb lesz a helyzet.
Tipp valakitől?
Legutoljára akkor volt hasonló a motorom, amikor ki volt pattanva a főtengely szimering.
De most az is lehet, hogy a porlasztóval van valami gond.
A másik dolog ami csak most lépett fel : Nem működik az üres -visszajelző. A lámpa sem világít, és önindítózni sem enged, csak behúzott kuplunggal. Mi lehet az oka?
Üdvözlettel : Just
de én a régi nsr blokkra gondoltam...