Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na már KÉTSZER megkérdezted mind a kétszer válaszoltam és egyszer sem jött visszajelzés.
na mivanmá VÁÁÁÁ


Rád se bíznám a motorom javítását az biztos! De még lehet hogy a bicómat se! Minek fogsz bele ha nem végzed el normálisan! Nem összehagyigálni + kókányolni kell! 1x kell megcsinálni tisztességesen és kész utánna jóideig nem lesz rá gond és a másik az hogy megbízható lesz a vas!
Asszem ezt most elteszem emlékbe, úgyis gyűjtöm az ilyen kacatokat, pénzt meg nem kapok érte.(lehet, hogy a henger is a nyakamon fog maradni, majd kiderül)
Hát igen, én is érzem magamon a fejlődést, télen már egy 3 sebességes simson blokkját össze tudtam rakni, igaz 4x kellett szétszedni, de a végén csak jó lett.
Jó, de én ezt akkor nem tudtam. Mászkáltam kb 1 napot olyan szimeringért (ezalatt 2 boltot is megnéztem! :D) egyikben sem volt, gondoltam, há' nembaj az, majd visszarakom ezt. Visszaraktam, és az addig halott motor életre kelt. Utána már meg sem fordult a fejemben, hogy utána kéne járni, hogy mi is való oda, és hogy ki kéne cserélni.
Ha nem próbálkozol akkor sosem tanulod meg, ugyhogy hajrá! Egy idő után még ha álmodban felébresztenek is összedobsz egy nsr blokkot! Az a szimering meg nem odavaló, dobd ki a francba (vagy tedd el emlékbe)
Használt szimeringet visszatenni ősi román szokás, és nem is túl egészséges
Én is ilyen "kókányolós" vagyok, bár nem rosszindulatból, hanem mert nem értek a dolgokhoz, és pénzem meg nincs. Ezért kisebb-nagyobb segítségekkel, de általában magamtól csinálom meg a dolgokat.
Pl azt a szimeringet amit most kiügyeskedtünk, azt tavaly vígan visszakalapáltam a fészekbe, fogalmam sem volt arról, hogy lehet, hogy nem is belevaló, vagy hogy pontosan kéne beleütni. Visszament, a motor is beindult, én meg boldog voltam, aztán most derült ki, hogy nem is bele való, nem is volt jól benne, és még a főtengelyt is elb***hatta volna akár.
Szóval akkor veszek egy bele való szimeringet (ami nem mellesleg 1700 forint) akkor utána már nem lesz baj?
Mert ez a szimering ráadásul ferdén is volt benne, nem írom le mégegyszer, hogy miért, de tavaly ettől függetlenül még ment a motor. na nem baj, jövőhéten minden kiderül, imádkozzatok értem :D
Üdv
Amúgy lehet kapni bármilyen méretű minőségű szimeringet (nem csak Hondáéktól) csak ugye tudni kell hova menjen az ember... előfordul az ilyen kókányolás 1 milliméter ide vagy oda mi az pár embernek
Megmondom én neked, valaki már belenyúlkált, és nem kapott olyan méretet ami oda kellett, tehát a legközelebbi méretet tette oda ami volt. Mondtam hogy máshol nem lehet kapni olyat. Biztos úgy volt vele, az előző tulaj, hogy mi baj lehet belőle ha kisebb 1 mm-rel a főtengelyszimering
Hogy a fenébe ne
Volt ma kint motorozni valaki?
Na ma az egyik barátommal és annak a barátjával kiügyeskedtük a szimeringet a gyújtás felőli oldalról.
Ezek voltak körbe ráírva :
KOK, TC, 24, 36, 7, 4512, 2.
A gyári meg elvileg ilyen : 24x36x8
Most akkor mi van? nem értem
ha tényleg folyna az igen durva.... gyertya meg milyen szagú legyen? Szikra elég erős és jókor kapja ez inkább a kérdés... meg a kompresszió...
Hello! Szerintetek, full szintetikus repsol robóolajat lehet rakni nsrbe? A segítséget előre is kössz!
mert bűzlik a gyertya,és ha kiveszem és öninditozok akkor folyik ki a benzin a hengerből.
[18280] hozzászólásra gondoltam!
van hengerfejem eladó 25-ösre ha szar a menet.
Lehet azért jön ki a gyertyánál a cucc mert rossz a menet a hengerfejben. (szerintem)
és azért áll le mert nincs kompresszió. mivel hiába sűrít, a nyomás elszáll a gyertyánál. szal szerintem itt a gond, de honnan szeded, hogy sok benzint kap?
nem nkem szolt : de szerintem LaciCRM arra gondolt, hogy a gyertyánál NEMSZABADNA semminek se kijönni!
Ezt kitudnád nekem fejteni bővebben?
na a gyertyánál bármi ki tud jönni akkor ott az nemjó.
hali,segitséget szeretnék,valamiért ömlik a benzin a gépembe és nem találom a hibát.beindul és ha sebességbe teszem annyi nyálat kap hogy szivárok a gyertyánál és máris leáll.
alkuképes, vagy értelmes dolgot beszámítok . amugy már irtam neked régebben és nem jött válasz.