hello mindenkinek!
nekem van egy ns 125(nem nsr) motorom!(olyan mint a képen)
a dugó meg van húzva rajta úgyhogy cserés meg nincs rajta berúgókar sem,se kuplungkiemelő rúd(kellene egy egész dekni is rá)
viszont arra gondoltam,hogy veszek bele egy komplett nsr blokkot önindítóval...
a dugócserés megoldás lenne olyan 25k deknivel.
így szerintem megúsznám 40 ből(karbi nem kell pl)és legalább önindítós lenne nem pedig berúgós ami elég nevetséges már egy 25-ös motornál.
mi erről a véleményetek?megoldható egyáltalán?
mennyibe lenne a blokk kb?
er6n gyárilag nem lesz neked soha 88kw
egyébként fojtva lehet venni 25 kw-tal sok félét,de visszafojtatni nem lehet az országban.(logikus)
persze nem mondom h nincs olyan hely ahol kenőpénzért ne csinálnák meg,de nem tudom ez mennyire működik
Figy. nem tudja valaki h hogy van ez a 25kw-os korlát a jogsin? mert láttam h pld. az új ER-6n-t már meg lehet venni 25kw-al is a gyári 88 helyett, ez mennyi teljesítménybeli változást jelent? Vagy ha lenne egy 600-as Hornetem, XXkw-al akkor hogy tudnám megoldani h 25kw-os folytás legyen benne?ára?
Megeshet, de az is lehet, hogy szimplán elállítódott. Ugyanis az én porlasztómból hiányzik a "pilot screw" asszem az a benzin/levegő állító csavar. Na annak a szorító tekerője nincs meg, csak a belső része, emiatt nagyon könnyen elzötykölődhet. Szóval, ha valakinek lenne egy olyan csavarja, azt örömmel fogadnám:-)
Hát ma raktunk bele egy másik gyertyát 8használtat, de bele valót). Az eredmény : Beindult elsőre, rötyögött, aztán egy idő után, amikor szivatóval elkezdett emelkedni az alapjárat visszaeresztettük a szivatót, majd a motor lefulladt.
Ez után már csak úgy indult be a motor, ha befogtuk a légszűrőt, de végeredmény ugyan az lett : leállás.
Holnap veszek új gyertyát, az már eldőlt.
Viszont azt szeretném megkérdezni, hogy lehet -e, hogy a porlasztó koszosodott be, és emiatt áll le a motor.
(Végül több mint 5 hónapot töltött a szervizben bármiféle használat nélkül.
Üdv
Köszönöm szépen, bár elvileg ma már menni fog (kicserélem a gyertyát olyanra amiylent gyárilag előírnak, illetve majdnem olyanra : br9es -re)
Amúgy nekem van hozzá manualom, ha nem indul be, és jössz, akkor kinyomtatom.
Üdv
Ja, és ne beszélj így a motoromról, mert megsértődik xD.
Jövő hét elején megpróbálok sort keríteni rá, átmegyek, és ránézek a pudvádra.
Csodát ne várj, se manuálom, se semmim, alapvető dolgokat tudok csak megnézni rajta.
Ha akarod.
A tegnapihoz még annyit, hogy ma megnéztem a gyertyát, és van szikra. Valamit tipp, hogy miért nem megy már megint? (a gyertya benzinszagú. szóval szerintem benzint is kap
Szerintetek nem olyan az első képen lévő henger mintha meg lenne vésve egy picit a belseje? A leírás szerint fasza, csak egy tőcsavart kell kifúrni belőle és kész. Kicsi pénzért adják.
nekem van egy ns 125(nem nsr) motorom!(olyan mint a képen)
a dugó meg van húzva rajta úgyhogy cserés meg nincs rajta berúgókar sem,se kuplungkiemelő rúd(kellene egy egész dekni is rá)
viszont arra gondoltam,hogy veszek bele egy komplett nsr blokkot önindítóval...
a dugócserés megoldás lenne olyan 25k deknivel.
így szerintem megúsznám 40 ből(karbi nem kell pl)és legalább önindítós lenne nem pedig berúgós ami elég nevetséges már egy 25-ös motornál.
mi erről a véleményetek?megoldható egyáltalán?
mennyibe lenne a blokk kb?
köszönöm előre is a segítséget!:)