hellósztok! Nekem 125/50 es nsrem van, és csak egy adásvételi van hozzá! Hallottam, hogy 2011re, rendszámoztatni kellesz a segédmotorokat! Akkor mi lesz a sorsa? Valahogy ki lehet játszani a kf-et, hogy 50ként fusson továbbra is?
Illetve nem csak, de jelen esetben egyértelmű nem.
Mivel gyári alakatrészek voltak benne, és a szervízmanuál szerinti értékre volt beálíltva az ufószint, TEHÁT AZ JÓ nem azt kellett volna piszkálni.
Leírtam már, mi lehet a túlfolyás oka.
Nem kell ahhoz leszedni az oldalát, te sem úgy veszed az nsr t majd, hogy leszeded a hengerfejet és megnézed a dugót, hanem látod ránézésre, a rendőr sem hülye, ő is tudni fogja, hogy '25 ös. De ok nélkül én úgy tudom nem szoktak senkit szopatni.
De ha balesetet okozol, és rendőrt hívnak ott szopás van. Barátom nem is okozott balesetet, csak ott volt a balesetnél, és a helyszínelő nem szarozott, egyből megvágta a srácot. Végül nem tudom, hogy pontosan mit kapott, de eltiltást azt biztos.
most készülök venni egy nsrt ezért lenne 1-2 kérdésem. 50-es papírraal árulnak sokat (125ösöket). biztosítást ha kötök rá 50eset és mondjuk baleset van akkor se bukok le? a rendőr gondolom nem szedeti le a burkolatot egy sima közúti igazoltatásnál. volt arról szó hogy majd be akarják vezetni hogy 50es motorokra is kelljen rendszám, műszaki stb. ezzel mi a helyzet? mer ha veszek egy külföldi nsr-t 50es papírral és bevezetik ezt a faszságot akkor eladhatatlan lesz a mocim.
Gondolom, akkor most megint kicsire vettétek az ufószintet.
Még jó, hogy a múltkor beálíltottam....
Alacsony úszószinttel az életben nem fogod beálíltani sem alul, sem felül.
Ha a karbit babrálod, és addig nem folyt a benzin(most meg igen) akkor ugye nem az úszószint a hiba, ennek ellenére elállítottátok, gondolom jó kicsire.
Ha azonos úszószintnél a túlfoyón hol foylik, hol nem, akkor likas az ufó, döglött a tűszelep, szenynezett a benzin, a lényeg, hogy nem tud elzárni.
És msot megint keveselteted azt a szerencsétlem bejáratós motort.
A lényeg ALUL található, csak nem tudom, lehet, hogy ez is fontos információt nyújt
Helo. Na összepakoltam a motort, és most sorban leírom, hogy mit tapasztaltam, mi történt.(a motor még mindig nem tökéletes, ezért írom le)
Miután beírtam az előző hozzászólásom, lementem, és megigazítottam a szimmeringet, aztán felraktam a lendkereket, stb, egy darab ronggyal megtöröltem a blokkfél élét, és a dekni élét is, beraktam az új tömítést, aztán felcsavartam az oldalát.
Összekötöttem az elektronikát, aztán felraktam a légszűrőházat, majd a tankot. (Bármit is kihagytam, most jutott el oda a motor, hogy kész volt az indításra)
Wartbi akku ráköt, indítózás szivatóval, semmi. Befogom a légszűrőházat, aztán lassan felengedem, a motor beindul, pöfög.
Boldogan leveszem a szivatót(nem volt bemelegítve) leáll.
Újra indítom ,beindul, hagyom a szivatón, bemelegedik kicsit, leveszem a szivatót, elsőre úgy tűnik, hogy most rendben elsz, de mégsem. 1800 alatt gyorsan el kezd esni a fordulat. szivató vagy ügyes gázkezelés kell a visszahozáshoz.
Mondom magamban, hát ezt a szimmeringet is érdemes volt megvenni, semmire nem volt jó, de hátha, így kivittem egy próbakörre.
Már megint csak szivatóval lehetett vele elindulni, pont úgy mint eddig. De ezután jött a meglepetés.
Bár elindulni csak szivatóval lehetett vele, 4ezres fordulat felett jól ment, de alatta fulladt, ugrált, minden.
Átvittem hát a barátomhoz, aki kiszúrta, hogy valahol folyik a benzin. A benzincső és a porlasztó illesztésénél folyt, elhagytam belőle a tömítést, sebaj vágtam újat, azzal jó volt. Viszont elkezdett folyni a benzin a túlfolyónál. Jó leszedtük az úszóházat, babráltuk az úszót egészen addig, amíg jó nem lett.
Visszaraktuk a porlasztót, összeraktuk megint a motort.
Benzincsap megnyit, megint folyt belőle a benzin. Először csak egy kicsit, úgyhogy azt mondtam, hogy jó leszarom, de aztán megeredt rendesen, annak már nem örültem, de nem volt mit tenni.
Kitoltuk az utcára, a barátom betolt, hagytuk kicsit melegedni. Megint megnéztük, hogy mennyi benzin folyhatott el, de már száraz volt alatta a talaj.
Elindulni ismét csak szivatóval lehetett, 4 ezerig ugyan olyan érdekes hangja volt és rosszul ment, felette megint jó volt.
Mentem vele egy keveset, és mostmár előfordult olyan is, hogy 1 esben sem kellett a szivató.
------------------------
Végül ma 6 kilométert mentem vele, és egyértelműen jobb, mint az új szimmering előtt, de nem értem, hogy alul miért olyan gyenge, miért rángat, miért kell néha a szivató. Lehet, hogy megint kevesell?
Hát asszem ennyi.
Üdv
Két csavar van rajt
A nagyobbikkal a siber állását (magyarán az alapjárati fordulatot) tudod szabályozni.
A másikkal meg az alapjárati keveréket az meg beljebb van mögötte
google.hu (vagy com, ahogy érzed) és "nsr service manual" ha nem jön össze, vegyél fel msn re, és átküldöm, ha gondolod. (nekem a 92 es hez van meg,az újfajta nsr blokkjának szereléséhez is tökéletes, elektronikához használható, a váz meg a hasonlók viszont más, ahhoz nem jó).
Többieknek a választ köszönöm, ma beügyeskedem a peremig, aztán meglátjuk.
nem tudjátok milyen izzó kell az nsr-be előre? foglalat/teljesítmény
Illetve nem csak, de jelen esetben egyértelmű nem.
Mivel gyári alakatrészek voltak benne, és a szervízmanuál szerinti értékre volt beálíltva az ufószint, TEHÁT AZ JÓ nem azt kellett volna piszkálni.
Leírtam már, mi lehet a túlfolyás oka.
De ha balesetet okozol, és rendőrt hívnak ott szopás van. Barátom nem is okozott balesetet, csak ott volt a balesetnél, és a helyszínelő nem szarozott, egyből megvágta a srácot. Végül nem tudom, hogy pontosan mit kapott, de eltiltást azt biztos.
Még jó, hogy a múltkor beálíltottam....
Alacsony úszószinttel az életben nem fogod beálíltani sem alul, sem felül.
Ha a karbit babrálod, és addig nem folyt a benzin(most meg igen) akkor ugye nem az úszószint a hiba, ennek ellenére elállítottátok, gondolom jó kicsire.
Ha azonos úszószintnél a túlfoyón hol foylik, hol nem, akkor likas az ufó, döglött a tűszelep, szenynezett a benzin, a lényeg, hogy nem tud elzárni.
És msot megint keveselteted azt a szerencsétlem bejáratós motort.
Helo. Na összepakoltam a motort, és most sorban leírom, hogy mit tapasztaltam, mi történt.(a motor még mindig nem tökéletes, ezért írom le)
Miután beírtam az előző hozzászólásom, lementem, és megigazítottam a szimmeringet, aztán felraktam a lendkereket, stb, egy darab ronggyal megtöröltem a blokkfél élét, és a dekni élét is, beraktam az új tömítést, aztán felcsavartam az oldalát.
Összekötöttem az elektronikát, aztán felraktam a légszűrőházat, majd a tankot. (Bármit is kihagytam, most jutott el oda a motor, hogy kész volt az indításra)
Wartbi akku ráköt, indítózás szivatóval, semmi. Befogom a légszűrőházat, aztán lassan felengedem, a motor beindul, pöfög.
Boldogan leveszem a szivatót(nem volt bemelegítve) leáll.
Újra indítom ,beindul, hagyom a szivatón, bemelegedik kicsit, leveszem a szivatót, elsőre úgy tűnik, hogy most rendben elsz, de mégsem. 1800 alatt gyorsan el kezd esni a fordulat. szivató vagy ügyes gázkezelés kell a visszahozáshoz.
Mondom magamban, hát ezt a szimmeringet is érdemes volt megvenni, semmire nem volt jó, de hátha, így kivittem egy próbakörre.
Már megint csak szivatóval lehetett vele elindulni, pont úgy mint eddig. De ezután jött a meglepetés.
Bár elindulni csak szivatóval lehetett vele, 4ezres fordulat felett jól ment, de alatta fulladt, ugrált, minden.
Átvittem hát a barátomhoz, aki kiszúrta, hogy valahol folyik a benzin. A benzincső és a porlasztó illesztésénél folyt, elhagytam belőle a tömítést, sebaj vágtam újat, azzal jó volt. Viszont elkezdett folyni a benzin a túlfolyónál. Jó leszedtük az úszóházat, babráltuk az úszót egészen addig, amíg jó nem lett.
Visszaraktuk a porlasztót, összeraktuk megint a motort.
Benzincsap megnyit, megint folyt belőle a benzin. Először csak egy kicsit, úgyhogy azt mondtam, hogy jó leszarom, de aztán megeredt rendesen, annak már nem örültem, de nem volt mit tenni.
Kitoltuk az utcára, a barátom betolt, hagytuk kicsit melegedni. Megint megnéztük, hogy mennyi benzin folyhatott el, de már száraz volt alatta a talaj.
Elindulni ismét csak szivatóval lehetett, 4 ezerig ugyan olyan érdekes hangja volt és rosszul ment, felette megint jó volt.
Mentem vele egy keveset, és mostmár előfordult olyan is, hogy 1 esben sem kellett a szivató.
------------------------
Végül ma 6 kilométert mentem vele, és egyértelműen jobb, mint az új szimmering előtt, de nem értem, hogy alul miért olyan gyenge, miért rángat, miért kell néha a szivató. Lehet, hogy megint kevesell?
Hát asszem ennyi.
Üdv
A nagyobbikkal a siber állását (magyarán az alapjárati fordulatot) tudod szabályozni.
A másikkal meg az alapjárati keveréket az meg beljebb van mögötte
Többieknek a választ köszönöm, ma beügyeskedem a peremig, aztán meglátjuk.